MigogminSøster.dk reviews

MigogminSøster.dk reviews

9.2

Perfekt!

De bedste anbefalinger til dem! Er mere end tilfreds med de gange jeg har købt her.

Super service!

Bestilte varer kl ca fem om eftermiddagen en fredag og fik en mail lidt senere at varerne var sendt afsted. Lørdag formiddag lå pakken allerede i postkassen. Sådan driver man forretning! Super glad og meget tilfreds. Handler klart nok her fremover. Og varene var samtidig i fremragende kvalitet.

Ingen service

Jeg bestilte den 22/1 2014 den 25/1 fik jeg en mail om at mit tøj var sendt.

Her den 3/2 21014 har jeg stadig intet modtaget.

Jeg har prøvet at kontakte gia via telefon og facebook uden nogen form for respons.

Så sidder her tilbage pisse frustreret. Og må ærlig indrømme at lige nu føler jeg ingen trang til at handle der igen:-(

Gode tilbud og hurtig levering:)

Har altid været super tilfreds med Migogminsøster.dk. Jeg har altid fået mine varer 2-3 efter bestillingen og varene lever altid op til mine forventninger:)

Super handel

Jeg var heldig at få et godt tilbud på 25% rabat på nye varer. Bestilte onsdag og fik leveret lørdag. Skønt.

Utrolig dårlig kundeservice

Hold nu op hvor skal man lede længe efter dårligere kundeservice. Jeg har nu i flere dage forsøgt at komme i kontakt med virksomheden gennem mails, opringninger og deres facebook side, men intet svar. Jeg har et par Småfolk gummistøvler, hvor der er gået hul på hælen, og de skal derfor sendes retur, men intet svar får man.... Det er helt sikkert sidste gang, jeg handler der!
migogminsoster.dk

Reply from migogminsoster.dk

Hej Julia,

Jeg har intet modtaget fra dig angående støvlerne undtagen den mail du har sendt idag. På vores telefon svarer siger vi udtrykkeligt at der skal skrives en mail til info@migogminsoster.dk, hvilket vi ikke har modtaget fra dig. Beskeden på vores facebook side kan jeg se du har skrevet for 21 timer siden... så hurtigt har vi ikke altid mulighed for at besvare derinde. Vi prioriterer at få vores ordre afsted samt besvare mail.

Jeg vil besvare din mail af d.d. så vi kan få sagen ud af verden.

Venligst
Mette

En service ud over det sædvanlige

Købte skønne mærkevarer på udsalg endda....:) allerede dagen efter ligger de fine vare i min postkasse!

Super webshop med mange gode mærker og gode tilbud. Vil helt klart handle der igen.

Håbløst

11 dage efter min bestilling har jeg fortsat intet modtaget. Pengene er hævet på min konto allerede ved bestilling.
Jeg har sendt 3 mails samt forsøgt at komme i telefonisk kontakt med firmaet, og får intet svar tilbage.

****** BELØBET ER NU - EN UGE EFTER BUTIKKENS KOMMENTAR - STADIG IKKE MODTAGET ******
migogminsoster.dk

Reply from migogminsoster.dk

Pengene bliver hævet samme dag som varen afsendes. Det er meget beklageligt at du ikke har modtaget din vare, vi har som du ønskede overført beløbet retur til dig.
Vi har forsøgt at svare dig pr. mail flere gange, men dem har du tydeligvis ikke modtaget. Beklager din dårlige oplevelse.

Vh. Mette

God hjemmeside, hurtig forsendelse af vare, super service

Overskuelig og hurtig service

Du skulle prøve denne hjemmeside ;o)
Den er overskuelig og nem samt servicen er i top.
Du får varerne hurtigt og lige til døren.

Langsom

Varerne er utrolige lækre og går utroligt hurtigt med at modtage dem men når man skal have penge retur går det satme langsomt !!!

Ikke verdens bedste service

Jeg bestilte to tøj dele hos dem.
Før det første var jeg nød til at rykke efter forsendelsen hvilket blev sendt fire dage efter bestilling og køb.
Når pakken kom var en trøjen jeg bestilte i den forkerte størrelse og det tog dem 3 dage at svare min forespørgsel - og jeg var altså nød til at skrive til dem 2 gange inden jeg fik svar.

Jeg tror ikke at jeg kommer til at handle hos migogminsøster.dk igen.

super service

Bestilte en del tøj lørdag og senere samme dag lidt mere, samt bad om at få det sendt samlet mhp at spare på portoen. Den blev så til gratis porto da jeg handlede for over 400 kr.
Fik besked mandag om at ordren var samlet og afsendt, havde det i postkassen tirsdag. Lækre varer til super udsalgspriser :-)

God service, hurtig levering..

Altid en fornøjelse at handle hos migogminsøsterminsøster.dk.. Jeg vil klart anbefale dem.. ;-)

Perfekt handel :-)

Bestilte onsdag og fredag havde jeg min pakke. Den blev faktisk sendt afsted 23 min efter at jeg havde bestilt.
Perfekt og hurtig handel.

Gode priser og hurtig levering

Havde ikke før set denne side men søgte på en bestemt danefæ kjole som de havde plus en masse andet godt - gode priser - og hurtig levering - vender helt sikkert tilbage igen når der igen skal shoppes børnetøj :-)

Fine tilbud!

Fin oplevelse med gode tilbud.

5 stjerner fra mig!!!

Bestilte torsdag eftermiddag og pakken kom fredag, det er sgu hurtigt og god service!! :-)

anbefalelsesværdig

Fornuftige priser og hurtig levering. Hver gang!

migogminsoster.dk Details

Visit MigogminSøster.dk