MEDION reviews

MEDION reviews

7.8

God betjening og seriøs betjening

Købte tablet hos ALDI, ringede til Medion for vejledning vedrørende køb af cover.
Alt levede op til mine forventninger og en god seriøs betjening fra Medion samt hurtig levering. Tak

12 års tro tjeneste

For 12 år siden købte jeg min første PC, en Medion. Har skiftet strømforsyning (stod af) og CPU-blæser (larmede). Ellers kører den upåklageligt stadigvæk. Lidt langsom efterhånden. Overvejede geninstallation af programmerne, men så bliver Windows XP ikke vedligeholdt mere.
Derfor blev løsningen en ny PC med Windows 8. Hvad skulle det så være. Ja, hvorfor ikke en Medion igen. Det var jo en god oplevelse med den første.
Den gamle bliver for øvrigt ikke skrottet, men bare koblet fra internettet. Jeg har flere programmer, bl.a. et billedbehandlingsprogram, som jeg bruger meget, og hvor jeg ender med at brænde ud på CD-er.

defekt tablet og 30 dages retur for betaling

Først vil jeg lige sige at jeg normalt plejer at være glad for mine køb hos Medion.
Min stationær er en Medion og bruger den konstant og med den havde jeg ingen problemer,
Men under mit sidste køb havde jeg bestilt en tablet, og en taske.
Hvor jeg ved udpakning oplevede at tablet'en var defekt og slet ikke ville starte - Efter et opkald til deres service for at få mine penge igen viser det sig at der går en måned før min betaling er tilbage.
Er ikke helt tilfreds.

Gode produkter til meget billige penge

Nemt at bestille gode produkter til en særdeles god pris.

fungerede fint

Godt tilfreds. Varen blev hurtigt leveret.

De holder hvad de lover

Det var en handel hvor der ikke var det store udspring fra kommoden! De holder hvad de lover.

nydelig og pæn

jeg er meget godt tilfreds

Den rigtige vare til den rigtige pris. En dock til min døde pc's harddisk.

De fleste har vel oplevet, at dele af en sikkerhedskopi er korrupt. Jeg har nu købt en dock til min gamle harddisk - så slipper jeg for montere disken i en skuffe, og kan læse de fleste data direkte.

Hurtig levering men defekt produkt

Produktet AllinOne PC med Touch skærm blev leveret meget hurtigt fra Tysk lager
Ved ibrugtagelse viste det sig at Touch funktionen ikke virkede, hvilket var en høj prioritet ved købet af denne PC. Hotline var meget hjælpsom og hjalp mig en hel formiddag i et forsøg på at finde fejlen men uden held. Hotline besluttede derfor at ombytte produktet. Her måtte jeg vente et par dage på en returseddel som kom med posten den kunne lige så godt sendes som vedhæftet pdf fil på mail så havde jeg den 2 dage før. Produktet er nu sendt med post retur til Medion DK og nu venter jeg i det uvisse om hvornår jeg får den nye PC. Medion burde bekræfte modtagelsen og bekræfte afsendelse af ny PC men jeg har intet hørt, det er trods alt en værdi på over kr. 6.000,- jeg har ude at svømme. Jeg har igennem tiden købt flere Pc´r hos Medion uden problemer.

fine varer.

Alt gik som forventet.
Syntes forsendelse er lidt for dyr.

Hurtig levering og god kvalitet

Nem og overskuelig website med gode beskrivelser. Nemt at handle på shoppen og varerne leveres altid hurtigt. Kvaliteten er fin. Det er ikke sidste gang.

Hurtig levering og en computer, der var hurtigt sat op og igang! :-)

Jeg har købt et Medion TV og er tilfreds med købet.

Jeg er ovenud tilfreds med mit køb og hurtig, nem levering af Medion TV.

Nu har jeg jo lige modtaget det, men det ser ud til at leve op til mine forventninger. Kan anbefales.

super god Medion tablet fra Aldi

super god Medion tablet, som jeg fik købt i Aldi. Meget tilfreds med den.
Men, men, jeg mangler et cover til den og har den 23.3. bestilt et på jeres hjemmeside ordre nr.303059114. Jeg har ikke modtaget det endnu. Hvor bliver det af??

Fint

Alt som forventet

Super hurtig levering

Vi købte 2 pc og fik dem leveret efter få dage, vi er kommet godt igang med dem, og er meget glade for dem.
Så jeg kan kun anbefale alle, at man trykt kan handle hos Medion.
Hilsen
NJQ

Jeg fejlede, og I hjalp

Jeg skulle købe en laptop til min datter, og hun ville have en fra Medion. Jeg bestilte og betalte, hvorefter hun skiftede mening. Da jeg så ringede til Medion for at annullere, fik jeg at vide, at der kun var en vindue på 30 minutter til at fortryde handlen. Hvorfor jeg har modtaget laptop'en. Alligevel har Medion sendt mig papirer, så jeg kan returnere den nu uønskede laptop - tak for hjælpen

Glimrende kundeservice

Jeg bestilte en medion bærbar, der blev leveret uden problemer. Først og fremmest var produktet ikke helt identisk med de billeder jeg havde set af den, da jeg bestilte den. Computeren faldt heller ikke i min smag. Den var meget plastikagtig, og meget tyk og tung.

Grunden til at Medion stadig får topkarakter, er at de byttede computeren tilbage til kontanter, uden uden nogen form for brok, eller forsøg på at slippe udenom. Fik at vide der kunne gå op til 30 dage, før mine penge ville blive returneret. Der gik kun 3-4 dage.

Selvom dette produkt ikke fald i min smag, er det ikke utænkeligt at jeg vil handle ved Medion igen.

Gode vare

Men beskrivelsen passer ikke med varen jeg valgte dog at beholde varen ,men den levede ikke op til beskrivelsen så den får nok ikke så lang levetid .
Det bliver bare ikke en Medion næste gang

Manglende service

Medion Computer leveret med Windows 8.1. inklusive 7 stk spyware (tracking cookies). Ingen vejledninger om, hvordan man fjerner de forudinstallerede links til eksempelvis Microsofts Skydrive - jeg ønsker at benytte min egen webhotels sky. Alt forsøger stadig at referere til Skydrive, der må formodes at være hosted ved NSA. Har forsøgt at maile med Medion, og fået at vide, at jeg bare kunne anskaffe en app, som fik 8.1 til at ligne en almindelig PC og ikke en tablet. Har søgt både på Medions hjemmeside og Microsoft hjemmeside - der er ingen hjælp til at få 8.1 gjort Microsoft neutral. Tilsyneladende skal man have sine data hosted hos en amerikansk efterretningstjeneste for at kunne bruge PCen

MEDION Nordic A/S Details

Visit MEDION