Memira reviews

Memira reviews

9.3

Bedste beslutning jeg nogensinde har taget!

Jeg har været så glad for at have fået lavet laseroperation hos Memira. For det første ser jeg bedre end jeg nogensinde har gjort - og det var allerede 3 timer efter operationen, det var nærmest helt uvirkeligt! Derudover har jeg fået så dejlig en behandling hos Memira, de har været meget søde og professionelle. Jeg har være 100% tryg igennem alle forundersøgelser, selve operationen og ved de efterfølgende undersøgelser.
Memira har min varmeste anbefaling :-)

Jeg blev født på ny

Jeg har i mange år, spurgt til en operation, for langsynet med bygningsfejl, da jeg ikke har kunnet få nogle kontaktlinser, der passede, mine øjne ordentligt,men fået at vide at jeg ikke kunne regne med, at undvære briller alligevel. Jeg hørte at der nu var en måde for mig, nemlig RLE. Dette fik jeg gjort for 3 måneder siden, og efter 40 år med briller, kan jeg nu se det hele uden. Det er en befrielse ikke at skulle række ud efter briller, som det første, når man vågner, og at kunne ta' på ferie uden briller, snorkle, solbade og kunne se alligevel, og det at kunne se, når man slår øjnene op om morgenen. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort og det er alle pengene værd.
Jane Larsen, Kalundborg

Perfekt resultat

Her 3½ måned efter at have fået foretaget FS-Lasik behandling hos Memira Aalborg kan jeg kun udtrykke fuld tilfredshed. De eneste gener jeg har oplevet var ca. 3-4 timer efter operationen hvor øjnene forståeligt var irriterede og løb i vand - herefter har jeg kun haft fornøjelsen ved at kunne se perfekt.

Overraskende og fantastisk

Hej folkens.. Jeg kan helt klart anbefale memira, eftersom deres behandling har været ubeskrivelig god.. Jeg havde overvejet længe om jeg skulle have lavet mit syn, så derfor besluttede jeg og ringe til memira. Jeg fik de svar jeg havde brug for også endte det med jeg skulle checkes om det kunne lade sig gøre.. Fik min behandling og de var meget hjælpsomne efter min behandling.. Det hele gik godt og nu 3 måneder efter ser det hele ud som det skal.. Men prøv af kontakte dem, det sker der jo ikke noget ved

Tryghed og professionalisme.

For to uger siden fik jeg lavet en FS-Lasik behandling hos Memira. Før behandlingen havde jeg en synsnedsættelse på ca. minus 3,0 på hvert øje, ligesom jeg havde bygningsfejl på begge øjne.

For mig har trygheden ved indgrebet hele tiden været den afgørende faktor for min beslutning, i højere grad end prisen. Ved forundersøgelsen (for mit vedkommende ca. 2 måneder før behandlingen) blev jeg mødt af yderst kompetent, professionel og ærlig rådgivning. Jeg fik en gennemgang af det forventelige resultat for mig ved en behandling, ligesom jeg nøje fik beskrevet de mest hyppige bivirkninger, som jeg kunne forvente i den første tid efter behandlingen. Jeg gik derfor fra forundersøgelsen med en følelse af tryghed og af at være i sikre hænder. Det samme var min gennemgående fornemmelse på selve behandlingsdagen. Efter en samtale med en sygeplejerske vedr. de særlige forholdsregler, man skal iagttage i dagene efter behandlingen, havde jeg en samtale med den øjenkirurg, som skulle forestå behandlingen. Han fortalte grundigt om selve indgrebet, og om hvordan jeg skulle forholde mig under selve operationen.

Behandlingen tager meget kort tid, for mit vedkommende højest 2 minutter pr. øje, hvilket endda også indebar delvis frigørelse af et lille stykke af hornhinden inden selve laseroperationen (FS-Lasik). Min største bekymring inden var faktisk, om man på nogen måde kan ”komme til at blinke”, hvilket dog er helt udelukket, da øjenlågene er fikseret. Dette var i øvrigt ikke forbundet med hverken ubehag eller smerte. Øjet tilføres lokalbedøvelse forud for og under indgrebet, og selve operationen (både frigørelse af en lille del af hornhinden og selve laserbehandlingen) var derfor heller ikke smertefuld. Det mest grænseoverskridende for mig var selve tanken om, hvad der foregik, men kirurgen var god til at informere løbende og ”tælle ned” under selve operationen, og det hjalp mig til at slappe af.

I timerne efter behandlingen oplevede jeg en moderat svie ved øjnene, men dette var på ingen måde uudholdeligt. Efter en middagslur på ca. en time vågnede jeg op uden svie, men dog med en følelse af ”grus i øjnene”. Og bedst af alt: Jeg kunne se fuldstændigt perfekt, helt uden ”hjælpemidler”! Til kontroltjekket hos Memira dagen efter kunne jeg selv køre bil derhen. Jeg har siden, nu i ca. to uger, ikke haft andre bivirkninger af behandlingen end tørre øjne, hvilket dog er aftaget gradvist og som kan lindres med apotekets øjendråber.

Briller og kontaktlinser er nu historie for mit vedkommende. Følelsen er næsten ubeskrivelig, og det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har fået det gjort noget tidligere!

Hele vejen igennem har Memira rådgivet mig yderst professionelt og kompetent, både ved samtalerne omkring behandlingen og i det skriftlige materiale, som jeg fik udleveret forud for og efter behandlingen. Jeg kan derfor varmt anbefale Memira.

En varm anbefaling herfra

For små 3 uger siden, brugte jeg minus 5 i styrke på begge øjne. Efter min FS LASIK operation, blev jeg idag målt til en forbedring af mit syn på 150 % - altså 50 % MERE end med "hjælp" af de linser, som jeg har brugt siden jeg var 14 år. Idag er jeg 28 år
- og det eneste jeg fortryder er, at jeg ikke fik laseropereret mine øjne for længe siden!

De mennesker jeg har været i kontakt med hos Memira, har igennem hele forløbet været meget informative, omsorgsfulde og virkelig søde. For mig, har dette været vigtige faktorer ift. at være tryg omkring et indgreb af mine øjne. Jeg håber andre kan bruge min oplevelse til at vurdere, om de også vil gennemgå et synsforbedrende indgreb. Jeg vil varmt anbefale det hos Memira :)

På dagen:
Min kæreste og jeg ankom hos Memira i Århus, hvor vi blev mødt af en venlig receptionist, der gennemgik møde datoerne for de efterfølgende opfølgende tjek og placerede os sikkert i en sofagruppe med kaffe.
Herefter gennemgik en sygeplejerske selve operationen med os, samt hvad jeg kunne vente dagene efter, hvad jeg burde undgå, være obs. på, hvilke øjendråber jeg fik med hjem og deres virkning etc. Jeg blev tilbudt noget imod nerverne, men valgte det fra.
Selve operationen tog kun 10-12 min. i alt - dette med bedøvelse osv. Heraf er der kun tale om 30 sek. pr. øje.
Det værste var lugten af brændt hår, idet laseren er igang. Men herudover havde jeg ingen nævneværdige gener og kirurgen var god til at informere step-by-step, så der ikke kom overraskelser. Allerede efter operationen kunne jeg se uret på væggen, idet jeg satte mig op!
Inden vi tog hjem fra Memira, sad vi 30 min. med tæpper og benene oppe, i et afdæmpet rum, hvor jeg blev tilbudt vand, slik etc. og spurgt til, hvordan jeg havde det godt 4-5 gange af det søde personale. Man skal, så vidt muligt, holde sine øjne lukket i 3-4 timer efter operationen. I dette tidsrum, løb mine øjne i vand, men jeg oplevede ingen smerte eller lignende og da jeg måtte åbne øjnene, så jeg klart med det samme.
De ringede fra Memira samme dag, for at høre hvordan det gik og jeg var til tjek dagen efter også. Alt i alt en super oplevelse.

Super service, og det duér!

Fik lavet en FS Lasik for 3 dage siden! Imponerende nok, viste det sig at Memira havde OVERDREVET! generne ved operationen.
Fik et opkald et par timer efter at jeg var kommet hjem, for lige at høre om alt var ok.
Sidder i dag, 3 dage efter operationen, med lidt tørre øjne som eneste gene. Synet er på højde med tidligere når jeg brugte briller, måske endda bedre! Kunne sagtens køre til undersøgelse dagen efter og følte faktisk at jeg kunne se 99% og havde begrænsede gener 4 timer efter operationen!!!
Eneste minus er de "skridtbeskyttere i mini størrelse" de vil have man taper for øjnene de første to nætter, det må kunne laves mere elegant. Men kæresten fik sig da et godt grin.

Super service og et godt resultat

Jeg fik en RLE behandling ( multifokal linse udskift ) den 22 Nov´13... jeg er 54 år og gik altså derfor ind under kategorien "alderssyn"... lidet flaterende, men jo ganske sandt... derfor kunne jeg ikke få laser behandling, men skulle have skiftet mine linser.....jeg var (sikkert som som mange andre ) lidt usikker på om jeg "turde"...for hvad nu hvis... men der blev ikke noget "HVIS"... det blev bare godt... jeg havde perfekt syn på den lange distance inden, men kunne intet læse uden briller.. og jeg var træt af at have 4-5 briller liggende ( bil, sofa, arbejde, golfbag mv )... jeg fik forundersøgelsen i Roskilde og selve behandlingen i Kbh... jeg har sjældent mødt mere serviceminded og vidende personale, fik al den oplysning jeg kunne ønske og er i super glad for at jeg fik dette lavet... Her 7 uger efter læser jeg som en ørn( synsprøven viste 120% ) og det lange syn er hjernen ved at finde ud af igen...
Til alle Jer som tvivler.."tør jeg nu" ... "hjælper det overhovedet"... lav en uforpligtende aftale om en forundersøgelse.. der kan man spørge om alt og få de svar man har brug for.....
...iøvrigt er grå stær nu taget ud af spil for mit vedkommende.... bare en god lille sidegevinst :-)

Professionelt og sikkert!

Min søn og jeg har fået lavet en FS Lasik laseroperation. Forundersøgelsen foregik i Roskilde og operationen i København. I hele processen blev vi velinformeret og vejledt grundigt. Der var rig mulighed for at få svar på alle spørgsmål, både ved undersøgelsen og over telefonen. Min søn så perfekt allerede dagen efter. Jeg have en længere tilvænning da jeg havde fået lavet et se-langt øje og se-kort øje, og min hjerne skulle lære at sortere de slørede billeder fra. Det er nu 3 mdr. siden og nu fungerer det fint. Der var en periode med hovedpine, indtil hjernen lærte det :-) men det er ovre nu.
Og det har været det værd! Forleden gik jeg en tur i støvregnen, uden at blive irriteret over begrænset udsyn fordi brillerne blev våde. Her om vinteren glæder jeg mig over at hver gang jeg går ind af en dør har jeg fuldt udsyn og ingen briller der dugger 😄 Det er en fornøjelse og jeg vil anbefale alle der bruger briller, at blive undersøgt og se om de er kandidater til operationen.

Fantastisk oplevese - 2 gange

For 3 år siden fik jeg lavet en laser operation hos Memira I Århus. Det var fantastisk, at kunne slippe help for briller og kontakt linser.
I løbet af efteråret 2013, blev mit syn dog dårligere igen, noget jeg var blevet informeret om, ved mit første operation.
Jeg kontaktede derfor Memira igen.
Efter en ny forundersøgelse, vist det sig at min mistanke var rigtigt, og at min horn hinde sagtens kunne klarer endnu en laser operation. Den ville Memira selvfølgelig lave uden beregning.
I dec. 2013 fik jeg derfor lavet min anden operation - den forløb helt uden problemer og jeg kunne se klart allerede samme aften. Heller ikke denne gang havde jeg smerter eller ubehag efter operationen.
Det seneste kontrol besøg, viste et syn på 150%.
Jeg har fået en helt fantastisk behandling på kliniken I Kolding, og vil anbefale alle Memira frem over.

Rigtig god behandling - og ikke mindst resultat...

Fik lavet en Lasek behandling (Den billige løsning) mod min nærsynethed på -3 på klinikken i København . Det er nu 12 dage siden, og mit syn er stort set allerede perfekt. Allerede efter 5 dage kunne jeg se godt nok til at køre bil og tage på job. De første tre dage havde jeg meget sløret syn og smerter. Hvilket jeg også var blevet forklaret ville ske. Vil man undgå smerterne kan man vælge en noget dyrere løsning, men jeg ville hellere bide dem i mig og spare de penge. Det er jeg glad for nu, for så slemt var det ikke. De er meget søde på klinikken. Rigtig gode til at forklare hvad der skal ske, hvordan og hvornår man skal dryppe øjne osv.
Kan kun anbefale denne klinik. Kan ikke sætte en finger på hverken forundersøgelse, behandling eller resultat. Så kan kun give 5 ud af 5 stjerner.

Det er fantastisk!

Jeg havde selvfølgelig hørt om øjenlaser-behandlinger, uden egentlig at forholde mig til - det fungerede jo ok med briller og linser og tanken om at blive behandlet i øjnene var trak heller ikke - øjnene er bare ømtålelige!
Lige indtil jeg en dag på FB læste en af mine venners begejstrede kommentarer efter en operation. Det gjorde mig alligevel nysgerrig, så næste morgen havde jeg bestilt tid til forundersøgelse. Intet i vejen for en behandling og tre uger senere var mit syn 100% normalt efter en FS Lasik-behandling. Det er simpelthen ubeskriveligt efter 25 år med minus 5 på begge øjne!
Selve operationen er hurtigt overstået. Man er selvfølgelig noget spændt op til, men jeg oplevede at jeg slappede helt af efter det første øje var behandlet og tænkte nærmest bare "var det dét"? Ved det andet øje kendte jeg jo fornemmelsen og lå nærmest og slappede af de par minutter det varer.
Nu nyder jeg fornemmelsen af vinden og regn i ansigtet, at kunne falde i søvn med en bog eller TV uden at skulle rode med linser, at kunne åbne bogen igen hvis det skulle knibe med at falde i søvn.
Til sommer deltager jeg for 2. gang i Cykelløbet Race Across America, 4.829 km fra kyst til kyst. Helt konkret glæder jeg mig til ikke at skulle stå og rode med kontaktlinser med svedige fingre og til at undgå de støver til gennem ørkenen.
Jeg kan simpelthen kun anbefale at man får det gjort. Det er bare at booke tid til en forundersøgelse, så er man godt på vej til at sige farvel til briller og linser.

/Anders Tesgaard

Er meget tilfreds!

For 6 mdr. siden fik jeg foretaget en Lasek operation, resultatet i dag er perfekt.

Under værnepligten for 20 år siden, begyndte mit syn at gå fra perfekt til nærsynethed hhv -3.75 og -4, hvilket gjorde at jeg var meget afhængig briller.
Jeg havde de seneste 4-5 år undersøgt mulighederne for en laseroperation, men følte ikke jeg var tryg ved at gennemføre det, før jeg fandt Memira.

Jeg var først til undersøgelse i Roskilde, hvor personalet fik sat mig ind i forløbet, operationen blev gennemført i København.

Jeg blev sat grundigt ind i, at idet jeg havde valgt Lasek løsningen, skulle jeg forvente en længere healingsperiode end ved Lasik, samt at operationen efterfølgende kunne være forbundet med smerter, men der var en del penge at spare, derfor valgte jeg Lasek.

Operationen varede ca. 40 sekunder på hvert øje, det er en underlig oplevelse, det gør ikke ondt, men man fornemmer at laseren brænder sin vej igennem øjet, og når det er slut, ser man lige så skidt som før.
Dagen efter var der allerede fremskridt, og efter 3 dage kunne jeg se fugerne i naboens murstenvægge, ca 50 meter væk.
Efter 4-5 dage er synet på 90% og efter 1 måned, var det perfekt...

Jeg fik en lille pose med en smertelindrende væsker med hjem, samt stesolid når smerterne var værst. Jeg har på intet tidspunkt haft smerter! Jeg har en enkelt gang ca. 1 time efter operationen haft et lille jag i det ene øje, men ellers har jeg intet mærket.

I dag kan jeg stadig fange mig selv i at række ud efter brillerne på natbordet, det er skønt at være fri for briller......

Skuffet

06.01.14
Er d.d. blevet kontaktet af Memira - jeg skal til undersøgelse den 14. januar ved i øjenkirurg
06.01.14
Fik en besked fra Memira den 29. november 2013, at de ville kontakte mig snarrest - gad vide hvad snarest betyder, da jeg ikke har hørt fra dem endnu.

Efter at for 3 år siden at have fået skiftet linserne i øjet, er resultatet i dag utilfredsstillende.
Har til dato svært ved at læse tekster i avis og bøger, at kunne ramme skruer eller sætte ledninger sammen er en umulighed.
Natkørsel er næsten uansvarlig da alt lys er omgivet af halloer.

løsningsforslag fra Memira - sætte nogle andre linser i som giver samme udgangspunkt som inden operationen - uden kompensation.
Synet udover ca. 2 meter er dog særdeles tilfredsstillende.

Memira har lavet en synstest samt givet et par briller til 500.-. Disse hjælper desværre intet.
Det eneste der pt. hjælper er billige briller fra evt. et supermarked, hvilke fungere som en lup.

alt i alt en dårlig oplevelse.

ps. Fik operationen samtidig med med min kone - 75.000.- for en dårlig oplevelse:-(
Memira

Reply from Memira

Hej Ib,

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse hos os!

Vi vil tage kontakt til dig snarest, så vi sammen kan finde en bedre løsning.

De bedste hilsner

Memira Kundecenter

Ny øjne åbner

Som 51 årig professionel golf spiller , havde jeg store problemer med at se putte linier , score kort osv. uden briller.
Prøvede div brille typer, kontakt linser, men intet var helt super.
Derfor gik jeg til Memira i Kbh. for at få dem til at give mig en anden løsning på syn.
Super oplevelse gode og kompetente personer jeg mødte.
Gik derfra med en oplevelse af at vide hvad der kunne ske og hvad der skulle ske for at se godt.
Fik lavet en RLE , udskiftning af linser.
Kunne se alt fra første gang jeg åbnede øjnene , fik lavet det d. 19/9-12.
Troede jeg skulle holde pause i 3-6 mdr.
Men startede med at træne efter 10 dage , nu kunne jeg se putte linen og alt omkring mig ,
Haft et stort og lykkeligt år med mine ny øjne.

Professionelt og trygt

Jeg har aldrig haft en bedre oplevelse med et firma, end jeg havde med memira, jeg kan varmt anbefale det.
Jeg følte mig altid velkommen, når jeg trådte ind ad døren, og i forbindelse med selve operationen blev man rigtigt hygget om, så man følte sig godt tilpas med det hele. Det er en vildt skræmmende oplevelse at skulle lade nogen pille ved ens øjne, men den eneste, der formåede at skræmme mig, var øjenlægen, da han i sidste øjeblik forklarede mig detaljerne om operationen. Måske ville jeg gerne have vidst det i lidt bedre tid, men på den anden side ville jeg nok ikke have fået noget godt ud af det.
Nu er det snart et år siden, og mit syn er 200% perfekt og har været det lige siden jeg åbnede øjnene lige efter operationen. De eneste problemer, jeg nogensinde får, er en vis tørhed i øjnene, når det er sent og jeg er meget træt. Jeg er så glad for mit nye falkeblik, og jeg kan slet ikke takke memira nok.
Virkeligt god service, virkeligt professionelt og virkeligt trygt i en skræmmende situation.

Super profesionelt og super service. Vent ikke, gør det.....

Fik for en uge siden fået lavet en RLE operation på klinikken i København. Jeg har, som så mange andre haft mine bekymringer og undersøgt markedet og risikoen på kryds og tværs.
Efter anbefalinger fra et par arbejdskollegaer valge jeg en forundersøgelse ved Memira og har nu 3 måneder senere fået foretaget RLEoperationen.
Set i bakspejlet kan jeg ikke begribe at jeg har tænkt tanken om at tage til udlandet for at spare en smule penge, når det nu er en seriøs investering i livskvalitet resten af livet og den trykhed der er ved at få foretaget operationen af en anerkendt klinik i Danmark.
Indgrebet tog alt incl. 1½time fra jeg kom til jeg gik igen med min kone i hånden ned ad vesterbrogade. Dagen efter var jeg til kontrol i afdelingen i Maribo og kun mit nærsyn var lidt sløret og jeg så "heloer" (lysringe omkring lyskilder). Idag, en uge senere, ser jeg perfekt på alle afstande. FANTASTISK. og imorgen skal jeg til 1.uges kontrol.
Gennem hele forløbet har Memira ikke lagt fingre imellem og fortalt alt hvad jeg kunne forvente af forbipasserende og permanente gener, der er ikke på nogen måde presset på og jeg gik til og fra operationen med en rigtig god mave fornemmelse af at dette her vil blive godt.
Jeg vil helt klart anbefale andre i samme situation at tænke nøje over at foretaget operationen og helt sikkert at få den foretaget i Danmark.

GØR DET

Alt fungerede 100%. Der er én ting jeg er lidt ked af, og det er, at jeg ikke fik det gjort for flere år siden, i stedet for at smide tusindvis af kroner ud på kontaktlinser i så mange år. De er yderst professionelle, og man føler sig i gode hænder fra første til sidste besøg på klinikken.

Kunnie ikke komme i bedre hænder, bogstaveligt talt.

Alt var perfekt i mit tilfælde. Jeg har kun de varmeste anbefalinge herfrar. Super venligt personale hele vejen igennem. Top professionelt. Jeg er navigatør af profession, så mit syn er mit levebrød. Jeg kan kun anbefale dette firma til hvemsomhelst. Rar lille detalje var da jeg var under laseren, og sygeplejersken holdt ved min skulder. Da jeg er tidliigere patient ifm. livstruende operationer (a la "Pigen der ikke ville dø" som mine forældre aldrig har og aldrig vil se, da det er næsten identisk, minus bjerneskaden), så vørdsatte jeg nu den medmenneskelige omsorg. Den slags små tilkendegivelser giver mig håb for menneskenedens fremtid og hvad er egentlig mere værd end det?

Kompetent og professionelt

Lige fra det første besøg på klinikken, gik jeg derfra med en god fornemmelse. De var utrolig professionelle i alle de ting som de foretog sig. Det vigtigste for mig, var at jeg kunne føle mig tryg og føle at jeg var i gode hænder - og dette levede de til fulde op til.

Jeg fik en grundig forundersøgelse i Odense, hvor jeg, allerede i receptionen, blev taget rigtig godt i mod. Forundersøgelsen, skulle vise hvorvidt jeg var egnet til en operation, og hvilken som ville passe mig bedst. Igennem hele forundersøgelsen, var de meget opmærksomme på om jeg havde nogle spørgsmål til forløbet, og de svarede grundigt, på alle de spørgsmål som jeg havde med hjemmefra, og som dukkede op undervejs.

Jeg fik af vide hvilken operation, jeg var egnet til og skulle nu overveje om det var det som jeg ville. Jeg var ikke i tvivl om at jeg gerne ville have foretaget operationen, og så nu spændt frem til dagen hvor den første operation skulle foregå. Jeg skulle opereres af to omgange, da jeg skulle have foretaget en såkaldt ICL-behandling, hvor man sætter en kunstig linse ind i øjet. Der skulle gå to uger imellem operationerne.

Jeg mødte op på klinikken i Aarhus, da det var her, de foretog ICL-behandlingen. Igen forekom det hele meget professionelt, og jeg følte igen, at jeg befandt i trygge hænder. Der blev forklaret om operationen og der blev instrueret i, hvordan jeg skulle gøre med diverse øjendråber, som hører sig med, når man bliver opereret. Jeg fik en beroligende pille en halv times tid inden operationen, som skulle hjælpe med at dulme nerverne.

Jeg havde tænkt en del på hvilke ubehag, der var i forbindelse med operationen, men den forekom fuldstændig smertefrit. Den var overstået, næsten før den begyndte, og jeg fik klap for øjet, som skulle sidde på indtil næste dag, hvor jeg skulle til kontrol.

Aftenen gik fint, og jeg mødte ind til kontrol næste dag, hvor jeg fik klappen af. Det hele så fint ud, og jeg kunne se nogenlunde, allerede dagen efter operationen. Der gik cirka tre dage, før mit syn blev helt skarpt, men det var til gengæld også en fornøjelse, at kunne se helt klart uden linser.

Det samme forløb gentog sig 14 dage efter, og i dag er jeg lykkelig for at jeg tog beslutningen om at få det gjort. At kunne stå op hver morgen, uden at tænke på linser, og kunne dyrke idræt, svømme, se fjernsyn og sidde foran computeren uden nogle besværligheder, var simpelthen fantastisk.

Memira får mine varmeste anbefalinger. Til alle jer som går og overvejer det - gør det. I vil ikke fortryde det.

Memira Kundecenter

Vores erfaring – din tryghed

Når du har bestemt dig for at få foretaget en øjenbehandling kommer næste valg: Hvem skal foretage den? Hos Memira kan du være sikker på, at du bliver behandlet af de mest erfarne øjenlæger med specialist kompetencer, og at vi anvender den absolut bedste teknik. Vi har siden 1990, da vi startede i Norge, vokset markant, og i dag er vi Nordens førende kæde inden for øjenbehandlinger med næsten 50 klinikker i Sverige, Norge, Danmark og Tyskland.

Visit Memira

We live here: Denmark