Mille Mi reviews

Mille Mi reviews

4.3

Elendig service

Venter nu på 4 uge på en tilbagemelding fra Mille mi, Jeg har et defekt produkt som jeg vil reklamere over, men der bliver ikke svaret på Tlf, ej heller mail henvendelser. Jeg vil anbefale ikke at handle hos Mille mi.

Svindel!!

Har sendt en cardigan retur d. 3 januar, og har stadig ikke fået penge retur. Kan ikke få fat på dem pr. mail eller pr. telefon. Fusk og svindel, pas på med at handle der!

Fin handel under udsalg - gode priser og hurtig ekspedition

Fin handel under udsalg - gode priser og hurtig ekspedition. Handler gerne her igen :o)

DÅRLIG BEHANDLING.

Købte to småfolk tasker, som var for små, sendte dem retur den 30 November 2012 og bad om pengene retur. Men har idag den 19 Dec 2012 endnu ikke hørt fra dem. Jeg har ringet og skrevet mange gange. Handler aldrig igen.

Dårlig kundeservice

Har flere gange handlet på Mille-mi.dk til stor tilfredshed, men denne gang er jeg utilfreds :-( Returnerede en kjole den 5. december 2012 og bad om pengene retur. Pengene er endnu ikke gået ind på kontoen og de svarer hverken på mail eller telefon. Det er sidste gang jeg handler der.

Super godt

Havde kigget efter nogle helt bestemte Stylesnob stiletter som andre steder kostede over 1000 kr. Så fandt jeg Mille mi, og minsandten om de ikke var over halvt så billige som de andre steder. Der er virkelig mulighed for at gøre et kup på den side! Varerne er der lynhurtigt og der var intet galt med dem. Har kun positive ting at sige om butikken og jeg vil klart anbefale stedet! :)
God dag! :)

Godt sted at handle

Jeg har handlet hos mille-mi flere gange og har kun godt at sige. Leveringen er hurtig og jeg har aldrig oplevet fejl i mine leveringer. Mærkeudvalget er måske ikke så stort som i andre butikker, til gengæld er udvalget indenfor de enkelte mærker omfattende. Her shopper jeg især Bombibitt og Me-Too.

Desuden har de også lækkert tøj til mor og altid noget på udsalg.

Superkvik levering !

God service og super hurtig levering - modtog min levering allerede næste dag.

Ugens udsalg er bestemt værd at holde øje med !

Selvom der ikke er fragtfri levering over x. antal kroner når der købes udsalgsvarer giver det 5 stjerner :)

Super godt på alle måder :oD

Jeg har handlet hos Mille Mi en gang og det var godt på alle måder fra start til slut. Kan varmt anbefales :oD

Hurtig leverance...

God service, lækre varer og godt overblik på hjemmesiden....
Jeg har på ingen måde noget dårligt at sige om denne side, kan
klart anbefales :)

God service og hurtig ekspedition

Har handlet ved mille-mi.dk. Fik desværre leveret et par forkerte bukser, men allerede dagen efter, jeg gjorde opmærksom herpå, havde jeg mine penge retur samt en frankeret returkuvert. På trods af forkert leveret vare, synes jeg, at de ydede den bedst mulige service. For 5 stjerner skulle leverencen have været helt fejlfri samt evt. portofri, når man handler for over kr. 1000, som jeg gjorde, selvom der var tale om udsalgsvarer.

alt i orden

Alt er fint, ingen problemer her.

Hvad man burde kunne forvente

En fin problemfrihandel hos mille-mi.dk. Ikke en finger at sætte på handlen, selvom man kunne ønske sig fri fragt når man handler for 700 kr.

Is Mille Mi your company?

Mille Mi - Charlotte Michalek Pedersen Details

babytøj - se det store udvalg af bl.a. babytøj her hos Mille-Mi

Visit Mille Mi

We live here: Bytoften 20