Mega Billigt reviews

Mega Billigt reviews

4.5

Svært at slippe for mails

Jeg ved ikke af at jeg har tilmeldt mig deres nyhedsbrev, men jeg ved at det er svært at komme ud af igen. Nederst i deres mail er der to links hvor man skulle kunne framelde sig, de virker bare ikke. Lidt træls

tja

Jeg har også en meddelelse til at ligge under spam-folder hvor der står at jeg er en af 3 mulige vindere til en-eller-anden-dingenot og det lyder jo for godt til at være sandt, så jeg tjekker lige nettet, og finder bl.a. dette. Det beviser jo bare endnu engang at hvis noget er for godt til at være sandt,,,,, så er det det også!
Mega Billigt

Reply from Mega Billigt

Hej. Som tidligere ejer af mega-billigt.dk som blev lukket ned for et år siden. Vil jeg lige give jer den oplysning at siden ikke kunne sende nyhedsmails eller mails ud i sin tid....

De bliver ved med at sende deres spammail til mig

Jeg har også oplevet det. Ikke kun med denne virksomhed (som dog virker utrolig useriøs idet den tilsyneladende ikke findes, og der er ingen hjemmeside der hedder www.megabilligt.dk). Jeg har i flere omgange forsøgt at framelde mig de daglige spambeskeder jeg får fra dem og andre virksomheder... Jeg læser dem aldrig, men de irriterer mig grænseløst - idet jeg skal bruge tid på at tømme min spamindboks. Jeg forstår ikke hvorfor brands ville ønske at blive associeret med en "spam"-virksomhed som megabilligt, der overhovedet ikke respekterer folks privatliv!!

De stopper ikke med at sende spam.

Det nytter ikke at framelde mails, de fortsætter bare, DNS opslag viser al tekst på kinesisk.

Spam.Mails er fra stina@megabilligt.dk

Egen webshop til din Internet butik

Visit Mega Billigt

We live here: Denmark