Microparts reviews

Microparts reviews

8.6

MACRO godt med micro priser og MACRO service

WEB-siden og finde det man søger = * * * * * (5 stjerner),
Betaling = * * * * * (5 stjerner),
Levering = * * * * * (5 stjerner),
Produkterne = * * * * * (5 stjerner),
Support = * * * * * (5 stjerner),
Reklamation (RMA) = ikke bedømt

rigtig god service

trods forkert opgivet husnr.sendt retur af posten fandt de min rigtige addresse og sendte det en gang til uden eksra udgift for mig.flot

Som det skal være ..

Fin hjemmeside med gode billeder.
Varer leveret som bestilt.
Pris som opgivet på hjemmeside.
Fornuftig emballering.
Hurtig levering.
Handl trygt hos Microparts.

Tip-top service og telefonisk hjælp.

Jeg har købt vindafvisere til min bil og fik øjeblikkelig telefonisk hjælp af Peter Jensen til at finde det præcise bestillingsnr. Varen er leveret hurtigt og problemfrit, og til mig bekendt konkurrencedygtig pris. Tak for hjælpen.

super service

Jeg har købt snekæder til sko. og er blevet fint orienteret undervejs dels med, at producenten i første omgamg ikke kunne levere dem, og blev så orienteret, da de igen kom på lager - uden "købetvang". God og hurtig ekspedition!

Fin service

Fin service - bestilte Buzz cykelholder. Fik den leveret allerede dagen efter med posten.

god service

Firma: Microparts.dk

Alt er iorden.

Holder hvad de lover

Meget muligt sitet er i beta, men servicen fejler ikke noget.
Jeg fik købt en Einhell batteri lader, Sneskovl, olie mm.
Men vedr. snekæder havde jeg nogle spørgsmål.
Fik svar inden for 5 min på min mail, og varerne leveret som lovet.

Uoverskuelig site

Virker en smule uoverskuelig, derudover er der alt for mange vare i hver gruppe. Eksempelvis var der under værktøj over 700 varenumre, det er alt for mange. De første par sider under værktøj omhandler kun værktøjsskabe, stop dem nu bare ind i en undergruppe..

Jeg synes sitet virker uoverskueligt også ville jeg ikke handle der pga. at sitet ikke er "E-mærket"..

Fri tekst...Henviser til webside som blokerer computeren, det er umuligt at komme væk fra hjemmesiden.

Is Microparts your company?

Microparts Details

Bmw reservedele: Microparts ApS, Autodele og auto reservedele til VW, Opel, Audi og BMW tilbydes såsom udstødning, koblinger, bremse og motordele og meget andet.

Visit Microparts