Microsoft reviews

Microsoft reviews

3.6

Rigtig rigtig god service (desværre først efter indlæg på Trust Pilot)

Jeg fik umiddelbart en ærgerlig oplevelse af Microsofts kundesupport, da jeg ville spørge ind til produktet Surface Pro 2, forud for et evt. køb. Men efter at have været i kontakt – gennem Trust Pilot – med Thomas fra Marketingafdelingen, må jeg sige, at den dårlige oplevelse blev mere end opvejet af hans hurtige og kyndige hjælp. Det var en sand fornøjelse, at mine spørgsmål blev taget så seriøst, som de gjorde. For Thomas’ support ville jeg med glæde give 5/5 stjerner, men desværre var den egentlige supportafdeling slet ikke på hans niveau.

Hej igen Mathias
Kan se du tilføjede dine spørgsmål - jeg kender desværre ikke svaret umiddelbart. Men jeg skriver til vores chef for Surface med det samme, og forhører mig. Du hører fra mig hurtigst muligt.
Thomas

Hej Mathias
Det lyder til at du er blevet kastet frem og tilbage uden at have fået svar på dine spørgsmål om Surface Pro 2. Dette beklager jeg rigtigt meget - det er uholdbart, at du ikke kan få svar på de spørgsmål om et af vores produkter, du måtte have.
Du er meget velkommen til at stille spørgsmålene direkte til mig enten herinde på Trustpilot eller på mail til mig (tbille@microsoft.com) Det er ikke sikkert jeg kan alle svarene med det samme, men jeg kan i hvert fald sørge for, at finde frem til dem hurtigst muligt.
Endnu engang beklager jeg, den ærgerlige oplevelse du har haft med vores kundeservice/hjemmeside.
Microsoft Danmark

Manglende respekt for deres brugere af Windows!

Er du bruger af Windows 7 Home Premium? Har du oplevet, hvorledes Microsoft sjusker og misbruger din tillid, bl.a. dét forhold, som jeg kalder "Programmeringsmagten"? De sender en masse skidt ud i hovedet på os fra Windows Update, snyder os, lader det sive ind på vores computer, som vi jo ellers kæmper for at holde rene, så de fungere optimalt.
Det jeg vil nævne denne gang er et problem, som Microsoft har haft længe, nemlig deres Microsoft Internet Explorer 11, som giver mange af os adskillige problemer med det ene og det andet på pc'en, når det lykkedes dem at snige den ind, fordi vi bare klikker ja tak til Windows Update, uden at tjekke hver opdatering de sender ud. Det er ikke første gang, at jeg har kæmpet med Microsoft Internet Explorer 11, som også for år tilbage gav mig adskillige problemer (tænk at de ikke er nået længere), hvor forskellige sites ikke kunne vises, programmer ikke fungerede som tidligere.
Denne gang vil jeg således advare dig om dette: Er du glad for de Skrivebords Gadgets, som Windows 7 alle nådigst har fået lov at beholde efter Microsoft bare lukkede ned for denne udmærkede ting i Windows 7, en måske noget underfundige måde at promovere Windows 8 og Internet Explorer 11 på - eller hvad det er, der sker? Men de er i hvert fald så sjuskede, at de igennem Windows Update sender Microsoft Internet Explorer 11 med div. skidt lige ud i hovedet på os, inden det er ordentligt færdigprogrammeret, så det har en rimelig standard og fungerer. I stedet skader opdateringen med Internet Explorer 11 deres tidligere Windows 7, bl.a. således, at der er store chancer for at dine Skrivebords Gadgets altså ikke vises korrekt længere. Jeg er selv ret glad for Uret, Vejret, Dato og Kalender samt Valutaomregneren. Hvorfor mon Microsoft bare vælger at være ligeglad med om dette fungerer i et produkt, som de ellers sendte ud sådan og gjorde mange glade for disse?
Og f.eks. KT Radio, der bor på Vesterbrogade her i København, deres fede hjemmeside virkede pludselig ikke længere, så da jeg skulle handle, måtte jeg straks gribe fat i min iPhone og benytte Safari, hvor KT Radios sitet så virkede med det samme, og jeg kunne da reagere på en telefonisk aftale med dem om at handle en vare. Her har jeg så siddet og sloges med Java Updates, da jeg først troede, at dette var problemet på siden. Og kontaktede Microsoft i håb om at få et hint fra deres support, men deres svar var, om jeg nu var sikker på, at jeg ville benytte mig af supporten, da det kostede 600 kr., og som der blev sagt, var der jo ikke nogen garanti for en løsning på problemet. Da jeg så fandt ud af, at denne Microsoft Internet Explorer 11 havde sneget sig ind igen, begyndte jeg at søge på Nettet: How to go back from Internet Explorer 11 to 10? og nogle af de første links fører én ind på Microsofts support site, hvor de så vedkender sig en masse omkring disse problemer med Explorer 11 og beder dig om at lave en liste med alle de sites, der giver dig problemer samt programmer, der ikke virker, for da at opfordre dig til sende dem listen. Og i øvrigt skal du så tilføje div. under kapabilitet i Windows og derved gøre det bagud kompatibelt. Det er vores tid Microsoft stjæler på denne måde, ved at de er så sjuskede og åbenbart ligeglade. Trods alle deres forbehold og betingelser for anvendelsen af deres produkt, da er det en ting, som vi andre kan blive gangske afhængige af, at Windows virker og fungerer - hvilket de altså ikke har tilstrækkelig respekt for, hvis du spørger mig. Deres opførsel er i mine øjne ganske arrogant og endvidere et magtmisbrug, deres programmeringsmagt misbruges i deres forskellige strategier. Det er bestemt ikke altid særligt hæderligt og pænt det Microsoft foretager sig over for os, når de handler og organiserer sig på deres eget site - nogle gange er tanken med placeringen af informationer og links ikke særlig pæn eller respektfuld - da er det overvejende egne interesser, som de varetager, også dér hvor jeg mener, at de burde respektere os.
Jeg vil anbefale dig, at skrive her på Trust Pilot, når du oplever noget, hvor du synes at Microsoft enten som her, behandler os meget ringe og uden respekt eller omvendt, hvis du har ros til dem, fordi du oplever en forbedring i denne henseende, hvor det handler om respekten for os brugere af deres produkt.

Hej Claus
Det lyder ikke ligefrem til, at du har haft nogen god oplevelse med IE11 - og dette er naturligvis beklageligt. Vores danske chef for Windows, Martin, vil rigtigt gerne tage en dialog med dig og prøve at afklare nogle af de udfordringer, du har haft.
Må jeg ikke bede dig sende en email til mig på tbille@microsoft.com. Så skal jeg sørge for, at den bliver videresendt til Martin med det samme.

Manglende fokus på Office og Windows 8

Man kan vælge alternative ”office”-produkter som Apache OpenOffice eller LibreOffice - men er man kritisk med hensyn grafik og regulær stavekontrol, så er Microsoft bedre.

Men det er fuldstændigt uforståeligt, at de har fjernet den lille løsning, som Office Starter ved køb af ny computer!

Og hvorfor i alverden tilbyder Microsoft nogle kringlede løsninger:

Office 365 - til 5 pc’er - men KUN til 1 år Microsoftpris:799,- kr. - det var bedre med en konkret løsning der var til at betale for gældende til flere år!

Hvis man derimod vil have en længerevarende løsning, så gælder det KUN til 1 computer. - Her kan det være spidsfindigt, hvis computeren går i stykker eller man skifter computer!

I stedet for KUN at have fokus på at tjene hurtige penge, så burde de have fokus på de enkeltes behov og tilbyde økonomiske og brugbare løsninger, som er til at leve med!

I forhold til de tidligere styresystemer, hvor man kunne lave en lokal bruger, så er Windows 8 og Windows 8.1 betinget af, at de skal åbnes via mailkonto - det er en klar irritation!

Og så mangler Microsoft større fokus på deres brugere - når brugerne aktivt og hensigtsmæssigt forsøger dialog med Microsoft.

Opdatering 12. februar 2014:

I forbindelse med en mailkorrespondance med de relevante vedr. Windows 8 og 8.1 - og Office, så er konklusionen, at Microsoft ikke kan se problematikken vedr. f.eks. Hotmail/Outlook login med tilhørende kode. - Jeg vælger at tolke det som udgangspunkt i mobile enheder som tablets. - Brugere af de gamle kendte computere, er så til at overse!

Og da den omtalte computer ikke kan bruges UDEN der er direkte internet med før nævnte log in, så er det da godt, at jeg p.t. KUN har en computer med det irriterende Windows 8.1!

Den nye Office løsning er valgt til det mobile nutidsmenneske - og ikke til mennesker med et mere langsigtet behov!

Omvendt så er svar fra Microsoft med til at øge forståelse vedr. abonnementsordningen - men det får mig nu ikke til at springe ud i begejstring. - Abonnementsordningen der kan købes med flerbrugerløsning er noget af en omgang, som jeg ikke kan tilslutte mig på samme måde som simiordningen med Office Starter!

Hej "Spurven"
Tak for din feedback - det er vigtigt for os, at høre hvordan vores kunder oplever vores produkter...også selvom det ikke altid er 100% positivt. Det er den feedback, vi bruger til at forbedre os løbende.
Vil du ikke være rar, at sende mig en mail på tbille@microsoft.com - så har jeg 2 kolleger, der gerne vil hjælpe dig til en bedre oplevelse af vores produkter. Den ene er fra vores Office division og den anden er chefen for Windows i DK (han har en løsning på din udfordring med oprettelse af lokal bruger)

Pengemaskine " redigeret"

Nu kan man pludselig ikke få student licens til 3 pc, men skal betale mere for én enkelt pc.
Desuden lancere De nu officepakker som man skal betale fast til hver år.
Griskheden skinner også kraftigt igennem i win 8, som for øvrigt er noget skidt. Men man er jo næsten tvunget til at købe det når man køber ny pc.

Jeg skifter til et andet firma næste gang jeg skal skifte styresystem
-------------------------------------------
Opdateret bedømmelse rettet fra 1 til 3 stjerner, da det åbenbart viser sig at man kan købe et student-licens billigt som løber 4 år, det er så misvisende at den hedder 365.

Er dog også meget træt af Explorer 11 som jeg har fjernet igen, da man ikke kan deaktiver faner, hvis det ikke bliver muligt igen så kan man jo ligeså godt skifte til chrome eller anden.

Har ellers altid sværget til Microsoft, men den tid er forbi.

Hej Katjaa
Du har fuldstændig ret i, at vi har lavet om på vores Office prisstruktur. Vi følger markedsudviklingen og bevæger os i retning af subscription modellen - det samme som man ser hos eksempelvis Spotify.
Til studerende hedder Office pakken nu "Office 365 University" og er gældende til 2 pc'er/Macs i 4 år. Det betaler man 699,00 dkr i alt - det svarer til ca 14,50 dkr om måneden. Udover den fulde Office pakke, som nu også inkluderer Outlook, så får du også 20GB ekstra plads på SkyDrive.
Hvis du har lyst til at uddybe dine kommentarer om enten Office eller Windows 8 yderligere, så er vi meget lydhør - du er meget velkommen til at kontakte mig direkte på tbille@microsoft.com.
Microsoft Danmark

Will have to do better...

Just got my new PC with Windows 8, full of expectations... none of which were met. I am told that this operating system is intended for touchscreen - which I don't have - which is why I give an additional star to this review. Be that as it may, it presently feels like my computer is running with two operating systems, skype ringing from two differents aps simultaneously, etc. Microsoft: you will have to do better if you intend to stay in the market.

Microsoft providing excellent OS in spreading computing industry.

Microsoft is a leading OS company whose operating systems are most reliable and easy to use. and it provides a secure computing environment in the world.

købte en office 2010 pakke

i pakken kunne man online opgraderer til nyeste office for et mindre beløb.
Dog skulle pakken først registreres på nettet, hold da op en opgave som jeg næsten opgav.
Da det endeligt lykkedes mig at aktiverer, så fik jeg at vide at min licens ikke kunne opgraderes da det tilbud var udløbet.
Så gav jeg op

Hej Søren
Jeg er rigtigt kede af at høre om din oplevelse med din Office opgradering - det er beklageligt. Hvis jeg kunne bede dig, sende mig en mail på tbille@microsoft.com, så skal jeg sørge for, at dette bliver løst med det samme.
Skulle du selv have løst problemet, så hører jeg stadig gerne fra dig, så jeg kan sikre, at alt nu fungerer som det skal.
Endnu engang - beklager den uheldige oplevelse.
Microsoft Danmark

Dårligt OS og misbrug af markedsposition

Jeg har igennem mange år beskæftiget mig med servicering af pc'ere, og har haft med Microsofts styresystemer at gøre, siden Dos og Windows 3.0.

Det seneste styresystem fra microsoft skraber bunden, og den første maskine med Windows 8 præinstalleret jeg havde mellem hænderne, var tilmed så ustabil at den crashede med BSOD 7 gange på 3 timer, med genoprettelse til følge. Under Windows 7 var der ingen problemer. Siden Windows8's lancering har jeg også været nødt til at hjælpe mange med at få deres nyindkøbte maskiner nedgraderet til Windows 7. Windows 8 virker som et forhastet produkt, og er samtidigt et fejlslagent forsøg på at kombinere en tablets brugergrænseflade med en desktop. Dette er noget makværk imho, og Microsoft skulle som minimum have givet brugerne mulighed for at vælge enten mellem det klassiske skrivebord eller ModernUI under opsætningsfasen.

Den udvikling som MSFT har stået for siden lanceringen af WindowsXP, har gået imod mere og mere Vendor lock-in. Det startede med tvungen produktaktivering, der siden da har fået følgeskab af tpm i hardware og secure boot. Endnu et tiltag er tpm2.0 som MSFT kræver indlejret i al ny hardware fra 2015. Dette er en teknologi som vil blive misbrugt, og som sigter efter at låse hardwaren, kontrollere brugeren og umuliggøre installation af tredjeparts styresystemer og software. Vi ser det allerede brugt i MSFT Surface. Microsoft fremstår for mig mere og mere som et manipulerende, pengegrisk firma der ikke går af vejen for at bruge beskidte kneb - deriblandt pression og afkrævning af licensbetaling fra firmaer der gør brug af googles Android - Et styresystem som Microsoft ikke har været med til at udvikle, og som de derfor ikke har nogen ret til.

Jo hurtigere Microsoft kan blive kørt ud på et sidespor, og blive gjort irrelevant i den teknologiske udvikling, jo bedre. Min uforbeholdne mening er at Microsoft har misbrugt sin markedsdominans længe nok.

Kundeservice findes ikke hos Microsoft

Jeg købte en Office 365 University license, som skulle aktiveres via nettet. Det lykkes ikke de sidste 10 dage. Jeg har snakket 3-4 gange i tlf. med deres såkaldte kundeservice, ingen ville aktivere licensen selv om studiekort er sendt, mail, tlf.nr. m.m.
Køb aldrig en licens som skal aktiveres via nettet hos Microsoft, for de har ingen der har lyst at hjælpe kunderne.
Jeh har modtaget 2 autosvar med sagsnr., men ingen har behandlet dem endnu, ingen har svaret.
Microsoft er nok også lige glad med de klager de modtage hver dag, vil gøre intet for at forbedre service. Bare se her på Trustpilot siden, ale de klager de har.

Hej Adis
Det lyder virkeligt ikke til, at vi har levet op til hverken dine eller vores egne forventninger - det er meget beklageligt. Må jeg ikke bede dig kontakte mig direkte, så skal jeg sørge for at vi får løst eventuelle udfordringer, du stadig måtte have.
Jeg kan kontaktes direkte på tbille@microsoft.com.
Microsoft Danmark

Mange gode ting men uoverskuelig hjemmeside

Jeg udtaler mig udelukkende om styrersystemerne XP & Windows 7, da disse er de eneste jeg har arbejdet med, før jeg blev Mac mand.
Jeg har kun positive ting om disse styresystemer. De har altid fungeret hurtigt og nemt for mig.

Office pakken er en gave til computeren. Nemt, funktionelt og til en okay pris.
Kender kun ganske få, som ikke anvender office pakken på studie, arbejde eller ligende.
Det virker - næsten - altid, præcis som det skal.

Alt i alt synes jeg, ihvertfald med de produkter jeg har anvendt, at Microsofts produkter er helt fine.

MEN...
Kære Microsoft. I skal virkelig lave om på jeres hjemmeside. Det skal ikke være så kryptisk, at finde kontakt oplysninger på jeres kundeservice.
Jeg skal ikke igennem flere forskellige valgmuligheder af hvad andre før hen har haft problemer med. Hvis jeg trykker på knappen "Kontakt os" er det fordi jeg vil i kontakt med jer. Så smid en mail adresse og/eller et telefon nummer på med det samme jeg kommer ind på kontakt siden.
Jeg skulle hele vejen ind igennem en masse spørgsmål + finde et sted, hvor der stod - med småt - find afdeling her.
Gør det nemt at finde telefon nummeret! Jeres kundeservice fungere rigtig fint! Bare en skam det skal være så bøvlet at finde frem til dig.

Oliver Bay.
Oliverbay93@gmail.com

Hej Oliver
Et lidt forsinket svar herfra men dog et svar :)
Tak for din feedback - det er den slags, vi bruger til at forbedre os løbende. Dine kommentarer med vores hjemmeside er taget til efterretning. Vi er godt klar over, at den ikke alt er den nemmeste at navigere, men den bliver løbende opdateret. I den nuværende version, er der 4 klik fra forside til kundeservice telefonnummer - så vi er blevet bedre men der er altid plads til forbedring.
Skulle du have yderligere kommentarer eller feedback, er du meget velkommen til at kontakte os her på Trustpilot eller mig direkte på tbille@microsoft.com.

Windows 8

Købte en Windows 8 ved computersalg, den er så fuld af fejl at man skulle tro det var løgn, den er nok kun lavet til en tablet selv om microsoft mener noget andet eller ikke vil indrømme fejlen at udbyde den til desktop.
Microsoft.dk prøvede med en fjernstyring for at afhjælpe de mange problemer, men det blev kun værre med problemerne efter denne session, nu virker min mail overhoved ikke mere, fejllisten i windows er kilometer lang, svar ¨det betyder ikke noget¨ Bavl.
Vi brude alle kræve pengene tilbage fra microsoft for dette fejlprodukt, muligvis gennem produktansvarsloven. Sagsanlæg i samlet flok.

Hej Egon
Dit indlæg her på Trustpilot er skrevet for 6 måneder siden - dette burde vi have reageret på før, og det beklager jeg naturligvis. Men vi er kommet ind i kampen og din mening som forbruger, er naturligvis vigtig for os.
Jeg vil rigtigt gerne høre noget mere om dine udfordringer med Windows 8 - og håber du har lyst til, at sende mig en mail på tbille@microsoft.com. På den måde kan vi komme dine udfordringer til livs og forhåbentlig sikre, at du får en god oplevelse med Windows 8.

Its OK

They seem to criticize google for what they are doing, but if Microsoft had the chance, they would do the same, also get things wrong. Windows 8 has failed. Windows 7 and XP are great OS's but why get rid of support for XP?!

Microsoft Office 2013 & support virker elendigt.

Jeg købte office 2013 i Fona til 1 pc.
Pris: 999,- (1.000,-)
Der medfølger Word, Exel & Powerpoint, dette var student pakken (den billigste)
Det tog ca. 30 minutter at instalere det på min Samsung computer, ingen problemer.
Dog var det den dyreste papkasse jeg nogensinde har købt.
2 minusser...
1: Der er ingen disk med, bare et link til deres hjemmeside. Der burde at være begge.
2: Prisen.. Jeg kan godt forstå at det er dyrt at lave en software, men dette er jo ikke en ´ny´ software, det er jo bare en ´fornyet´ software ud fra det gamle Office 2010.
Ellers er det dejligt at det bare er noget der virker! Microsoft gør det igen!
- Opdatering: 7/11-13: Computeren er blevet gendannet, og office 2013 skal geninstaleres, dog kan jeg ikke installere office 2013 mere.... Min produkt nøgle, virker ikke. Jeg har utallige gange prøvet at kontakte Microstoft, dog uden held! Og de svarer ikke, heller ikke efter en halv time. Hverken på mail eller telefonisk.

Hej Daniel
Den ekstremt lange responstid, må jeg beklage meget - 6 måneder før vi reagerer er absolut alt alt for længe. Men nu er vi her, og er klar til at hjælpe, hvor vi kan.
Vores Office division her i Danmark, vil rigtigt gerne i dialog med dig, og jeg håber derfor, at du vil sende mig en mail på tbille@microsoft.com. Så skal jeg videre ekspedere den til Anne-Marie, som er ansvarlig for Office her i DK. Hun vil kunne hjælpe dig, og sikre at du får en god oplevelse med Office produktet.

alt for besværligt

Synes at det nye Windows 8 er noget værre crap.
kom ved et uheld til at trykke ok på en mail adresse som så viste sig at være forkert - men kan man rette det ? NEJ - man skal indberette en sag til deres support - for at gøre dette skal man være logget ind, hvilket man ikke kan da ens mail jo beklageligvis er forkert - så kan intet gøre..

bras !

dog starter det utrolig hurtig op - fra tænd computer til du kan lave noget - 30 sekunder eller mindre.

Hej Daniel
Jeg antager, at du har fået løst dine login problemer? Din post her på Trustpilot, er 6 mdr gammel så mon ikke du har løst dine udfordringer? Hvis ikke vil jeg meget gerne høre fra dig, så jeg og vores Windowschef her i DK, Martin, kan hjælpe dig til at få det optimale ud af Windows 8.
Du kan kontakte mig direkte på tbille@microsoft.com.

Penge afpressere

Jeg er ved at være godt træt af microsoft!! Ikke nok med at man bliver nødt til at købe ny officepakke hver evig eneste gang man køber ny computer, man skal også betale utrolig mange penge fordi de har lavet en 2013 udgave. Der findes heller ikke studierabat længere som da man kunne få 50%. Nu kan man få en university udgave som man skal betale 699 kr for at have i 48 måneder... yay -.-! Jeg glæder mig til den dag hvor der findes et firma som tager kampen op imod microsoft!

Hej Rikke
Lynhurtige kan man bestemt ikke beskylde os for at være - at det har skulle tage 7 måneder, før vi reagerede på din post herinde er på ingen måder imponerende...dette beklager jeg mange gange.

Med hensyn til Office og vores tilbud til studerende, er det korrekt, at vi har lavet lidt om. Som du selv skriver, så hedder Office pakken til studerende nu "Office 365 University" og er gældende til 2 pc'er/Macs i 4 år. Det betaler man 699,00 dkr i alt - det svarer til ca 14,50 dkr om måneden. Udover den fulde Office pakke, som nu også inkluderer Outlook, så får du også 20GB ekstra plads på SkyDrive.
Har man et abonnement på Office 365, så er man også sikret den nye version af Office. Dvs at skulle der komme en ny version indenfor de 4 år, så bliver den automatisk og uden merudgift opgraderet.
Office 365 abonnementet kan flyttes mellem de 2 pc'cr eller Macs helt som man ønsker - det er ikke bundet til et bestemt device.
Håber ovenstående giver mening - hvis ikke og du dermed har brug for yderligere information, så er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på tbille@microsoft.com.

Hvorfor så besværlig?

Hvorfor skal alting med SkyDrive være så besværlig? Jeg kan ikke få lov til at ændre login mailadresse uden at kommunikere med supportteam i deres forum igennem 1½ måned før de ændrer det tilbage til det rigtige. Rigtigt, det var min egen skyld af mailadressen blev ændret til alias, men alligevel...

Når jeg skal lukke min konto, skal jeg først annullere mit betalingsabonnement på SkyDrive, men det kan jeg ikke få lov til selv. Jeg skriver derfor i deres forum, som henviser mig til den rigtige support - som er samme forum. Bare i en anden gruppe. Men den tråd bliver så slettet af Microsoft uden at angive grund. Så nu skal jeg kommunikere frem og tilbage længe inden de kan gøre noget.

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at gøre det hele selv som hos Google?

Windows 8 was a big disappointment

Bought a new PC preinstalled with Win8.
Big disappointment!
It's updating all the time, app's for music and video doesn't play anyway, and when I tried to install my usb wireless network amplifier that worked fine with Win7 for a year, the system chrashed and took 16 hours to reinstall. What annoys me the most is I had to buy a Win7 license to get rid of Win8, and found out it is quite difficult and time consuming just to get rid of Win8. Project still pending... :-(

Must admit though, it's VERY fast to start up Win8. But we also waited 15 years for a OS from Microsoft that would start up in less than half an hour, even though our PC's have improved a 1000 times or more.... :-)

Var nr. 1 i køen i over en time før jeg gav op :(

Var nr. 1 i køen i over en time til support før jeg gav op og lagde på :( Microsoft support har åbenbart kun en person ansat og han eller hun sover åbenbart konstant :(( vildt dårligt af en af verdens største firmaer..

The company people love to hate

Microsoft are quite simply the only real option for 90% of computer users.

This is because to communicate with all those others in that 90% you need Microsoft products.
You could say, look at the state of the roads I dont think I should use them any more. But try getting anywhere without them.

All the open source products allow you to save in Microaft compatible formats, Why? so the documents can be read by people who use the 90% of Microsoft software. Not ideal but the way it is.

Super OS !!

eigentlich bin ich wortlos mit Windows 7 zufrieden :))

was aber in keiner anderen Version von Windows zu sehen ist, ist bei dem druck auf dem mausrad, Bewegungen zum zoomen zb. links nach rechts :) hoch und runter um zu blättern "super" . hilfreich zum zoomen in jeden Task wäre effektiv zum nutzen ))

Microsoft Details

Get product information, support, and news from Microsoft.

Visit Microsoft