MID Hobby reviews

MID Hobby reviews

8.0

Afviser reklamation

Købte en maXam R10 Monster 2.0 fjernstyret bil som kun kørte en tur, så var drivakslen defekt.
MID Hobby afviste at der var tale om en reklamationssag og nægtede at sende en ny aksel.
Kan IKKE anbefale andre at handle her.

Svar på Lars's kommentar

Såfremt du som du skriver i din kommentarer, kan fremsende dokumentation for at der tale om en fabrikationsfejl, så afviser vi aldrig en reklamation!. Du skal blot sende billededokumentationen til butik@midhobby.dk, så kigger vi på det med det samme.

Venlig hilsen

Hej Lars

For at en reparation skal være dækket af reklamationsretten, forudsætter det at der er tale om en fabrikationsfejl, det vil sige en fejl som allerede når du modtager varen er tilstede. Hvis en vare der i mod er gået i stykker ved "almindelig eller uhensigtsmæssig brugspåvirkning" så er reparationen ikke dækket af reklamationsretten.

Hvis hobby butikker skulle give gratis reservedele i forbindelse med dele som går i stykker ved alm. brug, ville det desværre ikke være muligt at sælge disse hobby biler. Man skal huske på at det er biler som køre 60 km/t (svarende til 600 km/t) i forhold til størrelsen, og det er derfor ikke muligt uanset mærke at sælge hobby biler som ikke løbende skal bruge reservedele.

MID Hobby

God seriøs service af høj kvalitet

Fin og overskuelig hjemmeside, stort udvalg , og rimelige priser.
Når man ringer til dem, tager de telefonen med det samme og kan svare på alle spørgsmål.
Deres butik er imponerende stormet velassorteret.
Jeg kan kun anbefale folk at handle der, jeg har selv gjort det mange gange.

Fik min pakke på under en uge. Og det var selvom at alle dele ikke var på lager.

Sådan MID hobby

Jeg ringer kl. 11,45 og spørger kan jeg nå at få en ordre med idag, svaret lyder ja hvis du bestiller før kl. 16, jeg bestiller med det samme, kl1415 modtager jeg en mail så er din ordre sendt, godt gået MID hobby

Hurtig levering og god service.

Hjemmesiden er godt lavet, nem og overskue, stort udvalg, hurtig levering, vil helt klart bruge MID Hobby igen.

min mening er

jeg er tilfreds
med personlig måde de betjener os ..men track med deres forsendels fra post dk er ikke ok..man kan ikke følge pakken selv om man får et tracken nr..da er det beder med GLS .de er Perfect Så huske Forseldelsen skal helst være med GLS ..men ellers ok med det hele hurtig med at sende pakken når man bestilliger--Hilsen Tonny Thomsen...

Super ekspedition.

Altid stort og godt udvalg, kanon service, gode priser og lynhurtig levering, alt i alt er det en god oplevelse at handle der, kan kun anbefales.

Seriøs behandling ved reklamation

Min søn havde købt en helikopter samt en drone hos Midhobby.
helikopterens batteri var behæftet med fejl og kunne ej oplades, og på dronen var der noget tvivl om virkemåde, Midhobby bad om at få produkterne sendt retur til eftersyn, dagen efter var der mail fra Midhobby hvor problemerne med produktet blev beskrevet, det ene produkt var der fejl på og det andet var det os som havde misforstået virkemåde, vi bliver over mail enige om hvorledes vi klarer problemet, Midhobby sender en ny helikopter og retunerer dronen. ikke nogen problemer, god service, kan anbefale Midhobby som seriøs forhandler, klar til at løse problemerne ..

Holder hvad de lover.

Rigtig god service med mail besked om garanti på produktet og forsendelses besked så man kan følge forsendelsen. rigtig fint.
M.v.h. Leif

Det virker bare det her

Bestilte søndag aften og her i dag tirsdag ligger det i posten til mig. Det var der mange steder de kunne lære noget af

Som det SKAL være

Forsvarligt indpakket
Varen i orden
Ingen dikke-darer

Midhobby.dk - Nej tak.

Ja så er juleindkøbene igang. Jeg finder hurtigt det jeg leder efter hos Midhobby.dk.
4 stk. Quadkoptere, og de var billige. De blev leveret til tiden, men desværre var der en af dem, som ikke fungerede. Skyndte at mig, at maille til dem, i håb om en returseddel.
Efter 2 mails besvarede de dem endelig, dog kun med den bemærkning, at en returseddel kun kunne rekvireres, såfremt man havde anvendt den, på deres hjemmeside anviste formular. På nuværende tidspunkt, kunne gaven ikke længere bruges som en julegave, men måske en nytårsgave.
JEG VENTER STADIG, på denne returseddel. Nu er det efter nytår, men selvom jeg efterfølgende har sendt, yderligere 2 mails, samt et formular på en returseddel. Har jeg stadig ingen ting hørt fra Midhobby.dk. Jeg forventer herefter heller ikke at høre yderligere fra dem. Men man ved jol aldrig. Julen varer jo som sagt, lige til påske.

Hej Stefan

Vi skal beklage at du ikke har modtaget en returlabel, på trods af gentangende henvendelser (din sag var arkiveret som være afsluttet på trods af der ikke var sendt en returseddel.).

Vi har i dag sendt dig en ny Qudrocopter, sammen med en returseddel, så du uden omkostninger efterfølgende kan returnere den defekte.

MID Hobby

Hold jer langt væk fra den butik!

Jeg kan se at mange af anmelderne er meget imponeret over leveringstiden, det var jeg også selv, der hører det positive så også op.
Bestilte i starten af december en fjernstyret bil som blev givet som julegave. Min søn nåede at køre 3 ture med den, så brændte motoren sammen, en nærmere inspektion viste at bilen var fejlsamlet, så et af de drivende tandhjul havde ædt sig ind i rammen på bilen, denne merbelastning havde så forårsaget skade på motoren.
Jeg benytter mig af reklamationslinket på deres hjemmeside, hvor jeg forklarer om problemet. Jeg modtager derefter en mail hvor de henviser til fabrikantens reservedels katalog, og påstår at det som sliddel (på en på det tidspunkt, 3 dage gammel bil) ikke dækkes af garantien, jeg går ud fra at det drejer sig om en banal misforståelse og ringer derfor til butikken, stor er min forbløffelse da de fremturer og snakker om reservedelskatalog, forventelig slitage etc. jeg gør opmærksom på at det er tydeligt, at der er tale om fejlagtig samling.
Det lykkedes mig ikke at få medhold i, at en sådan vare naturligvis skal ombyttes, min forespørgsel om at få lov til at snakke med chefen, bliver også afvist. Så jeg er henvist til den tunge og besværlige gang med forbrugerstyrelse etc. Jeg er fuldstændig lamslået over at man som virksomhed yder en så rystende dårlig service, i en tid hvor noget sådant, kan brede sig med lynets hast , via internettet.
Jeg har efterfølgende kontaktet forbrugerstyrelsen, og der er ifølge købsloven, ingen tvivl om at den fejlbehæftede bil, hvis Mid Hobby, var til sinds at følge reglerne på området, det synes de ikke at være, da jeg end ikke er blevet tilbudt, at man ville besigtige bilen. Mid Hobby synes at lukrere på forbrugerstyrelsens bagatelgrænse på 800 for at optage sager, samt at de fleste nok ender med ikke at orke at bruge tid og resourcer på en sag der kan trække i langdrag. Jeg er imidlertid ikke til sinds at stoppe her og hører meget gerne fra andre der har lignende oplevelser.

Hej Henrik

I din reklamations e-mail til os, skriver du intet om at din motor er brændt af, du beskriver udelukkende at tandhjulet er slidt ned.

Alle plastdele herunder tandhjul betragtes som udgangspunkt som værende sliddele, da fejl oftest opstår pga. kollision, slid eller fremmedlegemer.

Vi har modsat hvad du skriver aldrig nægtet at tage bilen ind for at undersøge den, vi skriver dog altid til vores kunder inden de sender et produkt ind, hvis vi på forhånd vurdere at der ikke er tale om en reparation som kan laves på reklamationsretten. Dette gøres for at undgå at sende en vare frem og tilbage, da kunden selv skal betale fragten, såfremt der ikke er tale om en reklamationsberettiget reparation.

Med hensyn til forbrugerstyrelsen bagatelgrænse på 800 kr., så kan og vil de afvige fra denne såfremt din sag er oplagt, så det undre os meget at de ikke har oplyst dig dette, da du jo påstår at de klart har givet udtryk for at du har en oplagt sag.

Som nævnt ovenfor er du altid velkommen til at indsende bilen til reparation hos os, hvor efter vi undersøger bilen og tager endelig stilling til om reparationen er omfattet af reklamationsretten eller ej.

Fantastisk service

Havde bestilt 2 forskellige varer, blev ringet op fordi der var en fejl i deres lagerstatus så den ene varer var udsolgt fandt sammen med medarbejderen en anden varer, ½ time efter fik jeg mail om at den nu var afsendt fra dem.

Fantastisk hurtig levering

Det var en fornøjelse at bestille varer hos midhobby.dk
Og det går f... stærkt med at få besked til varen er sendt og modtaget. De svarede hurtigt om de havde et batteri til min søns Hubsan quadcopter :-) Så bare bestill løs...

Altid hurtig

Altid hurtig levering alt er OK++++++++++++++++++++++++++

bestilt tirsdag kl. 15.30 leveret onsdag kl 10.00

det kunne ikke være hurtigere eller nemmere og så var prisen den bedste jeg kunne finde på nettet.

Positivt

Kan kun anbefale dette firma. Engagerede medarbejdere, der ved hvad de har med at gøre. Perfekt!

Nemt og hurtigt

Bestilte en Tamiya Tt-01 xbs samt lader og batteri. Pakken blev modtaget dagen efter, og undervejs kom der mails med t&t nummer o.lign.
Sådan skal en webshop fungere :)

Visit MID Hobby