Merlin reviews

Merlin reviews

8.4

Hurtig levering... alt som aftalt

Har ikke en finger at sætte på Merlin

Hurtig levering men med mangler

Bestilte en søndag fik leveret mandag aften med post dk. Der manglede en vare. Ringede tirsdag morgen og fik leveret resten onsdag morgen. Hurtig og nemt, men ikke helt i top når det hele ikke sendes første gang.

Prisen blev kr. 130,- højere på min Photosmart

Hej
Jeg har netop købt en Photosmart 5520, som jeg måtte returnere på grund af fejl i strømforsyningen. Det kostede kr. 130,- via PostDanmark. Jeg fik hurtigt en anden Photosmart tilsendt. Fint nok og god service, men hvad med den ekstra udgift, jeg har haft? Havde jeg kendt den, da jeg bestilte online, kunne jeg lige så godt have valgt en anden leverandør, der var en smule dyrere.
Hilsen
RMA 39774/Faktura 1176170

Hej Bent
Omkostningerne ved reklamationssager dækker vi, inden indsendelse af reklamationssagen skal du rette henvendelse til os, så kan vi sende et forudbetalt returlabel til post danmark.
Den omkostning du har haft til forsendelsen dækker vi, jeg skal blot bede dig sende os en email med kopi af kvitteringen fra post danmark, dine bankoplysninger samt RMA nr. 39774 til service@merlin.dk

merlin.dk

Ringe service ved reklamation.

At få gode anmeldelser i en online butik er nemt. Det hele kører automatisk og alt hvad de skal er at pakke og sende en vare. Her har jeg ingen klager... men da jeg skal sende min tablet ind grundet den ikke vil lade, kommer Merlin med udtalelser til producenten om, at de mener enhedenhar lidt overlast. Til trods for at tabletten ikke har meget som en lille ridse. De burde hjælpe forbrugeren, og ikke modarbejde en oprigtig reklamation. Dernæst kommer reklamation tilbage, ordnet og helt klar til brug. Men laderen har de smidt væk. Da jeg henvender mig til dem, er svaret kort at de vil finde den og sende den. Ikke så meget som en undskyldning er at finde i hele forløbet.

Hej Søren
Jeg kan ikke finde din reklamationssag eller dit køb ud fra dit navn, da du ikke har skrevet dit reklamationsnummer eller lignende, er det ikke lykkedes mig at slå din sag op.
Min anbefaling er at du kontakter kundeservice via email, så vil jeg kunne finde ud af hvad der er sket i din sag.
I emnefeltet skal du blot skrive "att. Søren - Trustpilot".

merlin.dk

Hurtig levering, dårlig tracking på hjemmeside..

Bestilte tidligt på dagen, hvorefter jeg modtog bestillings bekræftigelse.

Dagen efter kom pakken midt på dagen, men ordre bekræftigelse og opdateringer på siden kom først 5 dage efter.

Perfekt.

Jeg bestilte varen om eftermiddagen og næste formiddag blev den leveret.

godt sted at handle

Jeg er meget godt tilfreds med en god og hurtig handel. Jeg ringede til firmaet og blev vejledt i at købe det rigtige produkt, da der var nogle specifikke ting der skulle passe. Efterfølgende ringede jeg til firmaet, og fik en god og venlig vejledning i forskellige spørgsmål om produktet.

Super hurtig betjening!

jeg bestilte varen kl. 17 og næste dag kl. 9 om morgenen havde jeg modtaget varen, som virker upåklageligt. Jeg har aldrig oplevet så god og effektiv service før. Jeg vil absolut handle ved jer igen

Bestilte en mikroovn os Merlin, den kom to dage efter! Den forrige butik (hvor jeg måtte aflevere den fordi den var brændt sammen), kunne efter 3 uger stadig ikke levere en ny én. Stor ros til Merlin! ;=)
De bedste hilsener
Kurt

Slåskamp for at få reklamationen accepteret

Midt i august køber jeg hos Merlin et Panasonic Lumis TZ40 med berøringsfølsom skærm.
Glad er jeg, god service (endnu) alt fungerer.
Den 22. oktober 2013 sender jeg kameraet retur fordi displayet har fået nogle sorte lodrette streger.
Jeg har ikke tilført kameraet overlast og som nævnt er displayet berøringsfølsomt.
den 25. oktober sender Merlin Kameraet videre for at få et reperationstilbud.
6. november - 12 dage senere - brokker jeg mig og oplyser, at uanset, hvad en reperation koster vil jeg kontakte Panasonic for at høre, hvor følsomt et kamera med berøringsfølsom skærm er.
8. november efter skrivelser frem og tilbage kommer følgende besked:
Producenten har valgt at skifte LCD panel uden beregning.
Den er kommet retur til os efter rep og vi har dags dato sendt produktet retur til dig:
Et uskønt forløb.
Hilsen
Gunnar Lykke Holm

Hej Gunnar
Da vi tager imod dit kamera kan vi konstatere at der er sket en fysisk skade på LCD display, dette er ikke dækket af reklamationsretten.
Vi vælger at sende kameraet til servicecentret og forespørger på om de vil udskifte displayet.
Efter et forløb på ca. 2 uger får vi svar fra servicecentret som oplyser at de returnere kameraet med et nyt lcd display uden omkostning for dig.

Jeg undres over at dette udløser en anmeldelse på 1 stjerne.
Vi har gjort hvad vi kunne for at hjælpe dig, og det lykkedes os at få udskiftet display uden omkostning for dig.

Hurtigt og effektivt

God pris - let at bestille - god orientering omkring forsendelse.

perfekt

Varen kom som lovet og passede på beskrivelsen

Som forventet.

Den bestilte vare ankom efter én dag. Fint.
Dan Nielsen

Merlin

Hurtig levering, samt god service ved tlf kontakt

Utrolig god service

Den 23 dec. bestilte jeg en ny skærm til min pc. Havde regnet med den kom engang i det nye år, men allerede samme dag den var bestilt, får jeg en sms at den var sendt af sted. Wauw, tredje juledag var den her allerede, det er fin service. Ikke sidste gang jeg handler med Merlin. Tak for hjælpen og godt nytår.

Bestilte en skylanders Giants til wii u lørdag den 28 december, ringede til dem mandag den 30 december for at høre hvornår den ville være fremme, og fik af vide at den nok først kom torsdag den 2 januar eller fredag den 3 januar, men har i dag( tirsdag den 31 december ) modtaget min pakke som var pakke med største omtanke. Super service :-) ikke sidste gang jeg bestiller hos merlin.dk

Plus at de var de billigste ud af ca 50 hjemmesider, elgiganten, toysrus, br, osv. Kan slet ikke følge med de priser som Merlin havde på deres side.

Jeg fik den vare som jeg havde bestilt inden for den tidsfrist der blev lovet

Det er efterhånden ligegyldigt hvad man bestiller på nettet så skal skal man have ros. Når jeg handler på nettet forventer jeg at få varen når jeg har betalt for den og modtage varen efter den lovede tid. Og det er det som jeg har gjort med mit køb.
Hvadf skal jeg rose, Hvis jeg havde købt et produktet jeg havde fået en masse rådgivning på eller bedt om yderligere oplysninger så kunne jeg forstå det. Men ærlig talt en hårtørrer

Merlin Details

Merlin startede i sin tid som en detailhandelskæde. I dag har vi ingen fysiske butikker. Merlin er en ren online forretning, og findes kun på internettet. Hos merlin.dk forhandler vi elektronikprodukter af høj kvalitet til den moderne forbrugers hjem. Vi forhandler et kvalitetssortiment indenfor hvidevarer, TV, HIFI, mobiltelefoner m.v. Vores online handel er opbygget med henblik på at tilfredsstille behovet for gode kvalitetsvarer til en meget lav pris

Visit Merlin

Call us on: 70 210 000