Mercari reviews

Mercari reviews

7.9

Nok den ærligste brugtvognsforhandler

Har købt en Multivan af Hans, må nok sige at den indfrier mine forventninger, der blev handlet en bil i bytte som jeg fik en ok pris for, der har så været lidt problemer med bilen efterfølgende, så jeg måtte et tur over til Randers ( kommer fra Hørsholm ) og da jeg kom om morgen blev der sat 2 mand på, fik en låne bil så jeg kunne køre en tur, i mens de laven den, og der var ikke noget brok fra firmaet, de lavet de fejl jeg påpeget, så en stor varm anbefaling her fra,
mvh
Jacob

Har aldrig set magen til service

Jeg købte min drømme bil hos Mercari for 10 måneder siden, bilen viser sig desværre hvad motoren angår at være fyldt med udfordringer, Rasmus fra værkstedet, som er specialist på området, kom på støre opgaver end godt er, og hver gang motoren var blevet lavet, kom der bare noget nyt. Jeg er ret overbevist om at det har været en meget dyr er færre for Mercari, selv Dennis som styrer værkstedet var ved at blive frustreret over al den transport mellem Varde og Randers. Normal reagerer jeg anderledes hvis jeg bliver udsat for sådanne ekstreme situationer, men det er lidt svært at være negativ på et værksted som virkeligt har levet op til deres ansvar som seriøse bilforhandler og værksted. Jeg skal understrege at jeg er blevet ualmindeligt godt behandlet hos Mercari Biler, det var kun motoren som ikke var i orden, resten af bilen var i meget fin stand. Hans Peter (indehaveren) forslog at lade handlen gå tilbage, men jeg følte mig så godt behandlet at jeg købte en anden bil hos dem. Her er tale om en ærlig forhandler / værksted.
Mvh. Tommy Nielsen

Danmarks suverænt bedste VW værksted

Har været vidt omkring i forbindelse med diverse motor- og el fejl på min VW Multivan, dog uden at få nogle klare svar. Talte så med Rasmus fra Mercari - han er simpelthen den ultimative VW mekaniker/tekniker. Efter reparation hos Mercari i Randers har bilen ALDRIG nogensiden kørt så fantastisk godt. Fantastisk service, meget venligt og imødekommende personale, flotte faciliteter. Værksted og salgsafdeling fremstår meget troværdigt, yderst professionelt og som et sted jeg helt klart vil besøge fremover (Også selv om jeg har 600 km kørsel frem og tilbage :-) Stedet oser af kvalitet og professionalisme.

Is Mercari your company?

Mercari Biler ApS - AutoMester Details