Memira reviewed by

Professionelt og trygt

Jeg har aldrig haft en bedre oplevelse med et firma, end jeg havde med memira, jeg kan varmt anbefale det.
Jeg følte mig altid velkommen, når jeg trådte ind ad døren, og i forbindelse med selve operationen blev man rigtigt hygget om, så man følte sig godt tilpas med det hele. Det er en vildt skræmmende oplevelse at skulle lade nogen pille ved ens øjne, men den eneste, der formåede at skræmme mig, var øjenlægen, da han i sidste øjeblik forklarede mig detaljerne om operationen. Måske ville jeg gerne have vidst det i lidt bedre tid, men på den anden side ville jeg nok ikke have fået noget godt ud af det.
Nu er det snart et år siden, og mit syn er 200% perfekt og har været det lige siden jeg åbnede øjnene lige efter operationen. De eneste problemer, jeg nogensinde får, er en vis tørhed i øjnene, når det er sent og jeg er meget træt. Jeg er så glad for mit nye falkeblik, og jeg kan slet ikke takke memira nok.
Virkeligt god service, virkeligt professionelt og virkeligt trygt i en skræmmende situation.