MilleM.dk reviews

MilleM.dk reviews

9.6

Rigtig fin service fra MillM

Jeg modtog en mail om ordrebekræftelse allerede samme dag, som jeg bestilte, og 2 dage efter, en sms om, at nu var varerne på vej til mig. Varerne kom efter 3 dage - hurtig ekspedition. Dejligt, at få tingene leveret så hurtigt efter bestilling - og så var der endda lagt små bolsjer og vareprøver med - sikken en luksus.

Hurtig og lækkert

Jeg fik mit glattejern meget hurtigt... Det vat nemt og ligetil..
Jeg har ikke oplevet nogle problemer med MilleM... Det er første gang jeg bruger siden, men det er nok ikke sidste..

Hurtig levering og billigt.

Som internethandel skal være: Hurtig, problemløst og med en vare, der svarer til forventningen.

Det fungerer bare

Hurtig nemt og billigt

HURTIG, EFFEKTIV, BEHAGELIGT

Bestiller mine varer lørdag, mandag formiddag, modtages pakken, som ikke bare indeholdte det bestilte, også prøver + lidt sødt.
En nem og hurtig måde at bestille og modtage varer på.
Vil handle der næste gang også.

Perfekt service

Jeg bestilte min vare fredag ved 16.15 tiden og lørdag ved 9 tiden havde jeg min pakke. Og det hele var iorden, der var også en prøve med i pakken, hvilket jeg godt kan lide. Jeg skal helt sikkert handle iigen hos MilleM :-)

Super hurtig levering

Jeg bestilte mine varer fredag aften kl. 22:18 - og har allerede modtaget varerne, selvom der har været weekend - Har aldrig modtaget noget så hurtigt.
Produkterne var pakket rigtig fint ind, så de ikke tager skade af transporten og så var der en overraskelse: små bolcher og en lille shampoo.....1000 tak!
Grunden til at jeg ikke giver top-karakter(5) er, at hårlakken er bestilt med "maximum hold", men den leverede er kun med "medium hold" - Jeg skal nok få den brugt alligevel :-).

Fint udvalg af varer og hurtig levering

Hos MilleM,dk er der et stor udvalg af skønne hårprodukter, som er værd at kigge på.
Jeg blev meget glad over den fantastiske hurtige levering af mine bestilte varer og så fulgte der en overraskelse med i pakken.
Fremover vil jeg handle hos MilleM, når jeg igen har brug får nogle hårprodukter.

Hurtig og god service!

Hurtig og god service

Var godt tilfreds med handel og hurtig levering.

Hej Hanne.
Var godt tilfreds med varene,spec.olien er god.
Handler gerne med dig igen.
MVH. I.Hulegaard.

Super service og hurtig levering

Fik leveret produkter fra MilleM dagen efter bestilling. Emballagen var i top! Super service og ekstrem hurtig levering.

Effektiv og hurtig behandling

Har netop købt nogle hårprodukter hos MilleM. Jeg undersøgte først, hvem der var billigst med produkterne på PriceRunner, og det var MilleM. På hjemmesiden lover man dag til dag levering, og det har man overholdt. Alt i alt en god oplevelse, som man gerne tager igen, når det bliver aktuelt.
Jeg har blot en enkelt ting at tilføje, at måske kan MilleM sende deres varer på en for forbrugerne billigere måde. Jeg har før fra andre leverandører modtaget pakker til kr. 29,00 og ikke som nu kr. 49,00.

Yderst tilfreds

Fair priser, hurtig levering. Hyggeligt at åbne en pakke fra MilleM med lyserød silkepapir og små overraskelser som bolsjer og prøver - alt i alt en super oplevelse.

ALTID super service, hurtig forsendelse og gode priser

Vil til enhver tid anbefale MilleM.dk

Imponerende hurtig levering af lækre varer!

Bestilte lækre hårprodukter lidt over middag og jeg havde pakken mindre end et døgn senere!

rimelig i pris, hurtig levering

passende udvalg, mange tilbud og rimelig i pris. Levering af varer inden for et par døgn. Kunne dog ønske mig at der var flere valg muligheder for fragtfirmaer

Hurtig ekspedition

Lækre varer, super priser og lynhurtig levering.
Hyggeligt at der i pakken også var lidt snolder og vareprøver :-)

voks

Hurtig ekspedition

MilleM.dk - Hårprodukter lige til døren

MilleM.dk leverer altid på 1-3 dage.

De bedste produter

Pris og kvalitet hænger sammen. Vi er ikke altid billigst - til gengæld har vi de rigtige produkter og vejledning til dig.

Om virksomheden

MilleM.dk leverer hårprodukter lige til døren. Vi bestræber os på at være førende webshop til kvinder, som ønsker sundt og glansfuldt hår.

Visit MilleM.dk

Du er altid velkommen til at ringe eller skrive

Write to: service@millem.dk
Call us on: 48420213