Medieshoppen reviews

Medieshoppen reviews

It is not possible to review Medieshoppen. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Har aldrig modtaget varen eller fået pengene tilbage

Min oplevelse er som mange andres --- Negativ.

Bestilte blækpatroner og batteri som de lovede, at de kunne levere indenfor 3-5 dage.

Varene er aldrig modtaget (og sikkert aldrig afsendt) - pengene blev samme dag overført til Medieshoppen.dk

Skrev flere gange til dem og fik svar fra "Connie". Svarene kunne dog ikke bruges til ret meget.

ØV

Har aldrig fået varen eller pengene tilbage, medieshoppen findes ikke mere

Har forsøgt at købe nogle blækpatroner, som ifølge medieshoppen kunne leres indenfor 2-3 dage. Da varen blev bestilt, blev beløbet samtidig overført til medieshoppen. Efter to uger spurgte jeg om hvornår varen ville komme, hvorefter jeg fik et flabet svar om, at de havde andet at gøre end at svare mails hele tiden.
Nu findes medieshoppen ikke mere, derfor må pengene være tabt.

Mangler penge retur! (som alle jer andre)

Bestilte 2 pakker med blækpatroner d. 12 Januar 2010 (328.77 DKK). Pengene bliver trukket d. 15 Januar via PayPal og jeg modtager ikke pakken. Skriver til MedieShoppen (Connie) d. 19 Januar og får svar d. 21 om at de ikke har modtaget min ordre fra forhandleren og at de forventer at det sker i starten af den kommende uge.
Det sker ikke.. og jeg skriver til dem igen d. 31. Jan at jeg nu vil ha ordren annulleret og får svar d. 1. Feb om at de vil sende min ordre videre til deres bogholderi så de kan annullere ordren. Intet sker (!)
Skriver IGEN d. 11. Feb at nu må der godt snart ske noget, får svar d. 14. Feb og de skriver at de ikke lige ved hvornår de kommer til min ordre... Sidste mail sender jeg til dem d. 12. Marts uden noget svar som helst. Fup og svindel

Savner vare eller penge retur

Den 24. januar 2010 bestiller min søn et grafikkort igennem Medieshoppen. Pengene bliver straks trukket via PayPal og den 27. januar får vi en ordrebekræftelse. Vi får samme dag en E-mail fra kundeservice, at varen ikke er på lager men at de forventer at den vil blive leveret den 10. februar. Vi klager tilbage til medieshoppen, at det er for dårligt at de trækker pengene, når varen ikke er på lager. Vi får tilbagemelding om, at sådan er det bare.
Den 15. februar rykker vi igen, og vi får at vide at varen først kommer på lager og til leverig den 2. marts. Vi bliver spurgt om vi ønsker en anden vare til ca. samme pris eller om vi ønsker at vente. "De vil selvfølgelig finde ud af, om det bliver senere levering end oplyst nu og holde øje med leverandør og hurtigst muligt give os besked om evt. ændringer."
Den 9. marts rykker vi igen, og der får vi at vide, at ordren vil blive leveret efterfølgende onsdag eller torsdag da de har skiftet leverandør. Ellers vil kundeservice (Poul Erik eller Connie) finde ud af mulighederne næste dag.
Den 18. marts beder jeg om at få min søns penge retur. Og nu bliver mailen returneret - og prøver atter igen. Nu finder vi ud af via Medieshoppens hjemmeside, at "forretningen" er lukket. Tak Medieshop - Sikken tillid vi nu har til at handle på internettet. Min søns penge er røget ud i den blå luft og kun skuffelser har han fået.
Det ville da være en god ide at gå til basta eller et andet program. Hvorfor er der nogle mennesker som skal udnytte andre uden samvittighed. Det beklager jeg meget Håber at sådanne samvittighedsløse mennesker bliver stoppet... Men skal vi vædde med - at om ganske kort tid, er de på færde igen. Trist og øv for alle os

Mangler mine vare

Har den 11 marts bestilt nogle dvd kassetter. Jeg har den dato idag intet modtaget, og når man skriver mails får man ikke svar. Man kan ikke komme på deres hjemmeside nu. Det er virkelig dårlig stil. Måske vi skulle indblande basta i dette :-)

ingen levering

Medieshoppen har også trukket mine penge for en printer fra paypal og ikke leveret. Jeg tror de er gået konkurs.

Mangler mine vare

Har nu ventet en måneds tid på 5 blækpatroner til min printer. Iflg. deres hjemmeside skulle de være på lager. Har desværre betalt med det samme via PayPal. Nej hvor har jeg været dum, havde jeg dog lavet lidt research først! Jeg kan umiddelbart ikke komme ind på www.medieshoppen.dk mere, ved ikke om der er andre der har prøvet?

Dårlig service.

Har ligesom mange andre kan jeg se, bestilt blækpatroner hos www.medieshoppen.dk. Bestilte 2 blækpatroner den 09.02.10. Der blev opgivet en leveringstid på 3-5 dage, da varen var på lager. Pengene blev da også trukket på min konto med det samme, men varen er her den 22.03.10 stadig ikke kommet. I starten skrev kundeservice tilbage, at der var problemer med leverandøren, men senere skrev de, at det var ved at løse sig. Nu svarer de så ikke mere på mails. HOLD JER VÆK FRA DENNE FORHANDLER.

DE SKAL STOPPES

Jeg har i 2 måneder forsøgt at få mine penge retur, fordi de ikke kunne levere de ting jeg havde bestilt. UDEN HELD!!!

nu er de også stoppet med at svarer på mine e-mails.

Jeg vil gerne slutte op omkring et hvert forsøg på at stoppe sådan et svindler firma.

HOLD JER VÆK!!

Jeg har bestilt en vare for snart to måneder siden, som jeg ikke har set skyggen af. Jeg har fået ET svar fra Connie i kundeservice, men derefter har samme mailadresse ikke været mulig at sende mails til!!
Pengene blev selvfølgelig trukket samme dag jeg bestilte varen..

Medieshoppen det største svindlerfirma. Det undrer mig at de endnu ikke har været i Operation X's spotlys. Det er en underdrivelse at konstatere at de fortjener denne form for medieopmærksomhed!!
Specielt efter at have set rabattens program om QXL's løgnagtige brugere af deres hjemmeside, synes jeg det er på tide at gøre noget ved dette svindlerfirma. Anmeldelserne taler tydeligt for sig selv!!

Som jeg kan se er jeg ikke den eneste der er blevet taget ved røven, men jeg har bestemt ikke tænkt mig at lade det gå hen i glemmebogen.
Jeg melder dem til politiet og gør opmærksom på dem gennem flere medier, hvis ikke dette stopper straks.

HOD JER LANGT VÆK FRA MEDIESHOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ventet 2 måneder på varer og 1 måned på penge retur

Var så dum at bestille en printer samt harddisk fra Medieshoppen d. 10 dec. 2009. Efter én måned Anmodede jeg om at annullere printeren, da den fortsat ikke var kommet, og det skulle have været en julegave! Fik svar om at jeg ville få mine penge retur for den.
For omkring en måned siden bad jeg så om at få hele ordren annulleret, da harddisken fortsat ikke var kommet efter 2 måneder.
Nu 3 måneder senere venter jeg stadig på mine 2400 kr. Nu eksistere medieshoppens website ikke mere, så formoder de er lukket.
Meget ærgerlige penge lige ud af vinduet!
Det er godt nok den værste butik jeg nogen sinde har handlet med - og mine penge får jeg jo nok aldrig igen. SKOD LORT!

Manglende levering

Jeg bestilte diverse varer 16-02-2010 og hørte så ikke mere.
Pengene blev omgående trukket, selvom god praksis er, at pengene ikke trækkes før varen bliver leveret.
Jeg skrev flere rykker e-mails, og fik omsider dette svar:
Tak for din mail, og jeg beklager at jeg ikke har fået skrevet til dig L
Desværre er vi løbet tør for de printable i TDK CD-R, så ønsker du at vente på at de kommer på lager igen?
Eller skal vi sende jeres betaling retur til jer igen?
Vi beklager det meget.
Fortsat god dag.
Med venlig hilsen / Best regards
Connie
Kundeservice
MedieShoppen

Jeg skrev, at jeg ønskede pengene retur. Og efter flere rykkere fik jeg at vide, at de ville tilbageføre pengene, hvis de fik mit kontonr., hvilket de iøvrigt havde fået. Det har de nu fået indtil flere gange med en rykker e-mail. Men de er nu helt holdt op med at svare.
Desværre var jeg så dum, at bestille noget hos et firma, der ikke vil opgive hverken adresse eller telefonnummer.
Jeg har nu fundet ud af, at den person, der er registreret som indehaver af medieshoppen.dk (Poul Erik Petersen) slet ikke bor på adressen Askeröd 1078, 242 97 Hörby, Sverige, tlf. +46 413 32 304.
Jeg har oghså fundet ud af, at pengene går ind på en PRIVAT konto i Nordea Solrød 2344 3486 194 463.
medieshoppen.dk er hostet af firmaet Dandomain i Randers, men efter atr have kontaktet dem, må jeg konstatere, at de lukker bare øjnene for denne åbenlyse svindel, de skal åbenbart bare tjene penge på hvad som helst.
JEG VIL ADVARE ALLE MOD AT HANDLE PÅ MEDIESHOPPEN.DK

Hold jer langt væk fra denne virksomhed.

Køb IKKE noget hos denne forhandler.
Jeg bestilte en toner på deres website, og har stadigvæk ikke modtaget toneren endnu og dette er over 13 dage siden jeg bestilte og betalte. Dette er selvom at hvis man kigger på deres side, så er varen på lager. Når man skriver til dem, får man bare et svar at så snart varen kommer på lager hos deres leverandør sendes den... jeg har skrevet at jeg vil have mine penge retur, men har stadigvæk ikke modtaget pengene eller varen.

Hold jer laangt væk fra denne virksomhed, her bliver man gevaldigt snydt !

DÅRLIGT - STRAM OP

Jeg har bestilt og betalt 100 dvd Verbatim -R hos medieshoppen den 3 november 2009 men har ikke modtaget noget fra dem endnu (12 feb 2010)
Har kontaktet dem på mail og svaret er at de prøver at skaffe skiverne (hvor svært kan der være på 3 mdr. hvis man driver en seriøs butik) Desuden er det første gang at jeg har betalt forud alle andre steder hvor jeg har handlet er pengene først trukket ved afsendelse af varer.
Jeg venter naivt stadig på en pakke fra MEDIESHOPPEN.DK ØV

Betalt men aldrig modtaget noget !!!!

Jeg er i samme situation som de fleste andre her på siden. Er der nogen der allerede har politi anmledt virksomheden for bedrageri ? Er der nogen der ved hvem man skal ringe til ? Please hjælp, så han kan blive tvungen til at betale sine stjålne penge retur...

2 måneder er gået, og har ingen varer modtaget fra MedieShoppen.dk

Bestilte 13. december 2009 en 500GB 2.5" WD My Passport Essential harddisk via edbpriser.dk. MediesShoppen.dk var ikke de billigste, men dem der "havde varen på lager". Jeg betalte derfor en merpris for hurtig bestilling, men jeg blev slemt skuffet.
Skrev til MedieShoppen.dk den 13. januar 2010 for at høre hvor langt de var med min ekspedition, og fik svaret at varen var i restordre (men det var jo netop fordi de havde varen på lager at jeg brugte MedieShoppen.dk), men de forventer den på lager den 29. januar 2010.
Jeg skriver så igen til MedieShoppen.dk den 1. februar 2010, men hører intet. Forsøger igen den 8. februar 2010 stadigvæk uden held. Ringer til dem 10. februar 2010 og bliver omstillet til en svensk telefonsvarer.
Jeg er nu ret træt af MedieShoppen.dk og deres tydelige amatøragtige og lallende tilgang til deres hjemmeforretning som (hvilket alle anmeldelserne på trustpilot bevidner) OVERHOVEDET ikke lever op til forventningerne.
Er dette en sag for Basta, Kontant eller bare forbrugerstyrelsen?

Jeg krydser fingre for at jeg modtager min vare MEGET MEGET snart inden det sker!

Får jeg mon nogensinde pengene retur?

Primo januar bestilte jeg blækpatroner hos medieshoppen.dk. Leveringstiden var 3-5 dage, da varen var på "fjernlager". 10 dage senere var varen stadig ikke modtaget, og jeg valgte derfor at annullere ordren.
Pengene var dog trukket fra min konto allerede på bestillingsdagen, så dem regnede jeg helt naturligt med at få retur hurtigt. Der er trods alt tale om en elektronisk betaling, og ikke brevduer....
Nu er vi midt februar, og foreløbigt har det taget 21 dage at få pengene retur. Jeg har rykket undervejs, men hver gang ligger sagen i bogholderiet.
I betragtning af at der aldrig har været nogen varer undervejs, så finder jeg det dybt kritisabelt at de ikke returnerer pengene straks ordren er annulleret. Her handler jeg aldrig mere.
Derfor min lave karakter.

bestilling af printerpatron

hej alle
bestilte en printerpatron den 24/1-10 da der var gået en uge sendte jeg en mail hvor ordren blev af ingen svar sendte ny mail hvor jeg ville have ordren annulleret og mine penge tilbage ingen svar.
mage til firma skal man lede længe efter er på grænsen til svindel stod på hjemmesiden da jeg bestilte lev. 1-3 dage det laver man bare om til er på fjernlager hvad så det end betyder.
har endnu ikke hørt fra dette useriøse firma og der burde være nogen der kunne stoppe dem.
hilsen
allan

Udblevet vare og manglende tilbagebetaling

Jeg gjorde den store fejl at bestille nogle skiver hos virksomheden den 4/9 2009.
den 9/1 2010 har jeg rykket for mine varer. jeg fik svar retur om at de ikke var kommet på lager endnu. Jeg tilbød derfor at medieshoppen at kunne sende mig nogle andre skiver til samme værdi. de svarer at de ingen skiver har i samme pris klasse. Jeg beder så om mine penge retur, og er blevet lovet dette den 20/1 2010, men er dd 4/2 2010 endnu ikke modtaget. Så hvis du ønsker skiver eller andre varer så lad være med at købe dem hos medieshoppen.

fupfirma

Jeg ærgre mig over at jeg ikke læste disse anmeldelser inden jeg handlede hos medieshoppen.dk. Men historien er den samme som hos alle jer andre: Levering stod til 3-5 dage. Efter 8 dage annullerede jeg ordren. Her snart en måned efter er min ordre stadig ikke annulleret. Det er helt åbenlyst at firmaet opereret lige til kanten af lovgivningen - helt bevidst i min optik. Det samme gør sig i øvrigt gældende for deres "søster" selskab Disc2Burn (http://www.trustpilot.dk/review/www.disc2burn.net) som før var mediebutikken.com (http://www.trustpilot.dk/review/www.mediebutikken.com)
Jeg forsøger nu at få mine penge retur via Paypal.

I guder - at man skal bruge så meget tid på det her!! suk...

/Torben

MedieShoppen Details

Medieshoppen.dk er din leverandør af billige brændbare cd og dvd skiver. Samt CD & DVD-Opbevaring, Blækpatroner, CD/DVD Labels, og meget, meget mere. Alt sammen til rigtig gode priser, så kig ind og gør en god handel.

Visit Medieshoppen

We live here: Filaregatan 12