Megastore reviews

Megastore reviews

4.1

Ellers tak!

Jeg bestilte den 4. februar 2013 en vare, som stod til at være på lager hos dem, så jeg tænkte de ville gå stærkt. Pengene blev hævet samme dag, så alt tydede på at min vare ville komme hurtigt. Den 12 februar skriver jeg til deres kundeservice for at høre hvor min vare bliver af, og om de eventuelt kan komme med et estimat på en leverings dato. De skriver tlbage dagen efter at de forventer at få varen på lager om 1-2 uger. Efter denne besked annullerede jeg min ordre og købte produktet fra en forhandler på ebay, som eg før har benyttet. Jeg kan ikke tage et firma seriøst, som hæver penge for en vare de ikke engang har på lager, og ikke oplyser mig, den betalende kunde, om at de lige skal bestille den hjem først. Dybt useriøst! Handler aldrig her igen, det er helt sikkert! Den ene stjerne er for det hurtige svar fra kundeservice, med den opdatering jeg nok burde have krav på, da de opdagede at de skulle bestille in vare.

OPDATERING!
Den 13/02 2013 fik jeg en bekræftigelse på min annullering af ordren med beskeden om at jeg efter 5 dage ville kunne se pengene genindsat på min konto. I dag er det den 22/02 2013, de 5 arbejdsdage udløb i går og pengene er der ikke. Jeg har gjort dem opmærksom på dette via deres kundeservice email, så må vi se om de svarer.

Godtnok ringe og vist ikke helt efter loven

Bestilte FARCRY 3 Limited bubblehead edition hos dem, da de var de eneste der stod til at have det på lager. Jeg får oprettet mig på siden, hvilket går nemt nok, bestiller spillet og modtager så bekræftelse på mail om at de har 5 stk på lager og så hæver de pengene. 3 dage efter modtager jeg så en mail om at deres leverandør ikke har flere på lager!
Hmm i skriver i har 5 på lager, i hæver pengene og skriver så efterfølgende at jeres leverandør ikke kan levere!?
3 dage senere igen modtager jeg så en mail på at de desværre ikke kan skaffe spillet og spørger om jeg vil lade min ordre stå lidt eller annullere denne. Jeg annullerer så og beder om mine penge tilbage, som så går ind på min konto et par dage efter, dog et par kroner mindre end det de havde hævet, om det så skyldes valuta kurser skal jeg ikke kunne sige.
Alt i alt en dårlig erfaring med dette firma og jeg mener vist ikke det er tilladt at hæve pengene fra folks konto, før end varen bliver sendt?
Martin

Ikke voldsomt imponerende

Ok hjemmeside, som dog er lidt svær at finde rundt på. Stort udvalg og man kan finde fine tilbud. Men.... de holder ikke hvad de lover mht leveringstider. Her 3 uger efter min ordreafgivelse er sidste del af min bestilling endnu ikke kommet. Der er trukket for den på mit dankort, men åbenbart kan den ikke bestilles hjem. Det er ikke mit problem som køber at dem som jeg bestiller hos, og betaler til, ikke kan få tingene hjem fra deres forhandler, men det er desværre holdningen hos mange netbutikker, der sælger spil, cd og film.

Søg og du skal finde

Som filmelsker er det interessant at opleve, hvor stor forskel der kan være på hvilke film der importeres i hhv. Danmark og Sverige. Utrolig mange svenske og udenlandske film kommer aldrig i biograferne og ud i butikkerne herhjemme (gad vide om der er nogle monopoler der trænger til at blive ophævet) og her ser det svenske marked umiddelbart mere interessant ud. Så check lige de svenske forhandlere når du leder efter en film du ikke kan få herhjemme.

Jeg havde af en ven i Stockholm fået anbefalet den italienske film "Mine Vaganti" som på svensk har fået den lidt Almodovar klingende titel "En italiensk familj på gränsen till sammanbrott". Filmen har gået med stor succes i over et halvt år i svenske biografer, men findes ikke på det danske marked. Det er kulturforeningen Folkets Bio som distribuerer den i Sverige, og ud af de 4 foreslåede forhandlere var det Megastore.se som kunne skaffe den (med svenske undertekster).

Megastore.se har et stort og lidt anderledes udvalg af film end herhjemme, også af såkaldt 'smalle film', så den er absolut værd at huske når man er ude at søge film. Siden er nem at gå til, ordrebestillingen fungerer fint, og så sælger de også til kunder i Danmark.
Eneste minus i mine øjne er en manglende 'track & trace' og en lidt lang leveringstid. Pengene blev trukket i fredags; men først om tirsdagen modtog jeg en mail som meddelte at varen var sendt, og i dag fredag modtog jeg så pakken. Jeg bor oven i købet i København.

Bortset fra, at jeg kunne foreslå Megastore.se at oprette en 'track & trace' funktion vil jeg helt sikkert kikke forbi igen. De har jo i sagens natur et kæmpe udvalg af gode svenske film som aldrig når de danske breddegrader.
Så mens jeg venter på en 'track & trace' funktion må de nøjes med 4 stjerner.

Bestilt 2, modtog kun 1..

Jeg fandt et godt tilbud inde på megastore.se.. Fandt invisible shield til fornuftige penge, så jeg bestilt 2 stk.. Men så modtog jeg en mail om at ordren var anulleret.. Så jeg bestilt 2 stk. et andet sted.. Et par dage efter modtog jeg en mail om der var 1 stk. på vej fra megastore.. Så det endte med jeg står med tre stk.. Og det mest sure ved det var at jeg betalte for 2 stk ved megastore, men fik kun en..

PAS PÅ!

Perfekt handel

Jeg købte tilbehør til wii. Meget billig pris og hurtig levering.

Forkert indhold

Jeg bestilte her mandag den 19. oktober Guitar Hero 4 world tour med trommer, guitar, mikrofon og selvfølgelig spillet. Leveringstiden var 5-8 arbejdsdage og den overholdt de, da jeg fik pakken den. 28. oktober.

Problemet er så bare, at pakken KUN indeholder trommerne og jeg derfor mangler både mikrofon, guitar og spillet. Uden på pakken var sat et brev, hvori der stod at jeg havde modtaget "Wii super bundle" som produktet hedder. Men i virkeligheden har jeg kun modtaget trommerne.

Jeg skriver til support her torsdag aften og får en besvarelse fredag formiddag. I mailen står der, at de er opmærksom på at de kun har sendt trommerne, men det er fordi at wii super bundle ikke laves mere. Jeg bliver så bedt om at returnere trommerne så jeg kan få pengene tilbage.

Dette er jeg som kunde overhovedet ikke tilfreds med. Og spillet sælges stadig sammen med guitar, og der sælges også mikrofon separat. Så hvorfor skal jeg sende mine trommer tilbage i stedet for at de sender de andre ting separat, når det nu er det jeg har bestilt.

Jeg skriver en mail til dem igen, om at de skal finde en bedre løsningsmetode, i stedet for at jeg bare skal sende trommerne tilbage, modtage pengene og så glemme om det.

Hvis ikke jeg får andet ud af dem, end mine penge tilbage, anmelder jeg dem til forbrugerklagenævnet.

God oplevelse!

Jeg bestilte et spil hos Megastore.se, der på INGEN måder kunne findes på lager i DK. Spillets pris lå på ca samme pris som i dk. Betaling gik hurtigt og fejlfrit. Varen kom efter 3 dage fra bestilling. Alt i alt en god oplevelse!

imødekommende - informativ - hurtig - paalidelig - billig

Mange svenske netbutikker vil kun handle med folk bosat i Sverrig, det gælder ikke denne!
Deres netfremtræden er moderne og informativ.
Der gik mindre end 48 timer fra jeg afgav min bestilling til jeg havde varen.
Mine forventninger blev til fulde opfyldt.
Varene (svenske dvd-film) var betydeligt billigere end i en tilsvarende dansk netbutik.
Jeg er glad for at have lært „megastore.se“ at kende og vil bestemt bruge dem en anden gang.

Is Megastore your company?

Megastore Details

300.000 musiktitlar, 70.000 filmtitlar, 4.500 speltitlar till bra priser och snabba leveranser.

Visit Megastore