MinTemaFest.dk reviews

MinTemaFest.dk reviews

7.4

Fik næsten tom helium cylinder og det er umuligt at kontakte dem (Ordrenummer: 678130)

UPD: Blev kontaktet af Frederikke fra MinTemaFest.dk, hun var meget sød og konstruktiv. Jeg vil blive refunderet for den defekt cylinder. Alt i alt er jeg tilfreds og ændre min bedømmelse til 4 stjerner.

Vi skulle holde en fødselsdagfest for børn, så jeg har bestilt en helium cylinder og et par ballonvægter. Jeg fik varer rigtig hurtig, men da festdagen kom, fik jeg at vide at cylinder var næsten tom (jeg kunne kun lave 4 ballooner). Det var også skrevet "tjekket 7/10" på cylinderen, men jeg tror ikke at den blev tjekket rigtigt.

Jeg sendt min reklamation til sales@mintemafest.dk den 20 Jan 2014 at 10AM, men har ikke fået noget svar endnu.

For resten er telefontider kun mandag-torsdag fra 8:00 til 10:00

Nemt og hurtigt

Det var nemt og bekvemt - kan varmt anbefales.

superflinke og god service

Jeg fik mine varer til tiden. En vare var udsolgt, men var ved en fejl åbenbart ikke taget ned fra deres side. Da de opdagede fejlen, kontaktede de mig, og havde linet en stribe alternative forslag op, som de kunne smide af sted til mig, så jeg havde dem en dag senere end resten af mine varer.
Super service. kanonbehandling. Det er ikke sidste gang, at jeg handler her.

Falske varedeklarationer i Helium beholderne

I skriver i jeres produktoversigt at der er nok Helium til 25 store eller 50 stk. små balloner i jeres kr. 299 gasbeholder.

Det holder bare ikke. Der var nok til 15 store (som ikke engang er store for så springer de). Og det er rigtig ærgerligt når jeg havde beregnet en til hver Q gæst til vores fest.

Så 2 køb hvis du vil være sikker - eller drop Mintemafest.dk som lev. af gas fremover.
venligst Torben

Gode produkter og hurtig levering

Gode produkter til rimelig priser. Super service, man bliver hele tiden holdt ajour på mail. God oplevelse. Det ikke sidste gang jeg handler der.

Hurtig levering, gode profukter

Jeg bestilte en helt masse fra siden i weekenden. Får et opkald onsdag kl 13. fra postmanden . Tjekker pakken igennem. Pænt leveret, gode priser, alting er der trods, det er en stor ordre. Alt i alt er jeg meget tilfreds.

Super godt :)

Hurtig levering som lovet, og en masse gode produkter. Rigtig fint :)

Eneste minus er den lidt dyre levering, men når det kommer så hurtigt og varerne generelt er billige, er det lige til at overkomme :)

Trods ringe brugerflade (design), en perfekt behandling

MinTemaFest.dk udbyder mange forskellige former for især dekoration og service til enhver fest hvilket gør, at man hurtigt kan blive inspireret af de mange varer på siden.

Selvom hjemmesidens design sagtens ville kunne optimeres - for derved bl.a. ikke at skræmme kunder væk - er MinTemaFest.dk yderst troværdig og leverer købte varer inden for tidsfristen - meget hurtigt og nemt.

Jeg kan kun rose MinTemaFest.dk for deres udvalg af varer og behandling af kunder, men vil samtidig også understrege, at jeg vil anbefale dem, at give deres hjemmeside en overhaling design-mæssigt. Hjemmesiden virker uoverskuelig, og det kan være svært, samtidig med at det vækker et irritationsmoment, når man eksempelvis forsøger at lede efter bestemte søgeord i fanebladene i menuerne til venstre.

Super godt, hurtigt levering

Bestilte 7 ting hos mintemafest.dk fredag middag ca. og jeg kunne se dette var sendt samme dag, jeg modtog mine ting tirsdag, da post ikke bliver leveret om mandagen så den kom efter 2 dage.

allle tingene var med pænt pakke ind.
super fedt.

Det eneste minus jeg vil give dem er at 69kr. fragt syntes jeg er for meget, men ellers Super god side kunne godt bruge den igen hvis jeg skal holde temafest igen. :)
Dette er ikke nok til jeg vil give dem 4 så 5stjerner helt klart. :)

P.S. jeg bestilte en dug i lilla, og denne dug farvede hele mit hvide bord lilla fandt jeg ud af dagen efter da jeg tog den af, en rigtig fin dug, men jeg vil anbefale at man ligger en plastik dug under med mindrer at bordet skal ud, ellers er det bare i gang med husholdingsspritten dagen efter :D

Godt udvalg, levering til tiden

Bestilte 2 små heliumflasker selvlysende balloner og servietter. Husk dog at du skal bruge meget mere helium end der står. Bestilte mindst 1 flaske for lidt, da der går noget til spilde.

Levering efter festen.....

Godt udvalg, men levering overholdes ikke. Varen kom først efter festen til stor skuffelse for børnene og da var budet endda usamarbejdsvillig
MinTemaFest.dk

Reply from MinTemaFest.dk

Hej CS.
Vi er kede af at din pakke ikke er nået frem inden din fest, og kede af at høre at du har oplevet at DPD/Post Danmark ikke har været samarbejdsvillige. Vi véd at festartikler ikke er meget værd efter festen.

Vi kan se at du har bestilt sent tirsdag aften. Vores leveringstid er som oplyst 2-3 hverdage. Det er ved ordreafgivelsen blevet oplyst at din ordre ville blive afsendt onsdag og blive leveret fredag eller mandag. Dette oplyses to gange; over din indkøbskurv, samt øverst på siden hvor du udfylder dine detaljer. Leveringstiden er igen blevet oplyst da festdatoen blev valgt i kalenderen - her er der en advarsel der er hoppet op, og som har oplyst om, at du har valgt en festdato der kun tillader 2 hverdage til levering men at leveringen tager 2-3 hverdage.
Man kan ikke gennemføre ordren uden at acceptere dette da det netop er meget vigtigt for os at kunden er helt klar over leveringstiden. Vælger kunden at gå videre med ordren, accepterer vi selvfølgelig dette da vi altid gerne følger kundens ønsker. Tillader kunden mindre end 2 hverdage til levering, kan ordren slet ikke placeres.
Normalvis tager 75% af pakkerne 2 hverdage og 25% af pakkerne 3 hverdage. Du har modtaget din pakke mandag, så en levering på 3 hverdage som oplyst.
Vi anbefaler flere steder på hjemmesiden at ordrer til weekenden netop bestilles senest tirsdage inden kl. 15, for at sikre levering torsdag eller fredag, inden weekenden.
Vi håber at I havde en dejlig fest på trods af den manglende vare, og vi håber at vi får mulighed for at byde dig velkommen en anden gang.
De bedste hilsner, MinTemaFest.dk

Kæmpe udvalg og service i top!

Kæmpe udvalg på hjemmesiden (den kunne måske godt gøres en lille smule mere overskuelig)
Hurtig og sikker levering og varen lever 100% op til beskrivelsen :-)

Denne side kan varmt anbefales!

Ærgelig tastefejl.

Jeg bestilte engangs-tallerkener og forventede at modtage tallerkener lavet af polyester - som der stod på hjemmesiden, men jeg modtog tallerkener lavet af polystrene. Et helt andet materiale (der er stor forskel på plastik og flamingo). Skuffelsen var stor og jeg måtte haste ud og købe nye tallerkener i en fysisk butik da jeg stod og skulle holde barnedåb dagen efter. Jeg kunne være sparet for meget stress og besvær hvis den tastefejl ikke havde været der.

Resten af ordren var som forventet, så det er grunden til at jeg giver 2 stjerner i stedet for 1.
MinTemaFest.dk

Reply from MinTemaFest.dk

Hej! Vi har kigget hjemmesiden igennem og kan godt se, at der på en af illustrationerne fejlagtigt står Polyester, i stedet for Polystyren. På alle polystyren produkterne på hjemmesiden stod der blot poly som er en forkortelse af polystyren. Polystyren tallerkener er de lette 'flamingo-agtige' hvide engangs-tallerkner man kender, til servering af varm mad.
Polyester tallerkner er ikke noget vi fører og man kan så vidt vides slet ikke købe tallerkner lavet af polyester. Vi er dog rigtige kede af fejlen på illustrationen og vi har, som du ved, skrevet til dig og undskyldt for fejlen samt refunderet 50% af varernes værdi som et plaster på såret.
Vi håber at I havde en god barnedåbs-fest, og vi håber at vi kan byde dig velkommen i butikken en anden gang. Med venlige hilsner, MinTemaFest.dk

Sådan

Track and trace kode, hurtigere levering end forventet, og varer som bestilt. Handler der gerne igen

Fint firma, MEN...

mintemafest.dk er helt klart et reelt firma, priserne er gode og det er intentionerne også.

Desværre må jeg sige at jeg er skuffet med deres logistiske partner DPD! Et tip: bestil ALTID dine pakker fra DPD til den lokale kiosk / købmand, da dette firma konsekvent skider på deres privat kunder.

DPD valgte at undskylde manglende levering først med "forkert adresse" på trods af at den angivne adresse er 100% rigtig oplyst, så derefter at undskylde med at det "nok var en invandrer der havde kørt" og at "Han nok ikke kunne læse min seddel på døren, hvis jeg havde skrevet den på dansk" (hvilket jeg havde, da selv samme DPD medarbejder havde oplyst at jeg skulle skrive en seddel på døren tidligere på dagen, da nævnte hun ikke noget med at jeg skulle skrive den på engelsk)

Mintemafest.dk sendte desuden 4 ens mails med information og regler angående levering.

Hjemmesiden og bestillingsforløb er ikke særlig overskuelig, og på nogle punkter lettere kryptisk.

Fin forretning - God handel

Jeg har købt en hel masse til min drengs børnefødselsdag. Super levering og produkterne var pakket fint og i det hele taget en oplevelse der var i top.

SUPER GODT!!

Jeg bestilte både duge, tallerkner, krus, bordpynt og væg pynt fra MIn Tema Fest.dk, da vi skulle holde farvel/gensyns fest. Det var nemt at bestille via hjemmesiden og varerne kom f¨å dage efter. Meget nemt og helt uden problemer! Det er helt sikkert en side jeg vil bruge igen!

Helt Ok!

Bestilte foskellige festartikler til min datters 9 års - hun ville gerne ha en super piget lyserød fest med hendes veninder. Jeg fandt alt hvad jeg skulle bruge og mere til bl.a. en pinata som var et stort hit for ungerne. Jeg kan helt sikkert anbefale at handle her men husk at være i god tid (det tog 3 dage fra jeg bestilte varerne til varerne kom).

Jeg har lige modtaget min pakke....

Og tak for service..

o.k.

God side med masser af rigtig gode og anderledes ting til festen.

Er placeret i england - derfor det lidt mere spændende sortiment måske, men det gør også at det tager lige lidt ekstra tid med posten end herhjemme, som man jo ved. Men er hurtige og har kun prøvet leveringer på max 4 dage.

Ved en af bestillingerne manglede der 1 paptallerken på lager og derfor havde de vedlagt en anden type og ekstra 5 stykker af denne. Det var jo sødt og godt tænkt, men ikke så smart hvis jeg virkelig skulle have brugt den ene tallerken der.

Vil helt klart bestille hos dem til flere fester.

MinTemaFest.dk Details

MinTemaFest.dk har et stort udvalg af alt du skal bruge til temafesten. Alle de kendte temaer og mere til! Kopper, tallerkner, duge, servietter, balloner, konfetti, bannere, guirlander, pinataer mv. og ikke mindst Danmarks billigste helium gas. Alle ordrer leveres på 2-3 hverdage med DPD Fragt og koster altid kun 69 kr. pr. ordre - helt op til 25 kg. (Ordrer til weekenden skal være os ihænde senest tirsdag kl. 15) Du kan altid skrive til os på sales@mintemafest.dk (hurtigt svar) eller ringe til os mandag-torsdag ml. kl. 08-10 på 3695 3378. Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen i netbutikken og håber at du får en forrygende fest! Med festlig hilsen MinTemaFest.dk

Visit MinTemaFest.dk

We live here: MinTemaFest.dk er kun online
1654 København V