www.mcs-data.dk reviewed by

Århus, DK

4 måneders ventetid

Jeg bestilte i starten af januar 50 kladdehæfter og en hulmaskine hos mcs-data. 42 af hæfterne og hulmaskinen modtog jeg efter en uge. - og først i dag, den 15. april, har jeg modtaget resten af min ordre. Altså har jeg ventet i cirka 4 måneder. Dette er på trods af mange henvendelser over telefonen. Her blev jeg i øvrigt lovet, at jeg ville blive ringet tilbage - det skete aldrig.
Varerne fejler dog ingen ting, så på trods af den meget ringe transporttid er det ok.

d. 21.04.10
OBS! Efter telefonsamtale med MCS data har jeg fået en kompensation på 100 kroner til brug på hjemmesiden. Altså følger jeg, at jeg er blevet behandlet ordentligt.
    www.mcs-data.dk
    TrustScore 5.5 / 10

Reply from www.mcs-data.dk

Jeg vil gerne beklage din meget uheldige oplevelse vedr. levering af din bestilling hos MCS DATA.

Hos MCS Data arbejder vi på at levere fra dag til dag, der ser vi som almindelig service. Da der kan opstå uforudsete situationer, så lover vi en levering inden for 3 dage. Typisk orienterer vi kunden om, at deres bestilling ikke kommer frem inden 3 dage.

Det er desværre ikke sket i dette tilfælde hvilket jeg beklager dybt.

Jeg kan ligeledes forstå, at vores kundeservice har lovet at ringe dig op, uden dette er sket, hvilket er meget uheldigt, og en praksis vi hverken kan eller vil acceptere. Vore kunder skal trygt kunne stole på, at når man indgår en aftale med os, overholdes den også. Dette ser vi nemlig som en selvfølge og god kundeservice.

Jeg har som følge af din oplevelse indskærpet overfor vores kundeservice at vore kunder altid vil bliver ringet op samme dag de kontakter os, når en sådan aftale indgås.

Jeg har desværre ikke kunnet finde din ordre i vore systemer ud fra de oplysninger som jeg kan se her på siden, så vil derfor gerne, at du kontakter vores kundeservice og beder om at tale med mig, Henrik Egebæk, med henblik på at finde en passende kompensation for det niveau af kundeservice du har oplevet.

Jeg håber herefter du synes vi har behandlet dig ordentligt, trods den alt for lange leveringstid.

Hvis du har spørgsmål til sagen eller til MCS Datas kundeservice skal du endelig kontakte mig, på telefon 75 45 79 00.

Til din information er MCS Data en af Danmarks største leverandør af printertilbehør og vi har eksisteret siden 1995. Vores grundlag har altid været at levere Danmarks bedste kundeservice.

Mange hilsener

Henrik Egebæk