Millaslingeri.dk reviews

Millaslingeri.dk reviews

It is not possible to review Millaslingeri.dk. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Opdateret anmeldelse

Jeg bestilte en bh, hvor jeg allerede havde nogle magen til i forvejen, så jeg vidste, den ville passe. Egentlig bestilte jeg to, men der var desværre kun en tilbage. Det ville være meget rart, hvis man kunne se det, når man bestilte, så man ikke blev skuffet bagefter. Jeg skrev med nogle spørgsmål inden jeg bestilte, og den mail fik jeg aldrig svar på. Det var tæt på at afholde mig fra at bestille noget, så det synes jeg, de skal stramme op på!
Men jeg ville nok handle der igen, da selve købsoplevelsen var fin.
****
Opdatering 13/1/2013:
Må revidere mit udsagn om, at jeg nok ville handle der igen. Jeg bestilte endnu en bh, som jeg fik en ordrebekræftelse på den 25/11/2012. Siden da har jeg intet hørt! Det skal for en god ordens skyld nævnes, at der ikke er hævet penge på min konto. Men at man bare INTET hører fra en butik, hvor man har afgivet en ordre, det er fuldstændigt uacceptabelt! Jeg har endda sendt en mail om, at jeg gerne ville høre fra dem, men igen: Intet svar!

God service og levering til tiden.

Jeg bestilte et sæt undertøj inde på www.millaslingeri.dk og hele forløbet gik som det skulle.
Det er rart at der findes undertøj i alle størrelse også til store piger.
Jeg blev desværre nødt at bytte sættet da jeg havde bestilt en forkert størrelse. Men det var ikke noget problem. Jeg vil helt klart benytte Millas Lingeri næste gang jeg skal købe undertøj og anbefaler det til alle mine veninder.

Lene

millaslingeri.dk Details

Online salg af pikant og sexet lingeri, trusser, corsager, natkjoler og hofteholdere til piger i alle størrelse.

Visit Millaslingeri.dk

We live here: 8722 Hedensted