Miautomobiler reviews

Miautomobiler reviews

5.4

Dårlig service, Dårlig kundeservice, Ingen hjælp, Snyd med syn.

Ekstrem dårlig service. Har købt en Toyota Corolla ved Omar som har Miautomobiler. Startede med da jeg kørte hjem fra sjælland mod Jylland, at bilen ikke blev varm. Mærkede så køler slanger, og fandt hurtigt ud af termostaten ikke virkede. Ringede derop. Og den havde de tjekket, NEJ, de har ikke. Dette fortages hvis man tager termostaten ud, og smider den i en gryde og koger vandet, hvilket aldrig havde været skilt ad. Og dette er den eneste måde at gøre dette på.

Nå, af egen lomme, køber jeg så en termostat og skifter den, Nu virker dette.

Så er det koldt dagen efter, så tænder elbagruden om morgen, den virker heller ikke. Køber så et rep sæt af egen lomme ved FTZ, og det virker så igen.

Så vil jeg kigge bilen igennem. Da bilen blev leveret ny synet, service og ny tandrem.
På synsrapporten står der ankerpladerne er tæret. Disse mangler helt. Servicebogen er ikke krydset af. og ingen papir på tandrems skift.

Dette vil han ikke gøre noget ved. Får ham så enligt til at sende nogle nye ankerplader, dette tager 7 uger. Så har post danmark smidt dem væk, så har han ikke fået de rigtige også er de gået igen.

Så finder jeg så ud af der er gået et forhjuls leje, motorhjelm kan ikke lukke, bruger vand, klunk fra undervognen, Hattehylden mangler en clips, så den kan sidde ordenligt, Finder også ud af der både sidder hel årsdæk og sommerdæk, hvilket er ulovligt. + Mangler der også centeringsringe til alufælgene.
Først siger jeg til ham, han kan sende mig de reservedele og jeg skifter dem uden beregningen, også høre han ikke mere fra mig, Det vil han ikke, han vil have bilen op. Så kontakter jeg ham mærker her d. 7/6-11, kl. 12.00, han har dog ikke tid, og snakker meget flabet til mig, at han ikke gider at høre mere på mig. Men han siger dog stadigvæk at han har tid kl. 15.00, så der skal jeg ringe til ham. Det gør jeg så. Ingen svar, ringede ca. 15 gange i løbet af en time, Så prøver jeg lidt i sjov at ringe med hemligt nr. Så tog han den, Og sagde han ikke havde tid, og lagde på. Og sagde jeg ringer om 10 min. Nu er der ca. gået 2 timer. Dårligere service, skal man lede længe efter.

Jeg håber folk kigger herinde før de handler med ham Omar.

Han skriver inde på hjemmesiden:

Som kunde hos os er du altid sikker på at købe en bil, der har fået en omfattende gennemgang for fejl og mangler, fuld serviceeftersyn og klargøring i særklasse.

Vi startede med et lille værksted med en lille biludstilling ud i Roskilde på Københavnsvej for en del år siden. Siden hen er det gået til at blive større og bedre samt velfungerende team, som sørger for, at vores biler altid står klargjort.

Vi handler helt traditionelt med brugte vare- og personbiler, og vores serviceniveau er helt "utraditionelt" højt. Det vigtigste for os er kundernes tilfredshed, at kunderne bliver behandlet, som vi selv gerne vil behandles, og at begge parter føler, de har gjort en god handel.

Ingen af disse ting, han skriver passer. Han overholder ikke aftaler, selvom man fortæller ham om købeloven, Her har han sin egen købelov. Kan desværre ikke forstå Applus bilsyn i nordsjælland, som har synet bilen. Kan ikke bevise at han har en aftale, men det kunne godt virke sådan.

Men hvis har har BILEN. Du vil have. Så meld dig lige ind i FDM inden. For han er en plattenslager. Og starter med. Min ven. Men når du har køb bil ved ham, slutter det hurtigt igen. Og der kan han ikke snakke ordenligt mere.

Han har heller ikke styr på hvad han sælger. For den Corolla, Havde både ABS bremser og 2x Airbag. Den har ikke ABS bremser og har kun 1 airbag.

AV....MI AUTOMOBILER....ØLSTYKKE

Det var ikke en god idé at købe en ældre FORD GALAXY 1998 hos MI Automobiler i Ølstykke. Det bLev dyrt. Der er altid en risiko ved gamle biler - det ved alle. Men jeg bad om at få skiftet tandrem og kilrem inden leveringen og betalte 4500 oven i prisen på 20.000 ( gule plader ).... De penge stak sælger i lommen og leverede bilen uden reperation, for bilen bruger ikke tandrem med "kæde" og den var defekt. Derudover havde han fjernet medløberhjulet til kilrem og sat en mindre rem på fordi remstrammeren var defekt. Det holdt 1000 km, så skulle hele baduljen skiftes - 5000 oveni - han gik dog med til at udbedre "drivkæden", hvis jeg lagde 3000 mere. Puha.... det var altså 12500, på meget kort tid.... sådan kan det gå i Ølstykke....

Is Miautomobiler your company?

Visit Miautomobiler