Min Guldsmed reviews

Min Guldsmed reviews

8.5

Guldsmed ? det er vist en vurdering !!!

Hvis i bare skal ind og købe et billigt ur, eller noget andet krims krams, kan man vel godt gå i butikken og handle.

Skal i derimod have lavet reparations arbejde på ringe eller andet, HOLD jer LANGT væk. Købte en temmelig dyr forlovelsesring derinde, som skulle laves om. Endte med en regning på reparation som var helt ude i hampen, OG en fuldstændig smadret ring, ødelagte brillanter, og måtte til en anden RIGTIG guldsmed som skulle lave det hele om.

Ingen undskyldning ingen ting fra ham her. Hold jer væk !!
Min Guldsmed

Reply from Min Guldsmed

Hej Rene
Ja det er ærgerligt at der ikke findes en Trustpilot for kunder som dig!

Du besøger os i butikken og bliver vildt begejstret for en ring i guld, dog ønsker du at ringen skal være i hvidguld samt isat pink diamanter, hvilket vi klarer på vores værksted indenfor urimeligt kort tid! men vi vil godt hjælpe dig da I skulle ud at rejse.

Ja ... så sker der det at din kæreste ikke synes om ringen som den er....
Du kommer tilbage til butikken med en tegning som jeg spørge til om den SKAL se sådan ud ! svaret er ja uden tøven fra dig.... hm...er det så rimeligt at du prøver at udstille os på denne måde ? måske i din verden.

Husker jeg rigtigt så havde du med regnskaber at gøre ! hvis du fremkommer med et resultat som din kunde ikke synes er tilfredsstillende, så laver du bare et nyt uden beregning, hvornår man startet på det indenfor din profession

At brillanterne skulle være ødelagt ? der er altid en risiko ved udtagning af sten i et smykke, men det fik du ikke besked om hos vore kære kollega.

HUSK VENLIGST AT RINGEN LIGNEDE DEN TEGNING DU KOM MED OG ØNSKET UDFØRT.....

Der skal meget til for at jeg farer i blækhuset, men din opførsel blev for meget!
og så misbruger du Trustpilot hvor vi eller er højt liggende.

Fup og fidus

Modtager nyhedsmail om ure på tilbud. Bestiller først et - betaler, og får så flere dage senere en mail om at min ordre er annulleret, fordi der ikke er flere urer tilbage ??
Så bestiller jeg et andet senere - samme fremgangsmåde: Modtager nyhedsmail, bestiller ur, betaler og får så igen to dage senere en mail " en anden har desværre været hurtigere en dig", så vi har annulleret din ordre!
Nej hold nu op med sådan noget vås........ Derudover kan uret stadig bestilles via hjemmesiden ??Useriøst.

Et godt sted at handle

Trods en forkert leveret vare, hurtig ombytning og god service

Ingen ko på isen

Alt OK, fik det jeg havde bestilt.

En god oplevelse.

Den vare jeg bestilte kunne ikke fås, så jeg fik tilbudt en anden pr. telefon. Fint nok, men jeg blev så trukket for det oprindelige beløb, der var lidt mere end for det leverede.
Det blev dog hurtigt tilbageført. Måske ikke et helt problemløst køb, men en stor ros for evnen og viljen til at løse problemerne.

Yderst tilfreds med både service og priser. Vender helt sikkert tilbage

Super hurtig levering .

Fin butik hurtig levering super god service .

Lang leveringstid, men ventetiden værd.

Jeg bestilte d. 7/9 en ring, med besked om at leveringstiden var på 1-3 hverdage, hvis var på lager. Jeg fik ingen besked om, at min vare IKKE var på lager, og at leveringstiden derfor var længere. Jeg måtte selv ringe ind til butikken for at rykke for min vare. Jeg fik derefter at vide, at den ville ankomme ved min bopæl lørdag d. 14. Jeg ringede derefter til Postdanmark for at høre ind til deres leveringstider på lørdage. Jeg fik at vide, at de ikke længere har lørdagsomdeling (det stoppede i februar), så jeg måtte vente med at få min vare til mandag, d. 16/9.
Så jeg ringede til butikken for at oplyse om dette, hvilket de ikke vidste noget som helst om.
Jeg kunne godt have tænkt mig, at der havde været lidt mere information omkring forsendelsen og leveringstiden fra starten af, da min vare skulle have været brugt i weekenden. Til gengæld var personalet i den anden ende af røret ganske venlige at snakke med, meget imødekommende og de beklagede meget. Jeg er glad for min ring, nu hvor den endelig er her.

Jeg vil anbefale Min Guldsmed til andre - men gøre opmærksom på, at de skal huske at følge op på deres ordre SELV.

Mvh.

Fantastisk service

Det var en fornøjelse at handle hos Min Guldsmed. Hurtig levering, fin indpakning og rimelig pris!

Super service og hurtig levering

Rigtig god service, gode priser og hurtig levering, så kan man ikke forlange mere. Jeg vil helt klart handle der igen og anbefale det til andre.

Hurtig ekspedition

Hurtig ekspedition og varen helt som forventet. Til og med betydeligt nedsat. Handler helt sikkert hos Min guldsmed igen!! Mvh Jette

Perfekt service

Fra jeg bestilte min vare og til jeg modtag den, blev jeg løbende orienteret om, hvor langt den var kommet. Det kunne ikke være bedre.

Min Guldsmed kan stærkt anbefales.

Super service, gode priser og hurtig levering.

Fik besvaret en masse spørgsmål på mail - hurtigt og præcist.
Fik en vare tilsendt som ikke var på deres side - præcist som det skulle være.
Prisen var den rigtige.

Kundeservice i topklasse!!

Efter min forlovede havde friet til mig, skulle vi jo finde et sæt vielsesringe.
Vi ville gerne have noget alle andre ikke har og derfor faldt valget på ringe i titan.

Jeg søgte på nettet og faldt over en side, www.minguldsmed.dk

Efter kort tids søgning havde jeg fundet de smukkeste ringe.
De blev straks bestilt og forventningen var stor.
Men ak, da posten havde været forbi, viste det sig at der var sket en fejl.
Det var ikke de ringe jeg havde bestilt.
Mailede til minguldsmed og vedhæftede billeder.
Ringede til dem dagen efter, da min tålmodighed ikke var så stor.
Snakkede med en sød pige (Kira)der bekræftede at de havde modtaget mailen dagen før og med det samme havde bestilt de rigtige ringe.

Det er jo ikke deres skyld at de fra leverandørens side får oplyst forkerte varenumre.

Jeg har efterfølgende modtaget de rigtige ringe og haft en god telefonisk samtale med Grethe.
Hun var meget flink og meget forstående.
Og virkede glad for at jeg havde kontaktet dem og nu står med de rigtige ringe.

Endnu en gang tak for nogle meget smukke vielsesringe og en rigtig god kundeservice!

Hurtig og gratis levering

Altid en fornøjelse at handle hos jer.

Jeg har en enkelt gang brugt min guldsmed og jeg havde ingen problemer. Jeg kom dog til at købe en halskæde for lille så jeg sendte den tilbage og dagen efter var pengene på min konto igen. Det er jo service. :D
Jeg vil helt klart anbefale det

Jeg bestilte her i starten af maj nogle smykker til min kommende kone som morgengave. Grethe var meget hjælpsom, da jeg skulle bruge et tilgodebevis som var købt af en anden. Det hele kørte på skinder og nu glæder jeg mig bare til at hun skal have sin gave i weekenden.

Min Guldsmed Details

Min Guldsmed leverer guldsmykker og sølvsmykker, vielsesringe, dåbsartikler dameure og herreure af højeste kvalitet. Min Guldsmed er autoriseret guldsmed og har eget værksted med håndværks guldsmede.

Visit Min Guldsmed

We live here: Nærumvænge Torv 21