Meade reviews

Meade reviews

7.9

Hurtig levering og perfekt service.

Bestilte en kikkert den 11. februar, hvor den stod som på lager. Lige bagefter, stod den som udsolgt. Da jeg skulle bruge den hurtigt, ringede jeg til dem, for at sikre mig at den var på lager.
En sød kvinde tog telefonen, gik direkte ud på lageret og fandt kikkerten, hvorefter hun skrev mit navn på og sagde at den ville blive sendt med det samme.
Klokken 10. næste morgen, modtog jeg pakken fra GLS.

Hamma!

Ich habe mir letztens ein Nachtsichtgerät von Meade gekauft das funktioniert echt super! Ich bin überrascht das man so ein Gerät für so einen Preis bekommt und das auch noch mit so einer Qualität. Macht weiter so!!!

Problemfrit

Fandt et teleskop som desvære var ikke på lager så jeg sendte en mail (d.17) for at forhøre mig om mulig levering. Svaret kom få timer efter, den var forventet på lager næste dag. Næste dag (d.18) kl 0930 fik jeg en mail om at varen var afsendt og idag (d.19) har jeg modtaget varen (forsvarligt pakket).
Det kan ikke andet end udløse 5 stjerner og en anbefaling herfra!

Meade Details

Teleskoper og tilbehør fra Meade Instruments, Coronado og Bresser.

Visit Meade