Miinto reviews

Miinto reviews

8.0

God og hurtig service

Jeg modtog en mail fra Miinto, hvori der stod, at fordi jeg var en trofast kunde, så ville de give mig 13 % på mit næste køb. Jeg fandt to kjoler på hjemmesiden og fordi, jeg gerne ville modtage kjolerne inden påske, kontaktede jeg butikken (Yvonne i Slagelse), for at sikre mig, at de havde fået ordren. Dette skete indenfor to dage og jeg modtog kjolerne inden påske og rabatten er også i hus:-)

DÅRLIG OPLEVELSE

Jeg køber og modtager en dunjakke mrk. NEO NOIR i sandfarvet, da jeg pakker den ud lugter den fælt af en stærk væske (muligvis efter imprægnering) ligeledes har den skjolder ved ærmerne og man kan se dunene i gennem jakkens foer. Da jeg vælger af reklamere over jakkens kvalitet og returnere den, må jeg alligevel betale 39 kr. i GLS fragt :(
Isteddet vælger jeg at købe en anden overgangsjakke en Ilse Jacobsen trenchcoat hos Miimento (butik LOUISE i vejle). Jeg får jakken som viser sig at være en tynd regnjakke uden foer, kun med en gummi bagside som larmer når man har den på.
Miinto oplyser mig at hvis jeg bytter jakken til en anden jakke i butik LOUISE, slipper jeg igen for endnu engang at skulle betale 39 kr i GLS fragt.
Jeg ringer til butik LOUISE i Vejle og får fat i en mandlig sælger i telefonen, som fortæller mig at han ikke har tid til at hjælpe mig, da han har kunder i butikken. Ønsker jeg rådgivning er jeg velkommen til at se efter den på deres hjemmeside :(
Jeg betaler nu ialt 78 kr. for absolut ingen ting - og det bliver så sidste gang!!

Rabat og hurtig levering

Jeg havde været i byen og set et par super fede Ecco ballerinaer som jeg bare måtte eje, men synes var for dyre til at jeg bare ville købe dem. Efter lidt søgning på nettet fandt jeg frem til miinto.dk, som tilfældigvis lige havde et 20 % udsalg! Så jeg fandt de sko jeg ønskede mig og sparede penge samtidig.

Jeg elsker den frie fragt, men synes det er træls man skal betale for returnering. Det kunne I godt få lavet om :-)

Dårlig oplevelse

Bestilte tidligere på måneden en jakke fra small fra Miinto, fra butikken Fashion Factory. Fik en bekræftelse på, at denne butik nu havde afsendt jakken afsted i aftalt størrelse str. S, men modtager alligevel en jakke i XS. Vedlagt er en lille fiks seddel, hvori Fashion Factory skriver, at de ikke har en small på lager, så nu har de sendt en XS i stedet.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende - at en butik mener de har ret til at ændre min ordre, fordi de ikke har den bestilte vare på lager.
Butikken mente selv de havde ydet en god service, da jeg i det mindste fik en jakke, i stedet for ingen. Jeg mener at jeg nu stod med en jakke jeg ikke kunne bruge til noget, og et besvær med at få den sendt retur og få mine penge tilbage - og en irritation over at være blevet lovet ét og fået andet.

Min kommunikation med selve Miinto fejlede ikke noget som sådan, men jeg mener nu de bør vælge deres "forhandlere" med lidt større omhu.

Hjemmesko der kun må bruges i sofaen :-)

Jeg købte i december et par super lækre hjemmesko til 500 kr. til min kæreste, desværre er der allerede flere huller under hjemmeskoen. Jeg har så kontaktet Miinto.dk med billeder af hjemmeskoen. Jeg har herefter modtaget det svar, at DENNE HJEMMESKO ER SÅ FIN, AT DEN KUN MÅ BRUGES TIL AT VARME FØDDERNE MED OPPE I SOFAEN, hvorfor min kæreste så åbenbart ikke har anvendt sine dyrt købte hjemmesko korrekt, hun har jo selvfølgelig anvendt dem, som alle andre hjemmesko, til indendøresbrug når der er lidt koldt om fødderne.

Så pas på, når I køber vare hos Miinto.dk, måske I køber et par bukser der er så fine at man ikke må sidde ned med dem på :-)

Hej Kaspar,

Jeg beklager, men hos miinto.dk formidler vi salg for fysiske butikker. Det er derfor ikke miinto.dk der behandler denne form for reklamationer, men derimod den fysiske butik. Jeg har været i dialog med din kæreste via email og videresendt hende til forretningen - jeg tror det må være i denne process en misforståelse er opstået vedr. disse hjemmesko.

Kan jeg få dig til at videresende den mailkorrespondance du har haft med den pågældende butik for så kan jeg følge op på denne sag. Du må meget gerne skrive til jks@miinto.dk

Jeg håber at høre fra dig, ha' en dejlig dag.
Med venlig hilsen Julie

Super handel

Rigtig god handel og oplevelse. Har mange lækre varer og overskueligt at finde rundt på siden. Hurtig forsendelse, fik varerne 2 dage efter bestilling. Kan varmt anbefales.

Hej Conny,

Tusind tak for din anmeldelse! Det er fedt at høre at du vil anbefale os - det er vi rigtig glade for hos miinto.dk

Jeg håber at se dig igen hos os en anden gang, så vi kan hjælpe dig med at finde lige netop det du søger.

SUPER

Super net shop, med lækre varer, altid gode tilbud, hurtig levering

Hej Jessie,

Tak for din anmeldese. Du skriver meget kort og præcist, det er til at forholde sig til - og tak for det :-) Jeg håber at se dig hos miinto.dk en anden gang så vi kan hjælpe dig med at levere lige netop det du står og mangler.

Ha' en rigtig god dag,

Nemt og hurtigt

Hele bestillingen gik nemt og hurtigt. Jeg var så heldig at modtage en rabat på 10% på et kampagne tilbud som jeg slet ikke var opmærksom på. Jeg kunne afhente min vare hos nærmeste gls shop inden for 24 timer. Eneste bekymring var bekræftelses mailen som jeg ikke modtog direkte efter bestilling. Ved telefonisk henvendelse var medhjælperne meget søde og der var intet problem, kun en lille forsinkelse. Alt i alt meget tilfreds.

Hej Rebecca,

Tak for din anmeldelse! :-) Vi har, som du har oplevet, haft lidt mailserver problemer. Men jeg er glad for at min kollega var dig behjælpelig med dette problem.

Det er rigtig dejligt at kunne læse at du er tilfreds. Jeg har sendt rosen videre til vores kundeservice (-:

Super nemt

Det er super nemt og varen er hurtigt fremmel kan varmt anbefale det
Mvh. Jeannette

Hej Jeanette,

Tusind tak for din anmeldelse. Det er så dejlig at høre når kunderne vil anbefale os til deres venner og bekendte.

Jeg håber at vi ser dig igen hos miinto.dk en anden gang, så vi kan levere lige netop det du ønsker :-)

Lynhurtig service!

Har ikke andet en ros til Miinto, og lidt ekstra denne gang, da jeg lige havde
brug for at få afklaret et ?
Fik autoreply at der kunne gå op til et døgn, men efter 1 time var der svar,
det er sq da service.

Superhandle sted

De bedste anmeldelser herfra
Maria

Hej Maria,

Tusind tak for din anmeldelse! :-) Det er simpelthen så dejligt at høre at hele din ordre er gået som smurt - jeg håber dette kan resultere i at vi ser dig igen hos miinto.dk

Jeg ønsker dig en god dag,

Super nemt

Super nemt og hurtigt. Har intet at sætte en finger på. Da jeg bestilte var der åbenbart problemer med deres server, så blev ringet op at en sød medarbejder for at sikre sig at alt var i orden og jeg havde modtaget ordrebekræftelse. Det havde jeg og et par dage senere kunne jeg afhente min bestilling.

Hej Sarah,

Fedt at høre! Ja vi har haft lidt problemer - men skønt at du ikke har lidt under dette :-) Jeg er rigtig glad for at høre at det hele bare er gået som planlagt.

Jeg håber at se dig igen en anden gang på miinto.dk :-)

SUPERSERVICE

Jeg fik lavet en fejl ved min ordreindtastning og ringede til kundeservice- en ualmindelig sympatisk og venlig pige fik i løbet af ingen tid alt på plads.
Simpelt hen en dejlig oplevelse - vil til enhver tid anbefale jer til Alle- tak fra en gammel præst og på gensyn!

Hej Berit,

Mange tak for din anmeldese! Hvor er det bare dejligt at høre, at pigen i kundeservice kunne hjælpe dig. En sådan tastefejl kan jo ske for os alle :-)

Jeg håber at se dig på miinto.dk igen

Med venlig hilsen Julie - miinto.dk

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Gode tilbud og lækkert med fri fragt til pakkestation!

Det er fedt, at siden samler tilbud fra en masse butikker, der ikke har deres egne webshops. Det gør det muligt at indhente nogle rigtig gode tilbud sommetider!

Hej Rasmus,

Tusind tak for din anmeldelse! Det er virkelig fedt at du er positiv og pointerer lige netop det vores ide går ud på :-) Jeg håber helt klart på at se dig på miinto.dk en anden gang så vi kan levere lige netop det du ønsker.

Med venlig hilsen Julie - miinto.dk

Levering, priser...alt er perfekt!

Hej Peter,

Perfekt anmeldelse, tak for den :-)

Vi ser frem til at give dig mange gode oplevelser i fremtiden.

Ikke imponerende service

Hej Miinto.
Jeg kiggede tøj via jeres hjemmeside, og tilmeldte mig jeres nyhedsbrev hvor I lokkede med, at man ville spare 50 kr på næste ordre. Jeg fik aldrig de 50 kr, men det var nu hvad det var - jeg kan sagtens undvære de 50 kr, men det er jo falsk reklame. Jeg bestiller så alligevel en kjole - men da kjolen når frem, viser det sig, at I har taget billeder af kjolen, hvor modellen har kjolen forkert på. Dette gør jeg jer så opmærksom på den 5. marts, men I har endnu ikke rettet billederne - og det er altså dybt, dybt uprofessionelt. Jeg kunne som sådan acceptere, at I ikke havde affotograferet tøjet korrekt, men at I ikke retter jeres fejl, det er altså pinligt.
Det eneste positive ved oplevelsen, var da kontakten med butik Tørner. Søde, hjælpsomme og professionelle - og de burde få 5 stjerner. Jeg syntes faktisk ikke, at jeres firma har gjort noget godt for min oplevelse af denne handel. Desværre!
Lene Hansen and Lina found this review useful

Hej Tatiana,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager at du ikke har fået de 50 kr. i rabat ved tilmeldingen til nyhedsbrevet - dette kan vi sagtens få refunderet hvis du skriver en mail til mig på jks@miinto.dk

Mht. billederne af den kjole der desværre er blevet fotograferet forkert, er det en process jeg har sat i gang efter at du gjorde os opmærksom på dette på mail. Vi har kontaktet butikken og bedt dem om at sende kjolen herind, det er nu gjort og nu mangler vi bare at skyde billederne og ligge dem online. Endnu engang tak for din henvendelse herom :-)

Jeg glæder mig til at høre fra dig mht. dit tilgodehavende - jeg vil med glæde behandle dette.

Nemt

Stort udvalg. Nemt at bestille. Hurtig levering.

Hej Jette,

Fed anmeldelse! Skønt med et kort og kontant respons :-)

Jeg håber at se dig mange gange ude i fremtiden hos os, miinto.dk - så vi kan hjælpe dig med at finde lige netop det du søger.

Dårlige returbetingelser

Stort udvalg og hurtig levering. MEN jo flere varer man køber, jo dårligere er man stillet i tilfælde af returnering. Jeg købte 2 varer, som blev leveret i 2 forskellige pakker, som skulle afhentes i GLS pakkeshop. Desværre skulle begge varer returneres, hvilket jeg så skulle betale 78 kr. for. Det synes jeg altså er dårlig kundeservice. Flere og flere net butikker har gratis retur - og ingen har 2 eller flere x retur udgift.

Sådan noget er irriterende og jeg vil næste gang vælge en anden netbutik.
Lina found this review useful

Kære Lise,

Tak for din anmeldelse :-) Ifm. at vi formidler salg for fysiske butikker leveres pakkerne enkeltvis til dig, da butikkerne desværre ikke har mulighed for at synkronisere deres forsendelser. Forsendelsen retur til butikkerne skal derfor også sendes separat ved en evt. returnering/ombytning. Dette er nødvendigt da vores butikker ofte, desværre ikke, ligger lige ved siden af hinanden da vi har samarbejdspartere i hele DK :-)

Jeg håber dog at alt er gået glat i forhold til at få refunderet beløbene for dine returneringer. Hvis du har yderligere spørgsmål og/eller kommentarer må du meget gerne kontakte mig på jks@miinto.dk, så vil jeg meget gerne tage hånd om sagen.

Jeg er tilfreds

Jeg har bestilt forskellige varer af Miinto, som jeg har været tilfreds med. T-shirts, bukser, skjorter. Næsten alt har passet godt. De få gange der har været noget galt, er fordi størrelserne har været lidt for store eller små, men så har returneret og så fået penge tilbage eller bare i en ny størrelse. Men det har været godt, at handle hos Miinto. Fed hjemmeside med fede vare :-)

Hej Tessfay,

Tusind tak for din anmeldelse! Det er dejligt, at høre, at du oplever hurtig procedure ifm. returneringer og ombytninger. Ydermere sætter vi, miinto.dk, pris på at du syntes det er nogle fede varer der er online - det er en stor cadeau til vores samarbejdspartnere ude i butikkerne! :-)

Jeg håber at se dig igen hos miinto.dk en anden gang, således at vi kan levere lige netop det du søger.

Ha' en rigtig god dag,

Helt forkert størrelses guide

Jeg købte et par Pulz jeans for ca. 1 md. siden, og iflg. størrelses guiden skulle str. 33 være 83,8 cm. i hoftevidde. Det studsede jeg godt nok noget over men tænkte, at når det stod på hjemmesiden, var det vel rigtigt, så jeg bestilte et par. Jeg har så haft dem på een gang, men de er aaalllttt for store - hoftevidden er faktisk hele 105 cm., så dem kan jeg ikke bruge til en hujende fis - 400,- ud af lommen - DER HANDLER JEG ALDRIG MERE!!!

Hej Helle,

Jeg beklager hvis størrelsesguiden har været misvisende i forhold til disse Pulz Jeans. Vi har altid skrevet hvilken forretning der har varen online på vores hjemmeside. Denne information findes ved siden af billedet af produktet således at vores kunder, hvis der skulle opstå tvivl mht. farve, str. eller lignende, kan kontakte den pågældende butik og få et mere fyldestgørende svar hvis ønsket.

Jeg beklager hvis du føler at dette køb har været penge ud af vinduet, men jeg kan informere dig om at der jo altid er mulighed for at returnere din vare. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dette hvis du skulle have nogle spørgsmål i forbindelse med denne returnering, for det er selvfølgelig ikke så hensigtsmæssigt at skulle beholde bukserne hvis de er for store.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jks@miinto.dk
Jeg håber at høre fra dig. Med venlig hilsen Julie - miinto.dk

www.miinto.dk Details

miinto.dk er danmarks absolut største webshop, som forhandler tøj, sko og accessories til mænd, kvinder og børn. miinto.dk er et samlingssted for tøj- og skobutikker, som normalt ikke forhandler deres produkter online. De er nu tilkoblet miinto.dk for du som forbruger kan handle direkte fra deres butikker hjemme fra sofaen. I dag er der flere hundrede butikker tilknyttet miinto, så kig ind forbi og se om du kan finde din favorit butik! miinto.dk kombiner det bedste fra to verdener, online handels tilgængelighed og overblik, med de fysiske butikkers service og sikkerhed.

Visit Miinto

Write to: info@miinto.dk