Meetyourmessenger reviews

Meetyourmessenger reviews

Very low
1.0

Pga. den indvirklet måde at framelde sig, man er med på kr.1 og siden hen hæver de bare løst med kr.79 om mdr.

Tak til dig som har lagt en beskrivelse af hvordan man afmelder, jeg kunne ikke engang få banken til at stoppe den.

Fuppet til VIP

Ville tjekke min konto via netbank og ser en opkrævning fra meetyourmessenger på 180kr. Jeg aner ikke hvorfor jeg har fået den opkrævning - det er flere år siden jeg sidst har besøgt siden. Gennemgår nu mine kontoudskrifter af frygt for at de har opkrævet flere gang.
Af princip gider jeg ikke betale for diverse chatsider, fordi jeg alligevel aldrig besøger dem, så ved med sikkerhed at jeg ikke har meldt mig til vip frivilligt. Har nok som flere andre nævner det forsøgt mig med en 1kr. forsøgperiode.
Det er simpelthen svindel at snyde folk til en betalingsprofil, hvis man ikke selv aktivt har tilmeldt sig denne service!!

Trukket penge

Virksomheden meetyourmessenger, har trukket 180 kr i dag for noget abbonnoment, som jeg ikke har haft i evigheder. I dag tjekker jeg så min netbank og kan se der er blevet trukket de penge.
Ikke engang en mail eller noget som helst har jeg fået om at mit abbonoment gælder. Den måde som er forklaret på hjemmesiden om hvordan man skal afmelde sin VIP, den virker ikke. Og jeg må ikke slette min profil så længe jeg har VIP. Jeg ved sq ikke lige hvordan jeg skal på nogen måde få denne "aftale" afbrudt, eller hvordan jeg skal kunne få mine penge tilbage.

De har trukket penge, uden at have oplyst om det...

fuck fuck hvor det er nederen, de er sku nogle snyde pelse.. hader når man bliver taget ved røven..

de trække penge selvom jeg ikke har profil derinde mere

de trækker stadig penge fra min konto selvom jeg har afmeldt det og skrevet til dem flere gange, hjælper virkelig de kan hjælpe mig med at finde en løsning..

Trukket penge... !!!!

Jeg sad tilfældigt og skulle tjekke hvad jeg havde på min konto, også lagde jeg mærke til at de havde trukket 75kr. Det er jo ikke det vilde beløb, men princippet i bare at trække penge uden at give mig brev/mail om det. Jeg troede jeg havde slettet min profil, men tilsyneladende ikke. Tak til dig som har skrevet hvordan man skal gøre det. Og det er dermed også gjort.. pas på derude, med mindre du vil snydes...

De trækker jo penge uden tilladelse

Aldrig har jeg følt mig så snydt. Det koster 1 krone for en prøve tid. men hvor står det henne at de frem over vil trække penge fra min konto... Og har kontaktet dem og bedt mig slettet. men dette reagere de ikke på de blir bare ved med at trække...

Lorte side

Jeg kan så se at, jeg ikke er den eneste der blevet syndt af det lorte firma..

Magen til frækhed skal man lede længe efter..
De har også stjålet 74kr fra min konto, mig bekendt er det ik lovligt ? Uden min tilladelse, hvilkede jeg ik har givet dem lov til. Jeg har bestilt en prøve periode 1kr thats it.

Nu er mit dankort spæret for de svindler.. Åbenbart eneste mulighed der var,for og komme ud af det.

Har skrevet til dem, men det er jo nærmest umuligt og finde rundt på den side. Hvis vi snakker suport og hjælp så er den virkelig magelfuld.

Jeg har forklaret mit problem: de kan bare lukke min profil helt ned fra dags dato, og jeg syntes det var svindel de trækker penge uden og oplyse om det.

Håber inderligt det flere der anmelder dem. Og det en dag bliver taget op i basta. eller andet forbruger program så folk virkelig kan se hvad for nogle ja undskyld mit sprog men SVIN der sider bag den side..

Dansk suport og min bare r.. Jeg har intet tilovers for dem. Jovist 74kr er småpenge. Men ret skal være ret.. Luk den lorte side i danmark ned.

Den side er jo én stor sparegris.. :O

Da jeg kom ned i min bank forleden finder jeg ud af at de har trukket penge for et VIP abbo, som jeg ikk har bedt om. Jeg skrev straks til dem, at det ikke kunne være rigtigt, det kaldes jo tyveri.. Jeg sagde til dem på en pæn måde, at hvis jeg ikke ville få mine penge meget meget snart, så ville jeg politi anmelde dem. jeg har også anmeldt dem til forbrugerombudsmanden, og til tv2's program Basta. Når man så har tilladt sig at klage til dem, og nævne at man forresten ved, at man ikke er den enste de har taget penge fra, uden en fuldmagt, man får jo ikk engang en mail om at de har gjort det! :@ Jeg fik det her svar: "Hej, Som du kan læse af vores betingelser er VIP Profilen et fortløbende abonnement. Det betyder, at det bliver automatisk fornyet, når det udløber medmindre du som bruger afmelder det inden fornyelsen finder sted. Dette kan læses i betingelserne, §4, stk. 1. Det er ikke muligt at købe en VIP Profil uden at acceptere betingelserne. For automatisk at afmelde din VIP Profil bedes du følge denne procedure: 1. Kontakt supporten. Dette gøres ved at klikke på 'Support' linket nederst på meetYourmessenger. 2. Ved valg af kategori, vælg da kategorien 'Cancel VIP/MEET Profile subscription'. Du vil herefter inden for en time modtage en mail hvori du bedes bekræfte, at du ønsker din VIP Profil opsagt. 3. For at bekræfte opsigelsen, tryk da på den knap hvorpå der står 'Cancel Subscription'. Jeg vil sørge for at refundere den seneste betaling hurtigst muligt. Bemærk dog venligst, at dit abonnement bliver fornyet igen den 16-12-2009 medmindre du afmelder det inden jf. ovenstående procedure. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen. Med venlig hilsen MeetYourmessenger Support NB: Hvis du ønsker at svare på denne e-mail, brug da venligst 're-open ticket' istedet for at oprette en ny henvendelse. Dette gør det muligt for os at hjælpe dig bedre." Som om det ikke bliver en besværlighed i sig selv!

det må være en minusstjerne også burde der være 100

jeg synes de er en stor gang svindel, de bliver ved med at hæve penge på min konto, selvom jeg kun er gået med til en prøveperiode for 1 kr, samtidig kan jeg ikke engang komme ind på den mere....

Svindlere og bedragere, som helt uhæmmet hæver direkte på folks bankkontoer. Jeg anmelder dette svindelforetagende til DR's forbrugerprogram, så de én gang for alle kan blive stoppet.

Man kan komme ud af svindelforetagendet ved at gå i sin bank og få et nyt dankort. På den måde kan man stoppe fidusmagernes hærgen og indtrængen på éns bankkonto. Jeg har i øvrigt anmeldt fidusforetagendet til DR's forbrugerprogram "Kontant".

betaler også for VIP som jeg ikke har bedt om

Anmeldelse af Meetyourmessenger: Har også betalt for VIP medlemsskab uden at blive spurgt om det. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, men de hæver bare 74 kr hver måned og så skal man skrive til dem for at få det afmeldt....men det lader ikke til at der kommer til at ske noget lige med det samme. Dette selvskab kan anglages gennem forbrugerrådet og jeg er p.t ved at skrive til forbrugerrådet at deres forretningsmetoder sandsynligvis er ulovlige!

Betaler for et vip medlemsskab man ikke har bedt om

Jeg har desværre lavet vip medlemsskab,det er åbenbart ikke til og komme ud af.De trækker penge på min konto som det passer dem.Synes det er for dårligt!! I skriver man vil modtage en mail når man vil opsige sit vip,nu har jeg ventet 14 dage....Stadig ingen mail og jeg er sørme stadig vip..

Dårlig

Spam side

Sender alt muligt spam rundt til ens venner.

Ursinnigt förbannad

Jag har inte anmält mig till denna tjänst, och vill att ni betalar tillbaka de pengar ni har dragit från mitt konto, enl. lagen om nätfiske.

Hör jag inget från er kommer detta att polisanmälas!

Bedrägeri

Har betalt 1:- över bank för att prova på som det heter. Nu drar dom 109:90 varje månad utan fullmakt. De har i princip stulit kontoinformation samt pengar utan att jag beställt eller givit tillstånd.

Læs vedhæftede

Der kan ikke vælges en karater for urent trav. MeetYourMessenger dræner din konto og det er stort set umuligt at melde sig ud. Har selv vedgået et VIP-medlemsskab, men kan ikke slippe ud af det igen ... harbedt banken om at stoppe betalingerne, der gennemføres automatisk ... OPMÆRKSOM på dette !!!! De tager dig i røven !!!!

Mvh Bo Danielsen .... en stærkt utilfreds "kunde" - der lod sig bondefange !!

Og så bliver man oplistet som "Novicebruger" ... det er fandme nedværdigende !!!!!!

HJÆLP

HJÆLP.. jeg har li købt vip i MYM... og jeg har fortrudt det... heeelp ????????
HVEM RINGER MAN TIL.. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

svindel og humbug

hæver frimodigt penge fra din konto uden varsel

MYM = Ingen kundeservice

Jeg har været MEGET skuffet over mym, jeg betalte for 3 mdr 1 krone for et prøve medlemsskab, for at se om der var noget ved det, fordi jeg fandt sitet så kedeligt, så jeg tænkte at en vip måske kunne mere = skete mere.
Men fik ikke en skid ud af det, og efterfølgende opkræmer mym helt automatisk penge på min konto, som jeg ikke kan stoppe igen, da man hverken kan slette profilen eller afmelde vip, omsider finder jeg LIDT kunde support, men udelukkende på engelsk, jeg venter på svar og da det endelig kommer, lover de ikke at hæve flere penge, men ak... det gør de. Nu har jeg måtte få et nyt hævekort for at stoppe betalingerne.

Is Meetyourmessenger your company?

Visit Meetyourmessenger