Medpets reviews

Medpets reviews

8.9

Heel handig pakje ben er blei mee

Heel mooi pakje alleen mag de maat kleiner voor een Franse buldog en makkelijk als ze loops is zakt niet af een broekje trekt ze uit en staat nog leuk ook

uitstekende service

alles verloopt vlot en is in orde

perfect geregeld

Snelle levering en het product werkt erg goed op onze jeukende labrador

Goede Service, Goede producten en snelle levering

Zoals gewoonlijk was ik wederom tevreden met mijn producten van Medpets. Alles snel en in goede staat ontvangen.
De Comfy Cone XXL past mijn honden perfekt, ik heb 2 labradors, een is wat fijner van bouw en de ander is heel fors en de maat is voor beide ideaal. De Hondenschoenen Walker XL (alternatief merk) deze vallen erg groot uit. Aangezien de hond deze draagt ter bescherming van zijn verband past de schoen redelijk goed door de opvulling van het verband en een sok. Maar voor dagelijks gebruik zonder verband e.d is voor een Labrador de schoen te groot en is het beter een maat kleiner te adviseren. Is wel een fijne schoen omdat er dubbel klitteband op zit, hierdoor beter te fixeren en de schoen is gemakkelijk aan te doen, qua prijs is het best een goede schoen.

Zeer tevreden!

Commentaar overbodig: ik ben zeer tevreden over de service, snelle levering etc

Levering van goederen duurde te lang.

Levering van bestelde liet lang op zich wachten.

Een prettige verkoopafhandeling. Dank!!

Zoals boven beschreven een prettige verkoopafhandeling. Eén ding echter: het pakketje vonden wij erg groot, had ook in een envelop verstuurd kunnen worden en in onze brievenbus gedeponeerd! Maar waarschijnlijk heeft het bedrijf er zijn redenen voor het op deze manier te doen.

Op tijd aangeleverd!

Aanschaf is de prijs waard..

aanbevelingswaardig

Ben zeer tevreden over het bedrijf zeker aan te bevelen!

Lies Rohde

Prima service met een maar....

Service bij Medpets zelf is prima als ook het voer, je ziet al verbeteringen en dat is zeer fijn na al dat getob van de laatste jaren met onze Bullmastiff. Het enige min puntje is de aflevering. Groot op de deur gezet (a4) dat het pakket bij vrienden (in dezelfde straat) moetst worden afgeleverd. Hieraan werd geen gehoor gegeven en bij willekeurige buren afgeleverd....dat vond ik zeer spijtig maar daar kan Medpets niets aan doen.
Kortom, een klant erbij!

Advantix gegen Ungeziefer bei Hunden

Meine erwachsenen Hunde sind seit vielen Jahren mit Hilfe der Spot-on Solution advantix praktisch ungezieferfrei. Nebenwirkungen konnte ich nicht beobachten. Der Kauf bei Medpets war unkompliziert und bequem. Die Lieferung erfolgte sehr schnell. Vielen Dank!

prima service

geweldig bedrijf met alles voor je huisdier ,goede informatie en uitstekende middelen!!

prima service!

Goede website en betaalgemak. Binnen een dag met de post gewenste product geleverd.

prima service

snelle levering, makkelijk te bestellen, en product is zoals je verwacht

Prima site en vlot afgehandeld.

Geen tegens te vermelden oftewel hond blij ik blij kan niet beter.

snelle levering

medpets geeft een snelle levering en prima assortiment en afhandeling

vlotte afhandeling

snelle en flexibele levering

super

snelle levering, helemaal tevreden

Niet de goedkoopste, maar wel prima service

Niet de goedkoopste, maar wel prima service

Goede betrouwbare leverancier

Alles is naar wens verlopen tijdens het bestellen, de betaling, orderbevestiging en de leverdatum .

Medpets Online Dierenapotheek

Uitgebreid assortiment

Diergeneesmiddelen, voedingssupplementen, (dieet)voeding en verzorgingsproducten. Meer dan 4000 producten in ons assortiment!

Deskundige klantenservice

Tijdens kantooruren zijn wij op ons telefoonnummer 0186 - 57 55 28 bereikbaar voor vragen over uw bestelling of productadvies. Vermoed u dat er problemen zijn met de levering van uw bestelling? Neem dan direct contact met ons op.

Snelle levering

Als u op werkdagen vóór 17:00 uur bestelt en betaalt met iDeal, Creditcard, PayPal of Klarna, dan wordt uw bestelling (mits op voorraad) nog dezelfde werkdag naar u verzonden

Gratis verzending vanaf €55,-

Bij besteding tot €30,- zijn de verzendkosten €4,95 (ook in Belgïe). Bij besteding van €30 - €55 zijn de verzendkosten €2,95 (België €3,50)

Over dit bedrijf

Medpets.nl is een online dierenapotheek waar u geneesmiddelen, voedings-supplementen, dieetvoeding en verzorgingsproducten voor hond, kat, paard, vogel en knaag- en terrariumdieren eenvoudig en voordelig online kunt bestellen. Medpets.nl zorgt ervoor dat uw bestelling voordelig en binnen één tot drie werkdagen bij u wordt thuisbezorgd.

Klantvriendelijke service
Naast een uitgebreid assortiment kwaliteits-producten biedt Medpets.nl u tevens een snelle klantvriendelijke service. U kunt ons tijdens kantooruren op 0186 - 57 55 28 altijd telefonisch bereiken voor vragen over producten of (de levering van) uw bestelling

Visit Medpets

Contactgegevens