Memira reviewed by

Super profesionelt og super service. Vent ikke, gør det.....

Fik for en uge siden fået lavet en RLE operation på klinikken i København. Jeg har, som så mange andre haft mine bekymringer og undersøgt markedet og risikoen på kryds og tværs.
Efter anbefalinger fra et par arbejdskollegaer valge jeg en forundersøgelse ved Memira og har nu 3 måneder senere fået foretaget RLEoperationen.
Set i bakspejlet kan jeg ikke begribe at jeg har tænkt tanken om at tage til udlandet for at spare en smule penge, når det nu er en seriøs investering i livskvalitet resten af livet og den trykhed der er ved at få foretaget operationen af en anerkendt klinik i Danmark.
Indgrebet tog alt incl. 1½time fra jeg kom til jeg gik igen med min kone i hånden ned ad vesterbrogade. Dagen efter var jeg til kontrol i afdelingen i Maribo og kun mit nærsyn var lidt sløret og jeg så "heloer" (lysringe omkring lyskilder). Idag, en uge senere, ser jeg perfekt på alle afstande. FANTASTISK. og imorgen skal jeg til 1.uges kontrol.
Gennem hele forløbet har Memira ikke lagt fingre imellem og fortalt alt hvad jeg kunne forvente af forbipasserende og permanente gener, der er ikke på nogen måde presset på og jeg gik til og fra operationen med en rigtig god mave fornemmelse af at dette her vil blive godt.
Jeg vil helt klart anbefale andre i samme situation at tænke nøje over at foretaget operationen og helt sikkert at få den foretaget i Danmark.