Miniaturen reviews

Miniaturen reviews

9.0

Lækkert tøj

Super hurtig levering og god kvalitet af tøj. Det eneste minus er, at man ikke kan vælge en anden leveringsform end PostDK.

altid god service

Altid god service

Fine varer og god service :-)

Havde bestilt tre bukser på udsalg, men det ene par var ikke på lager. Blev ringet op af butikken med info herom, hvilket var fin service. Fik så sendt de to andre bukser hurtigt :-)

Et lille forbedringsforslag: Jeg synes billederne på shoppen kunne være bedre :-)

God og billigt

Super service god pris lidt lang på levering men det kan være gls skyld

Fint

Ingen problemer og rimelig hurtig leveringstid.

Flotte varer og fantastisk service.

Man kan altid blive fristet i Miniaturen... Deres varer er så fine og spændende og butikken er hyggelig og inspirerende.
Man får en super service uanset om man køber noget derinde eller ej. Det er et dejligt sted at komme...-også når man har børnene med:-)

Altid super service og dejlige mærker :)

De har de fedeste mærker og er gode til at få ryddet op til udsalg så der er nogle gode mærkevare-tilbud til dem der er hurtige :)

Miniaturen ringede mig op om, at de sko, jeg havde bestilt, var solgt til en anden. Det var jo træls, men de var til at tale med, og jeg fik et rigtig godt tilbud på et par lækre vinterstøvler i stedet. Det var med til at opveje en ellers lidt ærgerlig oplevelse.

Super fin butik med stort udvalg og god kundeservice

Absolut ingen finger at sætte på at handle med dem - god service og fornuftigt prisleje og rigtig stort udvalg.

Ingen anmærkninger

Super fin webshop. Hurtig levering og billig fragt

Dårlig kundeservice når en varer skal retur og det er ikke 1. gang det sker!

Hvis du ikke orker at skal maile frem og tilbage vedr. at få dine penge retur fra en byttet varer - så er det ikke her du skal handle!
Det er desværre ikke 1. gang at jeg prøver, at der ikke er styr på selve processen i at tilbagelevere en varer. Jeg har 2 gange tilbageleveret en varer i selve butikken. Desværre får man intet på skrift om, hvad man tilbageleverer (uproffessionelt i min verden!) - og når man efter 2-3 uger endnu ikke har set sine penge retur på kontoen, så har jeg mistet tålmodigheden. Denne gang sker der desværre også det, at ekspedienten noterer, at det er en anden varer end den jeg levere tilbage (som er billigere end den jeg bytter).... Måske fordi hun hun havde mere travlt med at få lagt varen tilbage i webshoppen end at hjælpe mig med at finde en tilsvarende varer og svare på andre spg. der kunne havde givet butikken et mersalg..... Og når ekspedienten ligefrem siger til een "du må altså lige vente, jeg skal have lagt varen tilbage i webshoppen" - så er det, at jeg tænker, at hun vist har glemt, at det er kunden, der står foran hende der er vigtigst!
Her er der ingen tvivl om, at butikken har glemt hvad der er vigtigst for at overleve! Kundeservice!
For mit vedkommende er det slut med at handle der - både i den fysiske butik i Svendborg og Odense og ikke mindst på nettet - hvor jeg typisk har bestilt og selv hentet mine varer i Odense.

Fungerer fint

Fungerede ganske fint.

Super nemt og hurtig levering

Prøv det, nem måde at handle på og lækkert kvalitet. Butikken kan varmt anbefales.

HUrtig levering

Ikke godt nok

Jeg havde bestilt på nettet og da jeg havde modtaget ordrebekræftigelsen og kommer for at hente bliver varen først hentet ned fra hylden....og det var den sidste.
Hvad havde de gjort hvis der var en der havde købt den imellemtiden...især da jeg jo havde valgt at hente selv i butikken for at spare Porto.

Bort set fra en lidt dum hjemmeside har alt været super!

Det er desværre ikke muligt at forfine sit søg på hjemmesiden efter fx både køn og størrelse på en gang, så der kommer ret mange ting op at gå igennem - hvis man altså gider, og ikke går til en anden mere oversigtelig netbutik...
- ærgerligt, for ellers en god butik ift udvalg, service og pris.

God oplevelse

Har altid været tilfreds med miniaturen, god shop og god kundeservice. Kan bestemt anbefales:-)

Meget-meget tilfreds

Fantastisk dejligt udvalg; gode udsalgs-priser og utrolig hurtig levering.

God kundeservice og hurtig levering.

Jeg bestilte udsalgsvarer, men blev ringet op, da én af varerne var udsolgt. Fin service at ringe op og tilbyde alternativer - lidt irriterende at hjemmesiden åbenbart ikke var helt opdateret.

Godt sted at handle 😊

Okay anbefalinger herfra, og forholdsvis god levering. Leveringstid var dog noget længere end der står på hjemmesiden ( ca 2 dage længere)men alt i alt et sted vi gerne handler igen 😉

www.miniaturen.dk Details

Visit Miniaturen