Melitta reviews

Melitta reviews

5.9

Velkomstgave

Når man køber et Melitta produkt, sender de en velkomstgave til en. Jeg fik en pose kaffe, der naturligvis faldte i god smag. Deres hjemmeside hvor velkomstgaven skulle bestilles, er lidt svær at finde ud af, men firmaet som sådan er jo ganske udemærket og kundevenligt. Det er sgu ikke alle producenter som tilbyder velkomstgaver, og selvom det "bare" er en pose kaffe, giver det alligevel den ekstra "kredit".

Ingen info på deres website

Da jeg er på udkig efter en ny kaffemaskine ledte jeg efter specifikationer på deres website.
Det er for dårligt at der ikke står hvor mange varmeelementer hver kaffamaskine har, hvor mange watt den yder og hvad bryggetemepraturen er. Det er vigtige parametre for en kaffemaskine.
Det svarer til, at man kigger på ny bil men ikke kan få oplyst om det er benzin eller diesel, hvor stor motoren er og hvor mange døre den har!
Jeg tror Melitta har glemt hvad nettet egentlig kan bruges til.

Laaang leveringstid - ingen info undervejs

Bestilte varer fra melitta i maj måned. Rykkede for levering i juni. Blev lovet de ville komme i slutningen af juli. Rykkede igen i begyndelsen af august, da der ikke var dukket nogle varer op. Min bestilling kom først her i slutningen af august.
Handler ikke der igen - det er sgu for ringe!

Webshop

Jeg har bestilt varer i Webshoppen (den danske) for 14 dage siden. De meddelte, at varen ville blive sendt i løbet af to dage, tilsyneladende fra Tyskland.
Jeg har nu rykket, og får svar på engelsk om, at der er leveringsproblemer, så jeg tidligst kan få mine varer i uge 28 eller 29.
Betalingen hævede de med det samme på mit kreditkort.
De oplyste i øvrigt, at jeg kun havde 7 dages fortrydelsesret (mod lovgivningens 14 dage)

Reklamation

Jeg har fået en kaffemaskine i fødselsdagsgave, som jeg har et problem med. Jeg henvender mig til Melitta og foreligger problemet, men den person der svarer forstår ikke helt begrebet " kundeservice ". Han sender en mail retur, men han svarer egentlig ikke på spørgsmålet, men henviser til stedet hvor den er købt. Medarbejderen har ikke lyst til at afhjælpe mig med mit problem. Så jeg prøver en anden fabrikant fremover.

Is Melitta your company?

Melitta Scandinavia A/S Details