MinReklame.dk reviews

MinReklame.dk reviews

5.4

Har brugt dem til dagligvare aviser

Men nu er 9 af 19 tomme. og det er alle landsdækkende kæder.

Så bli'r det ikke meget bedre :o)

En super overskuelig og brugbar hjemmeside. Skønt at man kan se alle reklamerne her, hvis budet svigter - eller man blot er for utålmodig. Jeg kan helt klart anbefale alle at bruge MinReklame.dk.

Tilbudsaviser tilgængelige når man skal bruge dem

Det er smart at de er tilgængelige på nettet når man har brug for dem eller hvis buddet har svigtet.

Igen Igen!

Atter en af disse useriøse sider der dukke op når man søger på f.eks Google.
Jeg søgte på en El-Æbleskivepande. Som et afde første resultater der dukkede op var MinReklame.dk. Et klik og følgende dukker op:
"Du har søgt på æbleskivepande, hvilket vi ikke kan finde. Lav en ny søgning eller kig i det store udvalg af tilbudsaviser og kataloger som du finder nedenstående."
Nøjagtig ligesom så mange andre af slagsen. Jeg søgte på en æbleskivepande, hvorfor skal jeg så spilde min tid på sådan en gang bras? Jeg kan da ikke lave æbleskiver i en "Grøn Gummistøvle" eller sådan noget.

Brugbart og ligetil..

Jeg finder 'Min Reklame' langt mere brugbar og mindre poppet end de konkurrende Tilbudsavisportaler. Det er nemt at navigere rundt og der skal ganske få klik til at komme ind på det som det handler om... nemlig Tilbudsaviserne! Andre portaler har alt for mange oplysninger og pop up reklamer hvilket betyder at man ligeså godt kan gå ind på den pågældende butiks egen portal. Desuden virker i Phone app'en upåklageligt! Har overflødiggjort de fysiske tilbudsaviser hvorfor der nu er kommet et 'Reklamer nej tak' skilt på postkassen. Der savnes dog flere tilbudsaviser, men det kan vi leve med indtil videre! Thumbs up!

Slipper for reklamer i post kassen

Nemt og overskueligt. bruger det flere gange om ugen

rigtig go

Bruger den tit når fx aviserne udebliver, samt når vi fx. skal til tyskland og handle. Nem hjemmeside og godt overblik

god og nyttig hjemmeside som jeg bruger ugentligt.

Jeg bruger denne hjemmeside hver uge inden ugen starter, for at kigge nærmere på tilbudene. :) så jeg bruger den meget tit.

Synes rigtig godt om hjemmesiden og har anbefalet den til nogle af mine veninder.

Dog... kunne være dejligt at have flere butikkers hjemmesider på banen fx Netto, Matas, Ikea etc.

Hjemmesiden kan absolut anbefales og god tilbudsjagt!

MinReklame.dk Details

På MinReklame.dk finder du ugens bedste tilbud og de bedste tilbudsaviser.

Visit MinReklame.dk

Write to: info@minreklame.dk