Miinto reviews

Miinto reviews

7.9

Langsom levering

Jeg bestiller en pakke mandag og får den ugen efter om mandagen, ikke nok med at det så også er den forkerte størrelse. Der følger ikke en returlabel, så måtte kontakte dem, får heldigvis hurtigt svar fra dem, at de sender den rigtige vare, sammen med en returlabel/brev. Så jeg må nok bare ha været meget uheldig med min bestilling når det kom til langsom levering, samt forkert vare.

Kære Iben,

Jeg er frygtelig ked af at høre om denne sag. Som du selv antyder er dette bestemt ikke normal procedure! Det sker engang i blandt at der opstår fejl mht. fragten og dette beklager jeg virkelig meget.
Til gengæld er jeg super glad for at høre at vores kundeservice har været dig behjælpelig med returlabelen til butikken, og at den process tilsyneladende er gået tilfredstillende hurtigt.

Jeg beklager mange gange din oplevelse, men jeg håber at vi må hjælpe dig en anden gang med at levere netop det du står og mangler.

Jeg ønsker dig en dejlig weekend fra alle os hos miinto.dk :-)

Ha' en rigtig dejlig weekend,
Julie katrine - miinto.dk

Personlig og drøn hurtig service!!!

Fik ved en fejl bestilt 2 par ens bukser og opdagede først fejlen da ordren var afsent og pengene betalt. Kontaktede kundeservice pr mail, hvorefter Marie Dalegaard fra kundeservice svarede tilbage med det samme, og indenfor få timer fik rettet fejlen og tilbageført pengene for det ene par bukser. Løbende orienteringer som både var personlige og ekstremt servicemindede - en kæmpe smily herfra :-) Kan klart anbefales til alle!

Hej Trine,

Tusind gange tak for den flotte anmeldelse. Fedt at Marie har hjulpet dig så godt igennem - jeg har sendt rosen videre :-)
Jeg håber at du bliver glad for bukserne, måske så glad at du alligevel skal bruge et 2. par, så står miinto.dk i hvert fald til din rådighed! (-:

Ha' en rigtig dejlig weekend,

Fantastisk service!

Super god service. Havde bestilt et par sneakers, som der var 20% på, hvorefter jeg fandt ud af, at man hvis det var ens første køb, kunne få yderligere 10% på ordren, men da jeg opdagede det, havde jeg allerede bestilt skoene. Så jeg ringede derind og jeg skulle bare videresende en mail og så vedhæftede de rabatkoden til ordren, så jeg fik de yderligere 10%. Vildt god service og et rigtig lækkert sortiment! Er 100% tilfreds!

Hej Rikke,

Tusind tak for din søde anmeldelse, jeg er rigtig glad for at høre at det hele flaskede sig. Og ja, procenter er altid en god ting :-) Jeg håber at se dig hos miinto.dk igen en anden gang.

Ha' en god dag,

Forskel på priser

Jeg købte en sweater på Miinto, hvorefter jeg 5 minutter senere ville se på butikkens egen hjemmeside (Odline), hvilke andre varer de har. Der opdagede jeg, at den købte sweater var billigere på butikkens egen hjemmeside. Jeg var skriftligt i kontakt med Miinto's kundeservice, da det var helligdag, men dette har jeg ikke fået noget ud. Priserne på adskillige varer er her tre uger senere stadig højere på Miinto i forhold til butikkens egen hjemmeside. Om problemet ligger hos Miinto eller butikken ved jeg ikke, men ingen vil gøre noget ved det. Jeg kan derfor absolut ikke se nogen fordel ved at købe gennem Miinto

Jo, vi fandt en løsning på min handel, men men men....Her den 5. februar er der stadig forskel på priserne.Hos Odeline koster en Pieszak f.eks. 298,50, men hvis man køber den igennem Miinto's hjemmeside koster den 597,00. DOBBELT PRIS gennem Miinto. Så jeg vil da aldrig mere stole på priserne hos Miinto.
Britta K found this review useful

Kære Bettina,

Jeg beklager meget den uheldige oplevelse du har haft. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt hvis butikken har andre priser på deres egen hjemmeside.
Jeg er super ked af at du har denne opfattelse af os, men jeg kan forstå at du er blevet kontaktet af min kollega idag? Hvis dette ikke er tilfældet må du meget gerne sende en mail til mig på info@miinto.dk

Jeg håber vi finder en løsning sammen :-)

Ha' en god dag,

Besværlig tilbagelevering

Lidt besværligt at sende tøj tilbage, da det skulle sendes til forskellige adresser og ikke bare [externt link fjernet]

Kære Mette,

Tak for din feedback.

Jeg beklager mange gange, at du oplever vores tilbagelevering for besværlig.

Vi tilbyder nem & gratis returnering:

-Udfyld returformularen og vedlæg den i pakken.
-Aflevér din pakke hos en GLS pakkeshop.
-Beløbet vil blive refunderet indenfor 2 arbejdsdage, når vi har modtaget din pakke.
-Du vil modtage en e-mail der bekræfter modtagelsen af din(e) returvare(r).
-Beløbet indsættes på din konto i løbet af 2-7 dage

Jeg har skrevet en e-mail til dig, så jeg kan hjælpe dig til en nem og overskuelig returnering :-)

Jeg ønsker dig en god aften.

Sabine, Dit Boozt.com team

Fantastisk ❤️❤️

Jeg bestilte et par norway joggingbukser 15 januar (igår) og modtog næste dag! Fantastisk :')
Og så havde jeg så stor glæde af joggingbukserne jeg havde købt, at jeg bare måtte bestille et par mere igen. Og jeg havde en rabat kode på 10%, men i det jeg bestilte kom jeg helt fra det og havde godkendt. Så jeg skrev til kundeservice og fik hurtigt svar og hun smækkede lige de 10% i min ordrer :')
Og så det at der er et kæmpe udvalg!
Og gratis fragt og retur! Det lækkert :)

God service og en dejlig vare jeg fik og en ny vare på vej til mig mere! ;) ❤️

Kære Maria,

Juhuuu hvor skønt at høre - dejligt at du er så glad for dem, at du har bestilt et par til :-)
Det er simpelthen bare så rart at få sådan en kanon anmeldelse og jeg er rigtig glad for at høre, at vores kundeservice også har taget sig godt af dig mht. rabatkoden.

Jeg håber rigtig meget at se dig hos miinto.dk igen :-)

Julie katrine - miinto.dk

Varen på hjemmesiden fandtes slet ikke!!

Jeg bestilit en vare via miinto.dk. Varen som de beskrev på hjemmesiden, passede slet ikke med den vare jeg modtog.
Størrelsen/målene passede ikke, og da jeg så spurgte på den vare som de beskrev, havde de den slet ikke! Plus de stadig "sælger" denne vare på siden, selvom de ikke har den....... Kikset.. Har ikke lyst til at handle her igen, med så meget besvær... Ærgerligt.

Kære Britt,

Hvor er jeg ked af at høre at du ikke har kunne bestille den vare du ønskede. Miinto.dk er en platform for fysiske butikker så derfor kan det, en sjælden gang imellem, ske at den butik du bestiller fra når at få udsolgt i løbet af dagen.

Jeg beklager virkelig dybt at dette er sket for dig, det er så ærgerligt at høre.

Jeg håber dog du kan finde den ønskede vare andet steds, hvis ikke en af vores andre samarbejdspartnere kan levere den. Du må endelig skrive til info@miinto.dk hvis det er noget vi kan hjælpe dig med at undersøge.

Julie katrine - miinto.dk

Super service og fede varer

Et rigtig godt sted at handle. Fede varer også fra de små desingbutikker. Og så kan få leveret og sende retur gratis, så man har mulighed for at prøve noget nyt af.

Hej Sara,

Tusind tak for den fine anmeldelse, det varmer her i kulden :-)
Vi er rigtig glade for at du sætter pris på vores udvalg, og vi håber du kan finde en masse fede varer næste gang du kigger forbi miinto.dk. Vi glæder os i hvert fald til at betjene dig igen.

Julie katrine - miinto.dk

hurtig og supergod service,især også ved ombytning

Købte en pung til min kæreste, som skulle byttes pga for få rum til kreditkort. Ved returnering glemte han desværre at tømme pungen for nogle små ekstra gaver. Fik både ny pung og de glemt gaver sendt retur uden problemer , og fik besvaret mine mails prompte og meget venligt.
Desuden var returneringssystemet nemt og praktisk.
Vender helt sikkert tilbage som kunde

Hej Karin,

Hov hvor uheldigt. Jeg er glad for at det er gået helt smertefrit mht. returneringen :-)
Vi glæder os til at se dig og din kæreste igen her hos miinto.dk

Super service!

Jeg bestilte en taske, men var ikke helt opmærksom på hvad jeg lavede og fik den bestilt i en forkert størrelse. Dagen efter ringede jeg til kundeservice, hvor jeg fik fat i en serviceminded medarbejder. Hun annullerede min ordre og så kunne jeg gå ind og bestille den rigtige taske :)
Grundet weekend og nytår gik der 6 dage inden jeg kunne afhente min pakke, jeg vil mene at det godt kan tælle for hurtig levering :)

Hej Christina,

Sikke en fin anmeldelse - tusind tak for den! Jeg er rigtig glad for at høre at vores kundeservice har taget sig godt af dig :-)

Vi håber at se dig igen hos miinto.dk

Julie katrine - miinto.dk

Fantastisk sted at handle!!

ET af de bedste steder på nettet at handle tøj!!

Hej Thomas,

Yes hvor er det fedt at høre! Tusind tak for anmeldelsen :-)
Så ser vi frem til at se dig hos miinto.dk i fremtiden :-)

Hej Olivia,

Tusind tak for din anmeldelse! Det er så dejligt når nuværende kunder vil anbefale os til venner, familie, kollegaer osv. Det er rigtig dejligt at læse din respons :-)

Vi håber at se dig igen på miinto.dk

God service og hurtig levering

God service og hurtig levering

Hej Dorthe,

Tusind tak for den gode anmeldelse!
Kort og kontant - det kan vi li' :-)

God sevice

Det har været en god oplevelse at handle hos Miinto. Det kan varmt anbefales. Der var lidt problemer med forsendelse, men efter opkald til kundeservice, gik det helt iorden. Bestemt ikke sidste gang jeg handler der.

Kære Lone,

Hvor er det godt at høre at vores arbejde i kundeservice betaler sig :-) Vi er meget glade for din anmeldelse - stort tak herfra. Vi håber snart at se dig igen hos miinto.dk

Julie Katrine - miinto.dk

Hurtig og nem hjemmeside med et bredt udvalg

Helt klart at jeg vil købe på Miinto igen !!!

Hej Mette,

Hold op for en dejlig anmeldelse - det er jeg rigtig glad for at høre! Vi glæder os til at se dig hos miinto.dk igen :-)

Hurtig Levering

Jeg købte et par sko og nogle skindhandsker. Skindhandsker viste sig at være gået op i syningen. Jeg ringede til miinto og fik nummeret til den pågældende forretning, der havde solgt handskerne til mig, og fik pengene retur. Fin hjemmeside og god kundebetjening

Hej Marianne,

Tak for din fine anmeldelse! Det er selvfølgelig ærgerligt at handskerne ikke levede op til forventningerne, men jeg er rigtig glad for at høre, at butikken tog hånd om sagen og at du fik pengene retur.

Vi håber at se dig hos miinto.dk igen :-)

Alle stjerner værd

Jeg købte for nylig en jakke til min mand - og ble v meget overrasket over den kom allerede dagen efter. Super hurtig levering og fin hjemmeside hos MIINTO og kan kun sige: Handl hos miinto -yes me too :-)

Hej Joan.

Tusind tak for din flotte anmeldelse og din dejlige opfordring :)

Vi ser frem til, at se dig igen og igen og igen og igen på miinto.dk ;)

Hej Bettina.

Super anmeldelse, tak for den ;)

Lasse Kempel - miinto.dk

Super hurtig levering - fantastiske varer

Hjemmesiden er utrolig nem at finde rundt på!
Jeg modtog en jakke - DAGEN EFTER jeg havde bestilt den - fantastisk!
Jakken var fejlfri, og jeg elsker den ;)

Super godt arbejde fra Miinto, det er ikke sidste gang jeg køber der :)

Hej Mette.

Tak for dine fine ord, de varmer i en kold tid.

Hvor er det bare dejligt, at du har fået din jakke så hurtigt og at du så er vild med den, gør det jo kun bedre :)

Hurtig og billig

Jeg finder næsten altid det tøj jeg skal finde på hjemmesiden og jeg modtager varen mellem 3 og 5 dage efter.

Hej Aage.

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi glade for.

Det er dejligt, at du kan finde det du skal bruge hos os - dog vil vi arbejde på at gøre leveringstiden bedre, så der højst går 3 hverdage før du har dine bestilte varer.

www.miinto.dk Details

miinto.dk er danmarks absolut største webshop, som forhandler tøj, sko og accessories til mænd, kvinder og børn. miinto.dk er et samlingssted for tøj- og skobutikker, som normalt ikke forhandler deres produkter online. De er nu tilkoblet miinto.dk for du som forbruger kan handle direkte fra deres butikker hjemme fra sofaen. I dag er der flere hundrede butikker tilknyttet miinto, så kig ind forbi og se om du kan finde din favorit butik! miinto.dk kombiner det bedste fra to verdener, online handels tilgængelighed og overblik, med de fysiske butikkers service og sikkerhed.

Visit Miinto

Write to: info@miinto.dk