Mikes Sandwich reviews

Mikes Sandwich reviews

6.5

Værste sandwich 'ever'

Det er dog det værste jeg til dato har prøvet! Har lige købt en 'skinke/ost' sandwich af mærket 'Mikes Sandwich'. Den smager SÅ meget af metal, at jeg er alvorlig bekymret for at blive syg. Hvordan kan I være bekendt, at producere noget af så dårlig kvalitet, både ost ( er ikke sikker på at det overhovedet er ost) og skinke, det samme? I får een stjerne, da det trods alt ligner en sandwich.
Mvh.
Tina Holst

DÅRLIG KUNDESERVICE!

Jeg købte en sandwich fra dette firma på et hospital. Da jeg åbnede den smagte og lugtede den surt, og jeg gik tilbage med den i kiosken. De sagde at da datoen ikke var overskredet kunne de ikke gøre noget ved det. Da jeg kom hjem skrev jeg til producenten "Mike's Sandwich" og angav de numre samt datoer der stod på indpakningen.
Jeg fik bare et svar, at der var ikke fejl i produktionen så det var ikke længere deres ansvar åbenbart! Jeg køber ALDRIG mere noget fra det firma, SÅ ULÆKKERT, Og så ringe kundeservice!

Is Mikes Sandwich your company?

Mikes Sandwich Market A/S Details

Visit Mikes Sandwich