Mini A Ture reviews

Mini A Ture reviews

6.8

Øv!!

Havde fundet nogle ting i deres outlet som jeg gerne ville have. Men da jeg skal til at betale er den ene vare steget til normalpris.

Jeg tog fat i dem, men fik bare at vide at det var en fejl på deres forside, der gjorde at varen blev vist med rabat. Dette til trods for, at det var i deres outlet jeg så varen, inde på selve varen stod prisen også til halv pris og den blev også lagt i kurven til halv pris. Det var først da jeg skulle til at betale at prisen pludselig steg.

Havde været kundepleje, at sælge varen til den pris den var vist til - så ændrer jeg helt sikkert også til 5 stjerner, men når de ikke tilbyder at jeg kan få varen til prisen, så kan det kun blive til én stjerne.

Update: De sender så alligevel varerne til mig, selvom de har skrevet, at de har annulleret ordren og trækker fuldt beløb på min konto. Så nu skal jeg returnere og afvente penge retur på min konto. Der har ikke været andet end bøvl med at bestille på miniature.dk og det er i hvert fald ikke der jeg vil bestille noget som helst fremover eller anbefale nogen at bestille.

Meget skuffende!

Jeg købte en jakke, som jeg aldrig fik:( efter nogle dages venten fik jeg at vide, at der var et systemfejl der havde gjort at jeg har kunnet købe jakken uden at de havde den på lager:(

Danmarks bedste overtøj til børn!

Har udelukkende brugt overtøj fra Mini a Ture til min søn og altid høstet stor ros i vuggestuen og skovbørnehaven for, at han altid er godt klædt på til det danske vejr. Aldrig for kold, aldrig for varm og vigtigst af alt - aldrig fugtig! Tøjet høster ligeledes stor ros blandt pædagogerne for ikke at være bevægelseshæmmende og besværligt med for mange lag og knapper!
Alt sammen noget der værd at tage med når man ellers mest går op i, at de ser søde og smarte ud :-)

Skønt børnetøj i glade farver og gode materialer

Mine 4 børn (begge køn) har mere eller mindre levet deres 0-10 årige tilværelse i tøj fra Mini A Ture. God kvalitet, bredt udvalg og altid skønne, glade designs og farver til både piger og drenge. Kan absolut anbefale Mini a Ture.

KVALITET I TOPKLASSE

Jeg syntes, at det kan være svært at finde børnetøj hvor kvalitet og designet er i top. Det har jeg dog fundet hos mærket Mini A ture. Deres overtøj er i verdensklasse, og de laver det skønneste tøj til mine drenge. Jeg er især vild med deres strikkede dragter, hvor der er broderet - Mini A ture bagpå.
Kan kun anbefale det :-)

Lækker kvalitet og fantastisk service!

Jeg købte en Baby Vito jakke til min niece, og er utrolig glad for købet, både pga. den gode service, hurtige levering og den fine jakke i super lækker kvalitet. Jeg kan virkelig kun anbefale at handle med Mini A Ture, har allerede selv gjort mit næste køb til min nevø, glæder mig til at modtage pakken.

Fedt børnetøj og en super service!

Jeg har købt en forårsjakke (Baby Vito) til min lille fætter i fødselsdagsgave.

Jeg skulle bruge jakken inden for senest tre dage, og var derfor rimeligt afhængig af en hurtigt levering.
Jeg modtog jakken efter to dage, og i det hele taget var det en god købsoplevelse med en god og brugervenlig hjemmeside. Fik endda en lækker stofpose med i købet, super service!

Miniature kan varmt anbefales!

God service - intet mindre

Jeg bestilte en kjole til min datter - leveringen var hurtig og kjolen var super fin.

Super hurtig levering og god kundeservice

Fragtfrit over 499,-, lynhurtig levering, god kundeservice og lækkert tøj! Handler helt sikkert igen.

Fremragende!!

LÆkkert tøj i god kvalitet.
Der kan man bare ikke få nok af at handle.

HTM Group ApS Details

Visit Mini A Ture