Mineslund reviews

Mineslund reviews

8.7

ØKO og RITUALFRI SLAGTNING

Økologisk kød og ritualfri slagtning (som supermarkeder desværre har vanskeligt at oplyse om). Lav fedtprocent og god kvalitet. Levering til døren ved køb for over 1300,- kr.

Lækkert, lækkert kød!

Vi fik en større forsendelse økopølser til en havefest her i weekenden. Det var et stort hit! Super lækre og stor ros fra gæsterne. Vi fik ved samme ombæring et par spegepølser og bøffer med. Samme høje kvalitet. Det er bestemt ikke sidste gang vi benytter os af Mineslund!

Økologisk kød over al forventning

Har netop modtaget en levering fra Mineslund for første gang. Og alt har været helt perfekt hele vejen igennem. Alt var pakket helt perfekt, og al information var super. Og så kommer vi til selve produktet. Det bedste kød, både svin og okse, jeg nogensinde har fået.
Det kommer til at blive en fast tradition at bestille alt kød fra Mineslund.

Kanon mørt velsmagende varer - godt udvalg af pølser

Oste griller fra Mineslund smager kanon!
Jeg er heldig at bo tæt på således er det jo også nemt at kigge ud og købe lækre velsmagende varer!
Tip - prøv røget mørbrad eller svine rullepølse, det smager!

SUPER!

Alletiders kvalitet, kundeservice og levering!

Helt sikkert min favoritslagter, som jeg varmt kan anbefale til andre.

Godt udvalg, god kvalitet, nem bestilling, leverance til tiden

Antallet af steder, både på nettet og i butikker, hvor der findes et godt udvalg af økologisk kød, er desværre lille. Derfor er det godt, at vi har Mineslund. De har et pænt udvalg, og bestillingen foregår nemt.

Jeg har tidligere modtaget kødvarer fra Mineslund via et abonnement hos Årstiderne, og det har altid været helt i orden. Nu glæder jeg mig så til at servere de pølser, jeg netop bl.a. har modtaget, til familiens påskebord :-) Desværre manglede en af pølserne. Den var ifølge fakturaen udsolgt. Det fremgik ikke ved bestillingstidspunktet.

Ellers er de eneste ulemper, jeg kan få øje på ved køb hos Mineslund, at man ikke kan betale on-line, og at man tilsyneladende bør være til stede, når varerne leveres med kølebilen, da de kun ligger i en papkasse. Hvad chaufføren vil gøre, hvis man ikke er hjemme, ved jeg ikke. Det fremgår ikke af hjemmesiden.

Betalingen kan tilsyneladende klares efter leveringen via girokort, så det behøver ikke være et problem (ud over gebyret for at betale et girokort).
Derimod kan jeg ikke altid garantere, at jeg kan være hjemme og modtage varerne mellem 11 og 18, som der står som leverancetidspunkt. De giver dog mulighed for at kunne blive kontaktet mht. leveringstidspunkt. Lad os se næste gang, om det fungerer godt nok.

Denne gang fungerede leveringen i hvert fald uden problemer, og jeg vil helt sikkert bestille der igen.

Lækkert økologisk kød - fås ikke bedre!

Mine erfaringer med Mineslund er rigtig gode. Jeg har været meget tilfreds med det kød jeg gennem tiden har bestilt, og det er ikke lykkedes mig at finde et lige så godt alternativ.
Det eneste minus(som er stort for mig...!) er at de ikke levere i Jylland :-( Og siden jeg er flyttet til Jylland har jeg ikke haft mulighed for at bestille varer fra Mineslund. Det er jeg rigtig ked af og håber bliver lavet om,, så jeg igen kan blive en trofast kunde :-)

Godt kød

Vi har i flere år købt kød hos Mineslund. Alt i alt har det været en god oplevelse.

Bare godt.

Vi har handlet hos Mineslund i flere år og har altid været rigtig godt tilfredse. En enkelt gang tror jeg, at vi har oplevet noget, der ikke var godt. Men dette rettede de op på efterfølgende. Kan varmt anbefales.

Is Mineslund your company?

Asnæsgård & Mineslund Details

Visit Mineslund