MI Casita reviews

MI Casita reviews

7.2

Fik den bestilte vare.. Men..

Fin vare og den var nok sendt afsted i god tro, MEN..
Da vi ikke var hjemme blev den afleveret til vores nabo og gls glemte og ligge en seddel. Der står intet om på mi-casita's hjemmeside at hvis man ikke er hjemme bliver den afleveret til naboen. Jeg stoler IKKE på mine naboer så jeg ser helst at de bliver leveret til en pakkeshop til afhentning der i stedet.
Først da jeg kontakter gls finder jeg ud af at den måde har mi-casita valgt og få leveret varer.
Hvorfor så ikke bare skrive på hjemmesiden - Bliver leveret med gls. hvis man ikke er hjemme bliver den leveret hos naboen !!!
Jeg er irreteret !

Ikke særlig hurtig forsendelse

Forsendelsen var ikke særlig hurtig, men fik da varene, som var i orden.

Bliver behandlet med et smil :o)

Et sikkert sted at handle. Jeg har flere gange bestilt børnetøj hos Mi-Casitta. Varene bliver leveret hurtigt. Har man spørgsmål til orderen eller andre varer kan man altid kontakte dem pr mail eller telefon. Charlotte fra Mi-Casita vender altid tilbage. Det er ikke sidste gang at jeg køber børnetøj her. Tak for rigtig god service :o)

Is MI Casita your company?

Mi Casita Details

Bitpaq Software Development