Mira reviews

Mira reviews

5.3

Rod, misinformation og fraskrivelse af ansvar

Vi har i knap et år brugt Mira internet til at levere 10/10 forbindelse til vores virksomhed. Som sådan var der ingen problemer i denne periode, men det kom der i høj grad, da vi skulle flytte virksomheden.
2½-3 måneder før vi skulle flytte, ringede jeg til Mira for at høre om vi kunne få forbindelsen med til det nye kontor. I den forbindelse talte jeg med direktøren Jens Bendix, som vendte tilbage og sagde at det ikke var et problem.
ca. 1 måned før vi skulle flytte, kontaktede jeg igen Mira, for at sætte gang i flytningen, og fik bekr. både dato(12/10), samt at forbindelsen ikke var et problem.
Den 8/10 får jeg så en mail med info, vedr. flytning. Det fremgår ikke, at vi skal have 5 IP adresser som aftalt, så jeg kontakter mira, der lover at kigge på det.
Den 9/10 bliver jeg ringet op, af en Mads fra Mira, som siger at problemet nu er rettet, men at der ikke kommer en teknikker ud som aftalt, fredag 12/10 da der allerede er stik på adressen.
Den 10/10 altså 2 dage før forbindelsen skal være på plads, bliver jeg ringet op af Mads fra Mira. Han fortæller, at vi slet ikke kan få vores VDSL forbindelse på adressen. Det er jo ikke acceptabelt, så jeg beder ham om at finde en løsning, da vi ikke kan bruge en almindelig ADSL forbindelse med kun 2 Mbit i upload.
Den 11/10 bliver jeg igen ringet op af Mads, han siger at der ikke er noget de kan gøre, og det i øvrigt er TDC der er skyld i problemet. Jeg er jo ikke kunde hos TDC, så jeg får hans Chef Kim, som er lige så ligeglad med, at de nu dagen før forbindelsen skal køre, ikke kan levere. Han lover dog at ringe tilbage i løbet af en time, for at se om der alligevel er en løsning.
Kim ringer tilbage, og fortæller, at de måske alligevel kan løse det, med 4 kobberforbindelser, men at han bliver nød til at undersøge det. Han lover at ringe tilbage senere samme dag, eller dagen efter( fredag formiddag. ) Kim har endda den frækhed, at sige at han mener at jeg skal betale mere for en sådan løsning, på trods af, at det er dem der har skabt problemet. Da jeg siger til ham at det kan jeg ikke se nogen grund til, bliver han sur og siger at jeg kun taler om penge penge penge.... sådan et fjols. at skabe et problem, for dernæst at bede kunden om at betale mere, og så skabe sig sådan... han har vist ikke lært ret meget om kundeservice.
Fredag 12/10 bliver jeg ringet op af Kim ved middagstid, som fortæller at han stadigvæk ikke har svar fra TDC, men at der måske kan leveres en 5/5 forbindelse på adressen. Eller sagt på en anden måde, så kan de ikke levere noget vi kan bruge til noget.
I mellemtiden har jeg selv fundet en alternativ løsning og fortæller ham at jeg ikke gider at vente mere på, at de kan få svar. Det var jo samme dag at den oprindelige forbindelse skulle være oppe at køre, så at skyde det yderligere efter dette forløb, vil være sindsygt.

Jeg kan kun råde kunder til at blive væk. Det er fair nok at lave fejl, men at man gør det 2 dage før levering og samtidigt har den frækhed at skyde skylden på TDC og samtidigt på en flabet måde bede kunden betale mere, er helt i skoven.

KONGE KUNDESERVICES

JA internet delen Fejler jo intet har i skrivende stund 20/10 og har sku det jeg betaler for........

Kan slet ikke se alle de andre negative anmeldser her på trustpilot om Mira. Ja der er en som har problemer med ping hvilket er TDC skyld garenteret ellers nok bare hans hardware....

Jeg vil til en hver tid andbefale Mira til alle. Kan godt være at de ikke er de billigst eller noget, men deres kundesevice er nok det beste i den brancen

MVH Jack
PS konen ratter lige stavlsene for mig! hehe

5 Gode år

Jeg har været kunde hos Mira i mere end 5 år nu og jeg er meget tilfreds med dem som leverandør.

Jeg bruger dem til mail og internet.

Jeg er ikke så it kyndig, men hos Mira tager de sig tid til at hjælpe en uanset hvilket spørgsmål man kommer med og det betyder meget for mig.

Så 5 stjerner herfra :)

Rocker-opkrævninger...

Hvis du vælger at købe noget hos Mira, så BETAL!!

Hvis du kommer lidt bagefter, kommer der gebyrer - Mange gebyrer, købelov/forbrugerrettigheder det kender de ikke til...

Betaler du ikke (Deres ulovlige gebyrer), sender de gerne en mand der kan true dig... Og forsøge at sparke din dør ind...

Selve produktet (DNS-hosting) fejlede ikke noget - Det var alt for dyrt, men det virkede fint...

Men Mira er et firma der uden tøven overtræder både købeloven og straffeloven - Så undgå dem, hvis du kan...

Kanon service og holder hvad de siger

Jeg har haft mira nu i ca 3 måneder og har ikke haft problemmer med dem der var kun lige i starten hvor nettet hoppede en del men der blev fundet en meget hurtig løsning. Man får lige hvad man betaler for det kan ses på den test der er blevet tilføjet. jeg vil råde alle til at tage dem hvis man vil have et stabilt net.

Virksomheden gik konkurs

Virksomheden gik konkurs i 2010, men blev gen-oprettet under et nyt ApS - hvor man flytter kunderne over i - og lader skattegælden blive i den gamle virksomhed.

Sikkerheden er der såmænd ingenting i vejen med, men alle løfterne på http://www.mira.dk/hosting/server-hosting/ kan man vist godt skyde en hvid pil efter.

Seriøsitet? Visse ansatte er seriøse, kloge og fornuftige - men en del andre virker totalt inkompetente.

Startede godt - endte i en meget skuffet kunde

Jeg kunne være blevet kunde hos Mira, for der er flere som skriver om gode oplevelser med dette firma.
Men, da jeg fik chancen for at gratis-web-hotel, tog jeg chancen for at prøve deres services. Et par dage senere fik jeg en regning på 124 kr, hvilket jeg ikke mente var i orden ifølge gratis-løftet.
Jeg ringede til firmaet, og spurgte om gratis betød 124 kr. JA, var svaret, for oprettelsen, og så har 'vi' haft alt det besvær. Da jeg endnu ikke havde nået at logge ind, og derfor ikke havde brugt deres service spurgte jeg om vi kunne lukke kontoen og slå en streg over de 124 kr? DET KAN MAN IKKE, var svaret.

Jeg ved, at jeg sandsynligvis har overset noget i deres betingelser, men når man vælger ordet gratis, så forventer jeg gratis. Næste gang skriver Mira vel "GRATIS" - og med småt står der "hvis du indbetaler en mio". - Jeg føler mig maksimalt røvrendt.

Undskyld mit sprog, men LO**E FIRMA.

Det er ikke kun mig. Desværre.

Dennis Jensen

God service, og god kompensering for forsinkelse

Jeg har lavet en server hosting kontrakt samt købt en internet forbindelse med Mira hvor det fysiske hardware er mit egen som jeg så har købt igennem Mira internet.
der er lavet en special syet løsning i mit tilfælde, igennem forhandlingerne var de meget fair og lyttede til mine behov, vi havde styr på at Mira selvfølgelig som firma skal tjene penge, men at jeg som kunde skal have tilsvarende service, dette grundede ud i at de kunne lave en løsning som passede mig bedre end jeg har kunne finde andetsteds, vel og mærke at jeg lige nu har serveren kørende hos et andet udenlandsk billigt firma,
deres linux/unix/bsd holdning passer mig rigtig godt og jeg føler at jeg kan stole på dem hvilket er en vigtig faktor for at jeg giver dem 5 stjerner,

det eneste jeg sætter fingeren på er at det tog længere tid end lovet at få hardware hjem, samt småproblemer i tdc nettet... men der gik Mira ind og gave mig kompensation med bedre hardware på deres regning

Leverer varen og er altid klar til at hjælpe

Har en virtuel server (til en meget fornuftig pris) samt internetforbindelser ved Mira.
Jeg har oplevet hurtig levering og overholdelse af alle aftaler. Og hvis jeg har et problem med noget omkring den virtuelle server - så kommer man hurtigt igennem til support og får venlig og kompetent hjælp med det samme - ikke noget med at der skal oprettes en sag osv. - det er super.
Oppetider på både server og internetforbindelse er helt i top.

Kan varmt anbefale Mira - jeg føler mig tryg med dem som udbyder.

Produktet er nok OK, men kundebehandlingen...

Jeg var en nogenlunde glad Mira-kunde, indtil de sendte en forsinket opkrævning på mindst 5 gange så meget, som loven tillader...

Den efterfølgende dialog med Mira udstillede, at de er helt ligeglade med retfærdighed og loven - Mira vil bare have penge... (Og de overtræder gerne loven for at få dem...)

Pris, service og linie bare tiptop iorden

Jeg er super godt tilfreds med Mira af flere årsager - en er at salget var iorden - den rigtige vare til den rigtige pris. Efterfølgende var der kommet for små harddiske på serveren, i forhold til det aftalte, og teknikeren opgraderede derfor denne, med de rigtige størrelser diske og ominstallerede maskinen igen. Ingen ballade eller noget. Det er da fin service.
Desuden synes jeg at linien er fin og har en rigtigt god oppetid... (som i: altid oppe:-)

kanon support

Jeg kunne ikke være mere tilfreds med den behandling jeghar fået ved Mira, normalt er jeg ikke gald for at ringe til firmaer jeg ikke kender for jeg syntes de altid prøver på at sælge en noget - men her hjalp de mig faktisk med at finde det rigtigt produkt, og ville så lige køre noget tjek halløj og kontakte mig igen om en uge for at forsikre at det også er det korrekte produkt :D

Jeg kan varmt anbefale Mira

Problem med ping

Jeg er fint tilfreds med deres service det er ok, men da jeg så begyndte at påpege min ping på server lå på 17 ms hvor den er 10ms på andre servere i DK. Så snakkede jeg med dem om det: Der er ikke noget galt med vores forbindelse det må være din server! Sagde de til mig. Jeg havde jo købt den brugt så jeg tog det for gode vare. Herefter skete der så det jeg snakkede med nogle andre kunder fra det sted og de havde samme problem selv nogen som kom fra samme by som serveren stod i :S Det vil jeg mene der bare er lidt underligt? De vil stadigvæk ikke sige god for mit problem.

Is Mira your company?

Mira Internet A/S Details

Webdesign, Hosting og CMS udvikling i typo3 og andre CMS - Mira Internet giver dig en stabil Internet udviklingspartner.

Visit Mira

We live here: Nybovej 19