Mekavi reviews

Mekavi reviews

4.6

Rigtig dårlig kundeservice

Jeg bestilte en reservedel til en lampe (ordre 16443), som jeg ikke havde købt hos dem, og får af vide at den koster 500 kr + 250 kr i fragt og ekspeditionsgebyr. Jeg tænker det er pæn dyrt, men jeg har ikke det store valg, da jeg gerne vil have min lampe til at virke igen, og ikke rigtig har kunne finde delen andre steder.

Nå, de får reservedelen hjem, og sender mig en email, hvor de skriver at min bestilling er klar til afhentning.... What!!! Jeg har betalt 250 for at få den levereret. Jeg skriver til dem 2-3 gange på email men får intet svar. Så efter at have siddet i kø i 20 min en fredag kommer jeg igennem på telefonen. Jeg taler med en sød dame, og hun får styr på sagen - tror jeg. Dagen efter modtager jeg en email hvor hun beder mig indbetale yderligere 85 kr for fragt, og så har hun lige sat en smiley efter, så er det jo helt i orden :-)

Jeg har efterfølgende modtaget en email fra den samme medarbejder jeg talte med i telefonen, hvor hun beklager fejlen, og sender pakken.

Helt vild dårlig service!!!

Vi bestilte en lampe på Mekavi's onlineshop den 24. april. Den 15. maj fik vi en SMS fra Mekavi om, at vi kunne forvente lampen den 30 maj.
I dag den 4. juni har vi rykket dem, og fik svaret: Desværre er vi ikke i stand til at levere den bestilte lampe da den ikke længere er i vores sortiment. Vi beklager meget og annullerer hermed din ordre og din preliminære Dankort betaling

Det er bare helt uacceptabelt og dybt uprofessionelt!!!

Det kræver udholdenhed!

Jeg bestilte en lampe den 13 oktober 2012.
Lampen skulle hentes hjem fra Belgien og ifølge hjemmesiden ville det tage 12-13 hverdage. Hvis ikke Mekavi kunne overholde leveringstiden, vil de orientere kunden, skrev de!
Efter godt 4 ugers ventetid sendte jeg Mekavi en mail og spurgte til lampen men hørte ikke noget. Jeg ringede dem op et par dage senere og fik oplyst, at lampen var klar til afhentning i Belgien (?) og de skulle bare have fat i en fragtmand til at køre det hjem. Der ville gå en lille uge til, sagde de. Efter en uge måtte jeg ringe igen og nu stod varene på et lager i DK. Der ville gå yderligere et par dage, sagde de, men der skete stadig ikke noget. Så måtte jeg ringe ind igen og jo, så kunne det blive leveret med fragtmand to dage senere og ikke med Post Danmark som jeg ellers havde bestilt. Det var derfor nødvendigt, at jeg var hjemme til at tage imod lampen.
Lampen kom omsider efter 6 ugers ventetid, men da fragtmanden var gået, opdagede jeg, at der ikke var nogen pære med som jeg ellers havde betalt 150 kr for. Jeg ringede til Mekavi men fik beskeden, at den skulle være der og at JEG måtte ringe til fragtmanden og høre ham. Jeg ringede til fragtmanden men fik beskeden, at det måtte jeg altså tale med Mekavi om. SUK, jeg ringede tilbage til Mekavi, der så oplyste, at de ville refundere beløbet for pæren med det samme.
Ja, I gættede rigtigt - jeg har i dag skrevet og rykket for pengene.
Lampen er flot, men det er både første og sidste gang jeg handler hos Mekavi. Jeg forventer lidt bedre service, når det handler om en lampe til 5000 kr. Denne handel var en total discount oplevelse og det vil jeg ikke være med til igen.

Manglende levering og manglende kommunikation

Bestilte 3. april 2 Jesolo lamper. (Ordre 9192) De er endnu ikke dukket op og jeg har ikke hørt et ord fra MEKAVI.
De skriver i deres forretningsbetingelser at ordrene leveres inden for 5-7 dage. Desuden skriver de i deres ordrebekræftelse at skulle produkterne blive forsinkede, vil MEKAVI henvende sig med det samme.

Der er intet sket. Lamperne er ikke leveret og jeg har ikke hørt en lyd fra MEKAVI.

En totalt uacceptabel oplevelse. ØV ØV ØV!

Mekavi Details

Hos Mekavi leger vi kun med designerbelsyning. Kig ind forbi vores 1000m2 butik i Valby.

Visit Mekavi

We live here: Frugtmarkedet 1