Mercedes reviews

Mercedes reviews

4.3

Følger my snydt. Jeg har aldrig oplevet noget lignende!

Marts 2013 – bilen indleveres til reparation I Kolding (P. Christiansen (Autoriseret Mercedes forhandler). Denne konstaterer en skjult konstruktions fejl fra fabrikken og gennemfører reparationen. Årsagen til denne bliver beskrevet i mundtlig samtale over for 2 personer og mig. Jeg har senere bedt om rapport, der kort beskriver den samtale vedr. ”forkerte dimensioner på dyser, som har resulteret i så omfattende reparation efterfølgende.
April – der sker ingenting og jeg (bilejer) tror, at forhandleren og Mercedes-Benz Denmark har taget fat om problemet og har løst det på en professional måde.
Maj -Ejeren modtager en faktura på 22 000. P. Christiansen siger, at denne sag er under Mercedes Benz Denmark ansvar og de skal kontaktes.
Juni -Ejeren kontakter Mercedes Denmark og beskriver problemet og beder dem om at kigge på sagen. Så kommer der endelig et svar. Denne respons er meget overfladisk og ligner en ”standard auto svar”. Mercedes Denmark har afvist at gå ind i sagen og at tage ansvar. Bilejeren bliver sendt tilbage til P. Christiansen i Kolding.
Juli -P. Christiansen har forsøgt at opnå kulance vedr. fabrikationsfejl af Mercedes Denmark, men blev afvist (se of. Brev fra 04/07/13).
Der er konstruktions fejl, men kulance er ikke mulig! hvordan kan det ske?
En konstruktionsfejl, som tilsyneladende internt er et kendt fænomen for denne model/årgang, bliver ”fejet under bordet”. Ingen af parterne – P. Christiansen Kolding el. Mercedes Denmark vil leve op til det ansvar, der er forbundet med at sælge dyre kvalitetsbiler. I viste allerede mangel på ansvar, da man opdagede konstruktionsfejlen, og undlod at indkalde denne model til udbedring af problemet.
Bilejer, der har købt en bil med håb om at få Premium kvalitet, pålidelighed og sikkerhed, står alene tilbage med regning og en dårlig oplevelse.
Alt det går imod mission and quality statement, som Mercedes – Benz skriver på deres hjemmeside og positionerer sig med.

Motor død efter 56000 km

Så skete det utænkelige, 2 år og 2 måneder og 56000 km på tælleren ja så står motoren af, ejner Hessel nægter at påtage sig et ansvar og præsenterer mig for en pris på 100.000 for en ny motor. Jeg var rystet og troede ikke mine egne ører. Næste træk fra min side er FDM, pressen etc. Ejner Hessel får hele turen, nu må nok være nok

Luksus!

Bestilte nøgler til min bil fra Herlev Mercedes- 2 dage efter var de kommet .
Hurtig service og rigtig søde medarbejdere. & må give dem det er første klasses biler de laver.

Mobilitetsgarantien ubrugelig

Mercedes reklamerer med deres MobiloLife ydelse, hvor man bl.a. får stillet erstatningsbil til rådighed. Men hvis man er "dum" nok til at få bilen til at køre igen og humper hen på værkstedet, så er bilen selv kommet kørende, og så bortfalder alle MobiloLife ydelser.

Cool Luksus Biler og næsten igen fejl :D

Jeg vil give 100/5 :D de har næsten ingen problemmer de har altid cool udstyr og mange modeller med kanon mulighedder :D

Is Mercedes your company?

Mercedes Details

Mercedes-Benz er for de fleste kendt for høj kvalitet - en kvalitet, vi tilstræber at viderebringe vore kunder!

Visit Mercedes