Minsoestersbutik reviews

Minsoestersbutik reviews

6.1

Købeloven gælder ikke her...

Købte sko til vores barn til 600 kr. Efter 2 måneders brug var de gået i stykker. Reklamation i butikken blev afvist fordi at vores barn havde "brugt skoene forkert". Skiftlig henvendelse til butikken om at vi ville gå til forbrugerklagenævnet hvis de ikke anerkendte produktansvar. Denne henvendelse blev ignoreret. Så dér blev vi 600 kr fattigere....

Is Minsoestersbutik your company?

www.minsoestersbutik.dk Details

Visit Minsoestersbutik