Mediamac reviews

Mediamac reviews

6.3

Man kan ikke framelde Abonnement i deres app - kun tilmelde.

Jeg syntes Media:Mac lød godt så hentede deres App og tegnede et Abonnement via funktionaliteten i appen.

Bladet funktionalitet levede ikke op til mine forventninger - indholdet var udemærket - så jeg afmeldte appen igen via den indbyggede funktionaliitet - selv samme funktionalitet som jeg tegnede abonnementet med. Og fik en bëkræftelse på at den var annuleret.

Stor var min overraskelse så da de måneden efter opkrævede/tog abonnemnetsbeløbet fra min konto og det endda uden der udkom blad i den måned.

Igen afmeldte, men alligevel blev der hævet efterfølgende måned - nu med et blad.

Sådan er det blevet ved og trods henvendelse til firmaet bag kan jeg dels kun få refunderet for de måneder hvor bladet ikke udkom - har ikke læst det de måneder det udkom, da jeg netop ikke ønskede at modtage det mere. Og refusionen bliver som gavekort til itunes, så når man ikke bruger penge der får jeg ikke pengene retur alligevel.

Desuden vil jeg stadig komme til at betale da jeg jo ikke kan afmelde og det kan/vil de helelr ikke gøre.

DK bedste Mac side

MediaMac er en side jeg næsten mere end en gang om dagen tjekker om der er nyt om produkter fra Apple og produkter til Apple produkteren..

Is Mediamac your company?

Mediamac Details

mediamac.dk - danmarks største mac-community med nyheder, forum og marked

Visit Mediamac