Meetyourmessenger reviews

Meetyourmessenger reviews

Very low
1.0

Engang en sprudlende virksomhed..

Men så solgte de deres sjæl til djævlen og nu laver de udelukkende forretninger, baseret i Spanien og med Forbrugerombudsmanden lige i hælene..

Hakan Turk

meetyourmessenger har trukket 75 kr. på min konto uden at jeg har givet tilladse til dem. Jeg skulle bare aktivere min konto og skulle af med kun 1 krone !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sletning af konto nummer

Hej jeg bruger også siden og har betalt Den 1 kr for en gratis mdr. Og det har jeg desværre gjordt 2 gange nu, og kan stadig ikke se beskedenfra folk. Svineri. Og kan læse mig frem til at det er helt galt med at de stjæler penge fra folks konto.og mest af alt syntes jeg det er svineri at ens bank som jeg kan læse mig frem til ikke engang går med til at få det stoppet var det dem selv ville de sku selv blive gale.måske vi alle skulle som der var en der skrev samle underskrifter og få personen stoppet og siden lagt ned.

Svindel

Svindlerfirma de melder bare folk ind til betaling uden man har givet tilladelse til det.... og svare ikke på mails eller opkald..
PAS PÅ DETTE FIRMA

tyveri fra min bankonto

Aner ikke hvad det var for en side før den poppet op på min bank konto ,ville stoppe betaling men nej det skulle jeg over nettet ved at google det forslog bankmanden , så er bar Kr, 180 fattigger , forsøgte at få et kode ord ved at intaste mail adresse men ingen kodeord , så nu kan de åbenbart til evig tid bare trække penge som det passer dem , gud hvor man er til grin.

Svindlerfirma som kun tømmer din pengepung...

Meetyourmessenger.dk er udelukkende et "Svindlerfirma" som kun har et formål, nemlig at tømme din pung.

Firmaet dækker sig under en udenlandsk IPadresse i Malaga, de har ingen dansk CVR nr., ingen adresse og ingen telefonnr. og man kan ikke komme i kontakt med personerne bag firmaet.

SÅ HUSK: SIKKER HANDEL PÅ INTERNETTET ER FØLGENDE:

1. Køb aldrig hos et firma som dækker sig under en udenlandsk adresse.

2. Hvis firmaet ikke har et dansk CVR nr.

3. Check på TrustPilot om firmaet inden i handler.

HUSK, den gode sikker danske net-lovgivning, gælder ikke for udenlandske firmaer, det er grunden til, at svindlerfirmaer registrerer sig i Estland, Panama, Bamuda, Malaga etc.

SPASSER

de har tag penge ude at sige noget om det
og jeg har ikke en profil hos hvem

ved i hvem over hovede det er, der gør det'

'

svar plzz Pip-Piop@hotmail.com er min mail skriv hvis i ved hvem det er

Selv deres gratis udgave er noget l...

Man kan oprette sig som bruger inde og der var det altså nemt at udveksle emails, selvom at de havde en ineffektiv email bloker. Jeg vidste på forhånd at man ikke skulle spilde penge på sådanne sider :) Derfor gjorde jeg det aldrig.

Hvorfor er meetyourmessenger ikke blevet politi anmeldt endnu? Det er jo en svindelvirksomhed.

fordi jeg ikke kan slætte mig.de sender heller ikke min kode når jeg ber om det

jeg syntes det er for dårligt man kan ikke slætte sig.og de trækker penge fra ens konto og jeg ved ikke hvordan jeg anolerer det.

Trukket penge på MC:

DE har trukket et langt højer beløb end den 1kr.jeg gav min accept til.

JEFF PEDERSEN

Scam

Bryder mig bestemt ikke om denne slags 'smarte' markedsføringsmetoder. Er blevet spammet fra kolleger og kunder, som ikke vidste at de har sendt til mig.

Virkelig dårlig stil.

Martin Pedersen

Jeg hedder John Mynderup og journalist på Ekstra Bladet. Hvem kender noget til denne Martin Pedersen? mynde@eb.dk

Ikke medlem mere

Hvordan kan jeg meld mig ud af det lort?.
PLZ SOS

Jeg kan ikke huske min password og den sender aldrig en e-mail tilbage med min password
??????

tyveri

jeg er ikke engang tilmeldt og vil aldrig bruge jerjeg har aldrig givet tilladelse til at i må hæve på min dankort og i vil blive politi anmeldt så derfor tilbagefør pengene med det samme

Simpel tyveri

Ja jeg har så mødt meetyourmessenger.dk igennem VIPocean som jeg fik en invitation til og var så dum at betale kr. 5,50 med mit VISA/dankort for en gave de ville sende til mig og nu har de så hævet kr. 299,95 to gange for et medlemskab jeg skulle have sagt god for, og jeg kan ikke mindes at have set en sådan, ikke nok med det så har de malket mine kontaktpersoner og sendt dem en invitation til VIPocean, men da havde jeg fundet ud af fuppet og sendte en mail til samtlige kontakter at det var fup, jeg havde bare ikke opdaget at de havde hævet nogle penge på min konto. SÅ PAS PÅ MED AT BRUGE DIT VISA/DANKORT.

tyveri

ejerne af meetyourmessenger,stjæler hver måned fra min og mange andres bank kontoer, de har aldrig fået lov til at hæve på min private konto,så det er regulært tyveri.
hvis det ikke stopper bliver de anmelt til politiet, og derefter til medierne,kontant og lignende programmer

tyv............

jeg har lukket min konto men bliver stadig trukket på min konto,og kan ikke komme i kontakt med nogen fra det firma,da han åbenbart er i spanien,det er total fusk .og kan se det sker for mange,han skulle bare anmeldes til politiet..

FUP FIRMA BEDRAGER

HEJSA,

SOM ALLE ANDRE HAR JEG HELLER IKKE AFMELDE MIN 1 DOLLARS ABO HOS DEM SOM SÅ BLIVER TIL 10 DOLLARS HVER MÅNED, BANKEN KAN IKKE GØRE NOGET, OG VI SOM FORBRUGERE ER PÅ BAR BUND.
JEG SYNES VI SKAL ALLESAMMEN INDSAMLE UNDERSKRIFTER OG MELDE DEN IDIOT TIL POLITIET.
SKRIV TIL MIG HVIS DU ER INTERESERET I EN ANMELDELSE.
GUMSER AT GMAIL COM

MVH
EH

har meldt mig ud men de trækker stadig penge fra min konto

jeg har prøvet alt men kan ikke blive slettet så de stopper med at trække på min konto

MYM har taget sig månedlige betalinger for noget, jeg aldrig har bedt om.

Man kan ikke kalde dette for en virksomhed, da det er en forbryder, der står som ejer, Martin Pedersen, adresse i Spanien. MP tror sig åbenbart beskyttet under en udenlandsk adresse og ved at have gemt sig under en meget besværlig afmeldelsesprocedure, men den er alligevel ikke så besværligt, at jeg vil betale over 75 kr. om måneden for ikke at gennemføre den.
Jeg vil have mine penge tilbage, jeg forstår ikke hvor de har fået mine bankoplysninger fra og det er ret uhyggeligt.
Jeg har også skrevet følgende i beskeden til MYM, men en gang tyv, altid tyv - Martin Pedersen, FÅ DIG ET ÆRLIGT JOB, DU ER AFSLØRET.
Besked til MYM:
You have been stealing money from my account now for several months, and you need to pay it back. In Denmark, where you come from, Martin Pedersen we have our law waiting for you, if you ever dare to come back. You should hurry to pay back all the money, you have cheated from people who do not really want to be paying you for anything, you are a thief and a crook, and I am ashamed that you are Danish.
Bad regards from
Kate Lange, give my money back, or you will hear from the law.

Is Meetyourmessenger your company?

Visit Meetyourmessenger