MilkyWalk reviews

MilkyWalk reviews

9.8

Super at man kan hente på lageret

Hurtig levering, dog helt korrekte størrelses mål.

Vi har modtaget pakken super hurtigt. Dog er jeg glad for at vi bestilte sandalerne i 2 forskellige str, for det indvendige mål der var skrevet var hele 0,5 cm for meget ift det rigtige. Så angulus sandalerne model 5019 str 23 er ikke 15,5 cm men 15 cm. Hvilket gør en stor forskel i den str. Men ellers dejligt nemt også at returnere.
MilkyWalk

Reply from MilkyWalk

Hej Helene

Mange tak for din anmeldelse.
Vi er rigtig glade for at du modtog pakken hurtigt og at du har taget dig tid til at skrive på Trustpilot.

Vi går rigtig meget op i vores indvendige mål så vi har straks eftermålt Angulus model 5019 i str 23. Vi får målet til 15.5-15.6 cm så de skulle være gode nok de mål vi har angivet. Vi måler med et specielt måleapparat som vi kan putte ned i skoene og så aflæse ret præcist.

Nu ved jeg ikke hvordan du har målt sandalerne, men jeg ved at det kan være meget tricky hvis man ikke har de rigtige instrumenter:-) Vi har nogle gange oplevet at enkelte sko kan afvige i størrelsen- dvs to par helt ens sko i str 23 kan være lidt forskellige hvis producenten har haft nogle små afvigelser under produktionen. Så det kunne også være en mulig forklaring på at vi får forskellige mål.

Vi håber du blive rigtig glad for sandalerne. Rigtig god påske.

Mange hilsner

MilkyWalk
Kristine

Super handel

Lækre varer... Ekstrem hurtig levering👍

Skoene kom dagen efter jeg bestilte dem. Helt perfekt

Hurtig levering og nem hjemmeside. Rigtig fin handel

Hurtigt levering

Fin og hurtig levering. Ingen forbehold der! Nu håber jeg bare at der ikke kommer nogle reklamationer på Bundgaard prewalker skoene.

Super hurtig levering og dejligt med vingummi

Kan varmt anbefale at handle hos denne hjemmeside

God service!

Modtog mine varer allerede dagen efter bestillingen. Skulle desværre byttes, men det var en nem og hurtig proces.
Jeg fik rigtig god service.
Når jeg fremover skal købe sko til mine børn, vil Milkywalk være den første hjemmeside, jeg besøger.

Hurtigt ekspedition og nem afhentning. Fin hjemmeside, dejlig overskuelig

Dejligt at handle på milkyway. Hjemmesiden er fin og overskuelig. Man får Info om ordre, afsendelse og afhentning.
Fint med en lille slikpakke i skoene, ku dog forbedres i form af rosiner.

Super hurtig levering

Jeg er super glad for den hurtige levering. Kan anbefales har handlet med dem flere gange.

Lækre sko god og hurtig levering.

God oplevelse, og dejligt med mulighed for afhentning i Espergærde.

Fin service

Hurtigt forsendelse, dog ville der skulle være fri fragt før jeg køber ting som jeg kan få til Sanne pris i butikkerne

Super service, lynhurtig levering og ombytning

Dejlig overskuelig hjemmeside, hvor alle sko angives med indvendige mål, hvilket gør det nemt, at shoppe sko til de små over nettet.
Fik min bestilling allerede dagen efter. Det ene par sko skulle dog byttes da skoen ikke sad godt på min datters fod. Selve ombytningen foregik uden problemer. Jeg anvendte den medfølgende returlabel, kontaktede dem via hjemmesiden og fortalte hvilken sko jeg gerne ville bytte til. Fik samme dag en mail retur om at skoen var reserveret og ville blive sendt når de havde modtaget den sko, som skulle byttes retur.
2 dage efter, at jeg havde sendt skoen retur modtog jeg pakken med de sko, som jeg have reserveret.
Super nemt og jeg tøver i hvert fald ikke med at købe sko herigennem igen:-)

Winnie Bettina Pedersen

Super net-shop

Super Kundeservice, hurtigt svar og fine varer :-)

Hurtig levering og god hjemmeside med alle de relevante oplysninger om produkterne.

Returlabel medfølger og ok vilkår for at levere varer tilbage.

Super og hurtig service

God service. Jeg vil klart anvende butikken igen!

Rigtig godt valg at handle

Du bestiller og 2 dage efter har du varen, det kalder jeg super hurtig service. Det er ikke sidste gang jeg handler hos jer:-)))

Gode tilbud, stort udvalg, hurtig levering

Superhurtig levering af bestilte varer, dejligt!!

Kan bestemt anbefale MW, meget hurtig information via mail om afsendte varer, der ankom planmæssigt:-)

Hurtig fragt

Nem og overskuelig hjemmeside. Dejligt med indvendige mål listet op.
Hurtig fragt.
Så godt, at der ikke er noget der skal sendes retur:)

Hurtig levering af korrekt vare.

Meget tilfreds :-)

MilkyWalk børnesko

MilkyWalk børnesko

MilkyWalk sælger børnesko fra Arauto RAP, Angulus, Bisgaard, Superfit, Primigi, See Kai Run, Petit by Sofie Schnoor, Tommy Hilfiger, Petit Nord, Bundgaard, Pom Pom, Giesswein, Living Kitzbühel og mange flere. Vi går meget op i at det skal være let at handle børnesko på nettet. Derfor måler vi alle vores sko indvendigt med et professionelt måleinstrument. Vi oplyser samtidig bredden på alle vores sko. Alle vores sko er på lager og derfor leverer vi altid hurtigt. Der findes ikke noget værre end at vente på noget man har bestilt og derfor er et af vores mål at være de hurtigste børnesko på nettet. Vi glæder os til at handle med dig.

Visit MilkyWalk

Write to: info@milkywalk.com