Memozz reviews

Memozz reviews

9.4

Fantastisk service

Jeg skulle bestille en mindeplade til døbsgave til min søn, der skulle døbes om søndagen.
Jeg var lidt sent ude og fik desværre først bestilt pladen tirsdag i samme uge, som gaven skulle bruges.
Derudover var pladen med personlig gravering med et billede af min søn.

Jeg skrev som en kommentar til ordren, at jeg meget gerne ville have levering i løbet af den indeværende uge, hvis det var muligt, da den som sagt skule bruges som en gave i weekenden.

Samme dag fik jeg både svar og udkast til pladen på mail og torsdag kom pladen med posten.

Både graveringerne og pladen i det hele tage, var super flot og jeg har fået en fantastisk service og meget hurtig betjening.

Jeg kan kun anbefale Memozz.dk til alle, der ønsker en personlig og flot gave - og god betjening oveni købet :-)

Rigtig fint at der tages hensyn til særlige ønsker

På en puslebrik ønskede jeg at ændre teksten og det blev gjort. På en anden kunne den ønskede tekst ikke stå i tekstfeltet, men det blev som jeg ønskede ved den endelige bestilling. Desuden meget hurtig svar på mail og meget hurtig levering. Rigtig fine varer og fint med særtilbud ved køb for større beløb. Meget rimelig pris.

Enesteående service!

Jeg kan kun anbetale dette geniale koncept og servicen er i top :)

Kvalitet med mening

Der bliver arbejdet over evne for at leverer den bedste kvalitet. Selv den mindste fejl er uaccepabel. Jeg har set de brikker der er blevet kasseret og bare den mindste rids eller andet gør at den bliver taget ud af produktion

Fantastisk gave og fantastisk service!

Har lige bestilt en Memozz til min mand i bryllupsdags-gave.
Jeg bestilte den i sidste uge, men vidste godt, at jeg nok først ville få udkastet i denne her uge pga. ferie (oplyst på hjemmesiden). Sent søndag aften får jeg en mail fra Jens Peter og efter at par mails frem og tilbage er udkastet perfekt. Jeg betaler med det samme og i dag onsdag har jeg den flotte gave i hånden!
Tusind tak for super service! Vender uden tvivl tilbage!

så fantastisk

den bedste service jeg har oplevet..og produktet er så skønt anbefaler til alle at købe memozz den bedste gave kan kan give eller få..
og JP hjælper altid med speciele ønsker

RIGTIG god side

og rigtig sød ejer/sælger fra firmaet.

Jeg har købt 2 minde-cirkler + utallige brikker (til mine gudbørn), og det fungerer bare så fint det hele.

Både kontakten til firmaet, de foreslag på mindebrikkerne man får tilsendt, betaling og forsendelse.

Man får virkelig god service, og altid en venlig og hjælpsom mail retur.
Det er alle pengene værd - og kan kun anbefales!

Rigtig god service

Jeg købte i 2007 en memozz til min nevø.
Der gik "kuk" i betalingerne, men Jens Peter opdagede selv fejlen og den forsinkelse det betød på min produkt, ringede personligt og undskyldte og sendte STRAKS min bestilling i produktionen og havde den på adressen få dage efter.
Har senere bestilt en til min egen datter også, og betjening og service her, var også i tip-top.

Fantastisk idé i tidløst design

Jeg købte memozz til min datter i dåbsgave og har siden købt brikker dertil også og jeg synes det er en super måde hvor man kan huske milepælene i ens barns liv, samtidig med at den er dekorativ og lavet i lækre materialer som man er sikker på holder i rigtig mange år. Desuden er der altid en nem lille gave hvis man har brug for det, for brikker skal der jo til - i rigtig mange år:o)

Til trods for min første indskydelse var at det var mange penge, så har jeg på intet tidspunkt fortrudt mit køb og vil til enhver tid anbefale det til andre.

super god ide til et barn der vil huske de gode stunder fra de var små

jeg har købt et memozz smykke til min datter og er super glad for den for at man kan blive ved med at købe nye brikker til det, for huske på alle de gode oplevesler og den en super god ting som hun kan have altid og mindes da hun var lille..

Helt fantastisk!

Har købt Memozz til begge mine børn. Har fået graveret de flotteste billeder. Super service. Ledte længe efter den perfekte dåbsgave. Fandt den hos memozz.dk. Kan varmt anbefales.

Flot og unik gave

Søg og du skal finde.. unik og tidsløs dåbsgave. Memozz er en rigtig flot og anderledes gave. Vi fik en super hurtig og god service. Det var så nemt at bestille og sammensætte gaven og utrolig betryggende at man får udkastet inden den sættes i produktion. Resultatet blev en flot unik minde tavle med flotte minde brikker til.- Det er fed gave, som man har mulighed for at bygge videre, ved at tilkøbe minde brikkerne løbende som begivenhederne sker.
/ Tak for alt Jens Peter :-)

Memozz er den bedste opfindelse , jeg har været ude for . Hr Memozz er den bedste forhandler jeg kender , for han er nem , rar , venlig at tale med og man kan ''forhandle'' sig frem til eget ønske og lignende ;o))) UG med kryds og slange til Memo

Memozz har lavet verdens bedste opfindelse , og Jens Peter er den bedste forhandler jeg har været ude for . Han er nemlig så rar , nem og venlig at tale med , og man kan sludre sig frem til næsten hvad som helst . Han sender gerne skitser og lignende (uden bindinger og sure miner) ;o))) .... UG med kryds og slange til MEMOZZ ... PS - han kan sørme også huske sine kunder , det et da rart ... ;o))))) Hilsen Jane

Super side

Deres idé med mindebrikkerne er geniale. Og de kommer præcist med posten hvert år... med en lille overraskelse i. Rigtig dejligt. :o) Tusind tak Memozz

Super forretning, god service og venlig personale

Købte startpakke samt diverse vedhæng, Super forretning, god service og venlig personale

Noget helt specielt

Jeg har købt en memozz til min søn i dåbsgave. synes det er noget helt specielt og glæder mig til at bygge videre på den gennem mange år.

Kan klart anbefales.

Memozz er ualmindelige velvllige og grundige

Jeg har bestilt 2 Memozz og mange brikker. Næsten alle brikker har været hjemmelavede, forstået på den måde at jeg kom med designet, eller jeg har fortalt Memozz hvordan brikkerne skal se ud. Jeg har gået meget op i detaljerne, og har gentagne gange bedt om justeringer inden brikken blev graveret. Memozz har altid været yderst tålmodige og imødekommende hver gang jeg har haft små ændringer til brikkerne, hvilket bestemt fortjener 5 stjerner, da det er noget nær det ultimative service-niveau.

Et utrolig unikt produkt, som du vil have glæde af resten af livet..

Jeg købte min første memozz i 2008 til min niece's barnedåb, som en anderledes mindegave til hende, og samtidig med købte jeg en kærste memozz til min kæreste og jeg..
Til min niece's barnedåb viste alle gæsterne meget stor begrestning for denne unike gave, og i dag er hun i gang med hendes 5 ring af brikker.. Den er virkelig flot og unik, helt speciel.
Da jeg er selvstændig med egen restaurant, synes jeg det ville være en unik ting at have restaurantens egen memozz, hvor vores gæster kan følge med i hvad der er sket igennem tiden fra da vi startede og fremover. Vores gæster virkelig begejsteret og kommentere lystigt på den.
Der udover har jeg fået lavet i samarbejde med Jens Peter, det mest unike stamtræ man kunne ønske sig som memozz, det er virkelig utrolig unikt og flot noget jeg virkelig vil være glad for at kunne give videre en dag til min egne børn.
Så kort fortalt er jeg utrolig glad for alle de 5 memozz jeg har fået lavet end til nu, og jeg kan godt afsløre at der er min 2 memozz mere på vej.. Som jeg skal have speciel lavet sammen med den fantastiske mand bag Memozz Jens Peter.
Jeg og min familie kan kun give de bedste anbefalinger for denne unike gave, og hurtige og gode betjening. Tusind tak..

Abosolut helt igennem fantastisk service

Vi fik i bryllupsgave en fantastisk Memozz plade i maj 2008. Vi havde længe kæmpet for at få et barn og storken ville ikke helt vores vej, men det viste sig at lykkedes på intet mindre end bryllupsnatten og det måtte kræve en speciel memozz brik som jeg fik lavet helt specielt til os. Udkastet kom meget hurtigt efter og Jens Peter havde lavet det lige som jeg ønskede. Hermed var min lille overraskelse til min mand klar og det vakte stor glæde. Siden hen har vi bestilt flere brikker og en plade til min svigerinde også, som også faldte i meget god jord.
Bliver aldrig færdig med at handle med Memozz.dk og vil VARMT anbefale alle andre det samme.

Uniqpuzzle Details

Unik personlig dåbsgave - dåbsgaver - bryllupsgave - bryllupsgaver - morgengave - morgengaver

Visit Memozz

Write to: info@memozz.dk