Minegenverden reviews

Minegenverden reviews

9.2

som forventet

gik lige efter bogen

Hurtig og nem at få bestilte varer.

Fantastisk hvor nemt det kan være at få suppleret nogle klovne bogstaver og så ringer i endda for at sige at det ene bogstav ikke fås i den ønskede farve, men at vi kan få en anden farve....super nemt.

Sådan do

God service hele vejen igennem... Og rigtig godt produkt vi fik, samt super hurtig levering

Fin service og hurtig levering

Meget tilfreds kunde, bortset fra, at der ikke stod på nettet, at Golly dukken var fra 3 år og opefter. Det er jo rimelig vigtig information, som jeg først opdagede, da jeg fik gaven i hånden. Jeg forslår, at det skrives på hjemmesiden. Men dukken var super sød og lækker og ser ud til at være en rigtig god kvalitet.

Fantastisk service

Alt klapper og fungere som det skal hos Minegenverden

professonelt

Venlig betjening, samt hurtig levering

Nem bestilling, billigt, god kvalitet

Jeg købte fine, pæne håndklæder med navne broderet på. Bestillingen blev gennemført uden problemer, og billederne på websitet var meget repræsentative for, hvordan håndklæderne faktisk ser ud (mht til farve) :) og jeg synes, de virker lækre og er til en ret god pris - broderingen taget i betragtning.
Jeg fik dog klikket frem og tilbage et par gange, fordi jeg skulle bestille to håndklæder med forskellige navne og stjernetegn. Men det var det eneste lille problem, jeg havde.

Super god service

Valgte at hente varene i butikken da jeg bor i Helsinge hvor butikken også er.
Den var pakket fint ind og var klar til afhentning som jeg havde bedt om.
Hyggelig butik med rigtig mange lækre baby - børneting.
Kan varmt anbefales

fin handel

handler gerne her igen.

Suveræn Hurtigt

Jeg stod og manglede en Trold i en æske ,gik i på nettet fandt en hos minegenverden,bestilte den, 2 dage efter havde jeg den ,først bagefter blev pengene hævet,se det er service. Erik

God og hurtig levering. let at bestille.

God og hurtig levering. let at bestille. Jeg har brugt min egen verden flere gange og det har altid været let og uden problemer

hurtig og problemfri

Der er god og behandling af ordre. Pæne vare, god billig service

Fantastisk

Super og kan kun give mine varmeste anbefalinger

Hurtig levering og kvalitetsvarer

Rigtig fine varer og bestemt prisen værd. Jeg havde endda lavet en mindre fejl i min bestilling og blev ringet op af shoppen, der lige ville dobbelttjekke min bestilling. Det er rigtig god service:)
Varerne var pakket ind i det fineste silkepapir og det hele virker rigtig luksusagtigt. Dejligt!

God kvalitet

Varen kom dagen efter og levede fuldt op til forventningen.Et sted jeg helt sikker gerne vil handle igen

Nemt - hurtigt - flot arbejde

Uroligt godt arbejde og det gik meget hurtigt med levering. Det tog 2 dage så havde jeg de fineste morgenkåber leveret med påsyet navn.
Vender helt sikkert tilbage en anden gang:-)
Pia / Odense

Fuldstændig fantastisk hurtig og smukt leveret

Det er super enkelt og nemt at bestille online. Og det blev leveret i løbet af 3 dage. Endda smukt indpakket med silkepapir og bånd. Så anbefalelsesværdigt og mega god kvalitet.

Absolut super

Kan varmt anbefales. Bestilte varer levede fuldkommen op til mine forventninger og forløbet fra bestilling til modtagelse var perfekt.

Kanon service og produkter

Jeg bestilte en kanin med navn og en ulv. Begge bamser er af rigtig god kvalitet og de er så bløde at jeg selv vil have en. Servicen er også i top. De ringede og spurgte om det var ok at navnet vendte en anden vej så det kunne være der. Og ja det var ok med mig og så ville de sende samme dag. Havde bamserne et par dage efter. Broderiet er helt fint. Broderer selv men kan ikke lige finde ud af det på ører på bamse. Men kunne være sjovt at lære. Kan kun anbefale denne butik. Kanon kvalitet og kanon service. Kommer nok ol at handle der igen

Spild af tid!

Bestilte 4 forskellige varer, .... 1 kunne leveres. Blev dog ringet op 2 gange pga udsolgte og ikke længere eksisterende varer. Blev irriteret over at have brugt tid på at bestille "det helt rigtige", når det ikke længere kan fås.

Min egen verden Details

Personlige barsels/dåbsgaver og fødselsdagsgaver med navne. Børnemøbler, sutte med navn. Funktionelt babyudstyr og kreative, sjove og nyttige ting til baby og børn. Besøg os gerne i vores butik i Helsinge

Visit Minegenverden

We live here: VP arkaden 24+25