Miljopc reviews

Miljopc reviews

8.0

Fik den forkerte vare

Min oplevelse med miljopc.dk er ikke været imponerende. Det tegnede ellers godt da jeg hurtigt modtog besked fra postvæsnet om at pakken var kommet. Da jeg henter pakken er produktet ikke det jeg bestilte. Uheldigvis var det en fødselsdagsgave til en 12-årig dreng som skulle gives dagen efter at pakken blev hentet. Kontaktede sælger og efter en del mails frem og tilbage blev det til at jeg måtte hente det rigtige produkt i Ølstykke. For mig ryger fidusen ved nethandel når man selv skal køre 70 km for at hente produktet. Ville nok også hellere have givet fødselsdagsbarnet de knap 100,- jeg samlet har brugt på levering og afhentning af korrekte produkt. Oplevede ikke sælger særlig serviceminded og løsningsorienteret i sin mailkorrespondance - det skal dog siges at han tilbød et tastetur (som ingen af os kunne bruge) i kompensation.
Ikke et sted jeg handler igen..,

Du kan absolut have tillid til Miljøpc.

Når man køber brugt privat og det så viser sig at varen, efter kort tid, " står af " er det bare ærgerligt. Du har ingen garanti. Miljøpc giver ikke bare garanti på de varer de sælger . De lever også op til den. Den DVD recorder jeg købte hos Miljøpc viste sig desværre at indeholde en fejl som åbenbart var opstået efter denne var testet og godkendt. ( Det kan jo ske ) Den efterfølgende kontakt og dialog med firmaet var en MEGET positiv oplevelse. Jeg fik ikke bare mine penge igen, men blev også holdt skadesløs for de ud udgifter jeg havde i forbindelse med returnering af varen.
Kontakten med Miljøpc har været en helt igennem positiv oplevelse.
Jørgen Heilesen.

Fik hvad jeg bestilte :)

Bestilte et Gamle xbox spil torsdag fik det om lørdagen, hurtig levering den eneste ting man kunne savne er at man kan log ind og se om ens order bliver sendt og at få en mail når ens order bliver sendt. Men eller intet at klage over stedet kan klart anbefales :)

en service der rækker langt udover det sædvanlige!

grundet problemer med mit lokale postkontor, gik mit produkt tilbage til firmaet. Indehaveren gav en helt fantastisk service, gik endda i dialog med mit postkontor, for at få min pakke frem. Så en varm anbefaling til alle der udover at spare penge, også sætter pris på en god service

Køb af USB HARDDISK

Jeg er meget glad, de er et Trofast selskab. De tager hånd om problemer lige med det sammen. Hvis man kontakter dem er de hurtige til at svare tilbage. Mange Tak for god service Miljopc :)

Hardware- software- hosting

Dansystems skulle etabelere et hosting miljø til Sharepoint, SQL, kvalitetsstyring og ISO certificeringer. MiljøPC havde nogle gode Dell servere på lager til en fornuftig pris, og efter et godt samarbejde med kravspecifikation, og installation af Sharepoint, SQL kører vi i dag i firmaet på fulde omdrejninger med ISO certificering og kvalitetsstyring for alle størrelser virksomheder.
MiljøPC er klart at anbefale, super service, god know-how, og fornuftige priser.

Køb af program

Køb af brænderprogram, hurtig levering til en OK pris

Fandt grafikkortet hos MiljøPC

Skulle bruge et grafikkort til en win2000 maskine, det lykkedes ikke i første omgang, men med rigtig god kundeservice fandt vi det rigtige, og han sendte uden videre bare 2 nye jeg kunne prøve...
bruger gerne stedet igen, hvis jeg skal bruge noget der er uden for dato... klart anbefalelsesværdig

Intet mindre end perfekt

Havde spørgsmål til vare før køb, fik øjeblikkelig svar fra firmaet og købte herefter trådløs scart AV link, som jeg modtog næste dag med posten. Alt i alt super service. Kan varmt anbefale at handle her.

Køb af trådløse kabel TV-installationer

Super venlig og personlig service og vældig hurtig levering.

Køb af netkort til printer

Købte et netkort til en laserprinter og havde et perfekt virkende netkort efter et par dage. Tilmed tilbød de at hjælpe hvis der var opsætningsproblemer.

Køb af Software

God og hurtig betjening og service.
Der var oven i med kontakt via mail over weekend

En meget tilfreds kunde.....

Super hurtig ekspedition og venlig betjening.

Lige som det skulle være...

Bestilte et ældre strømforsyning, som passede til eksisterende pc. Perfekt pris, håndtering og opfølgning. Tak John - der er styr på tingene!

Køb af Xbox

Miljøpc.dk har hurtigt og nemt leveret min Xbox og den var godt pakket iind! -jeg vil andbefale folk at handle der!

Køb af Lydkort

Jeg købte et Creative SB X-fi Notebook lydkort ved Miljøpc, da dette ikke var til at opdrive andre steder. Det kom med posten efter kun to dage i perfekt stand - Miljøpc havde også gjort sig den ulejlighed at hente de respektive drivere og brænde dem på en cd....Fantastisk service!
Kan klart anbefale at handle dér.

Mvh. En glad og tilfreds kunde:-)

Køb af skærm m.m

Købte en skærm m.m. Rigtig god levering og indpakning. Kan klart anbefales til andre.

Mvh. Nikolai

Gode brugte varer.

købte en bærbar mere hos miljopc og alt var ok
mvh leif

Gode produkter til en billig pris

Jeg købte et headset og kamera til brug for Skype. Jeg har hurtigt og billigt fået et rigtig godt produkt som er bedre end de fleste andre udbydere. Og jeg fik en hurtig tilbagemelding på hvornår produktet blev afsendt. Bestilte det mandag eftermiddag og onsdag var det leveret. En rigtig god oplevelse.

super hurtigt og velpakket

Bestilte mandag aften og onsdag var pakken med posten. Samtidig var det pakket forsvarligt. Så alt i alt var jeg yderst tilfreds.

Is Miljopc your company?

Miljopc Details

Hos WWW.MILJOPC.DK kan du købe computer udstyr til de rigtige priser.

Visit Miljopc