Memira reviewed by

Vejle Ø, DK

Skuffet

06.01.14
Er d.d. blevet kontaktet af Memira - jeg skal til undersøgelse den 14. januar ved i øjenkirurg
06.01.14
Fik en besked fra Memira den 29. november 2013, at de ville kontakte mig snarrest - gad vide hvad snarest betyder, da jeg ikke har hørt fra dem endnu.

Efter at for 3 år siden at have fået skiftet linserne i øjet, er resultatet i dag utilfredsstillende.
Har til dato svært ved at læse tekster i avis og bøger, at kunne ramme skruer eller sætte ledninger sammen er en umulighed.
Natkørsel er næsten uansvarlig da alt lys er omgivet af halloer.

løsningsforslag fra Memira - sætte nogle andre linser i som giver samme udgangspunkt som inden operationen - uden kompensation.
Synet udover ca. 2 meter er dog særdeles tilfredsstillende.

Memira har lavet en synstest samt givet et par briller til 500.-. Disse hjælper desværre intet.
Det eneste der pt. hjælper er billige briller fra evt. et supermarked, hvilke fungere som en lup.

alt i alt en dårlig oplevelse.

ps. Fik operationen samtidig med med min kone - 75.000.- for en dårlig oplevelse:-(
    Memira
    TrustScore 9.3 / 10

Reply from Memira

Hej Ib,

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse hos os!

Vi vil tage kontakt til dig snarest, så vi sammen kan finde en bedre løsning.

De bedste hilsner

Memira Kundecenter