Medietek reviews

Medietek reviews

7.7

førsteklasses service hos Medietek

På baggrund af mange handler vil jeg på det varmeste anbefale Medietek
Jeg har altid fået en førsteklasses service hos Medietek . Det er fagfolk der har mange års erfaring fra praktisk arbejde i mediebrangcen, der rådgiver. Jeg har altid fået råd og vejledning udfra faglige vurderinger, og hvad der var bedst for den virksomhed jeg repræsenterede.

100% Tilfreds

God hjemmeside, nem at bruge. Varen kom til tiden.

Is Medietek your company?

Medietek Details

MedieTek A/S er et kompetent videnscenter der forstår at sammensætte komplette tekniske løsninger til Film- TV- Video- Lyd- og Broadcast branchen.

Visit Medietek