Misco reviews

Misco reviews

7.2

Zeer slechte service, hebben de administratie niet op orde

Ik heb een muis besteld bij Misco, maar deze bleek niet meer leverbaar. Nu kan dat natuurlijk altijd gebeuren.

Ik werd dus netjes gebeld door Misco met het bericht dat de muis niet leverbaar was en de vraag of ik wellicht een andere muis voor een vergelijkbaar bedrag wilde ontvangen. Ik gaf aan dat ik liever ergens anders ging kijken en vroeg of ze mij het aankoopbedrag wilde terugstorten.

Een paar dagen later heb ik het bedrag nog niet terug ontvangen, maar wordt ik opnieuw gebeld door Misco met exact dezelfde vraag. Ik gaf aan dat ik eerder al gebeld was en dat ik al had aangegeven het aankoopbedrag terug te willen hebben. De medewerker van Misco gaf aan dat dit niet goed in hun systeem terug te vinden is, maar dat het nu geregeld zou worden.

Weer even later heb ik nog altijd mijn geld niet terug, dus stuur ik een mailtje (in reply op de orderbevestiging, dus met alle benodigde gegevens er in) naar Misco met de vraag waar het geld blijft.

Daarna krijg ik een mailtje van ene Ingrid Felthuis, met een mailadres van systemax.com (een heel ander adres dus dan misco.nl) met de vraag om mijn rekeningnummer zodat ze e.e.a. kan nakijken. In de eerste plaats vind ik het vreemd dat zij een ander e-mail adres heeft, maar daarbij heeft ze het ordernummer, dus moet ze de betalingsgegevens gewoon terug kunnen vinden in hun systeem. Daarbij heb ik betaald met PayPal, dus mijn bankrekeningnummer is als het goed is helemaal niet zichtbaar voor Misco en dus al zou ik Ingrid mijn rekeningnummer per mail sturen (wat ik dus niet van plan ben...) dan nog heeft ze daar niets aan.

Ik heb nu PayPal maar gevraagd om het bedrag terug te storten en wacht nog op een reactie van hun kant.

Ondertussen heb ik al wel voldoende ervaring met Misco om te zeggen: koop er NIET!

Snel en voordelig

Ik heb wat PC spulletjes besteld en deze werden binnen 1 dag bezorgd. Ook toen ik middels email een vraag stelde over een product alvorens deze te bestellen, kreeg ik zeer snel een antwoord. Wat mij betreft is Misco zeker een aanrader, snelle bezorging en aantrekkelijke prijzen!

miskoop-slechte service oeps

wil misschien een Devolo dLan 500 Wifi Starter Kit bestellen
heeft iemand ervaring met dit product
we zullen het maar niet over de meningen hebben
oeps , wat een kritiek zeg , of moet ik maar naar een andere website
gr

misco miskoop ; wat een drama , nooit meer doen

Update februari 2014 After sales
wie het weet mag het zeggen : daags nadat ik deze review had geplaatst reageerde misco 'coulant' : Ik mocht de laptop ( met fout toetsenbord) terug sturen waarna het aankoopbedrag gecrediteerd zou worden. Niet heeel verwonderlijk ging het terugbetalen van het aankoopbedrag niet zonder meer. Het duurde nog twee weken en dagelijks emails sturen voor ik het totale aankoopbedrag terug had.
Wat ik wèl heel netjes vind van misco : ze hebben uiteindelijk ook de verzendkosten en -waardeloos geworden- licentie van office 2013 terugbetaald .
Eind goed al goed : Ik ben nu heel blij met eenzelfde merk /type laptop zonder maandagmorgen kwalen

Algemeen
zeer slecht
alleen de online bestelling en de betaling zijn normaal verlopen ... het geleverde product werkt niet naar behoren ..misco geeft niet thuis .. zie aftersales

Verzending
zeer slecht
2x bestelling gedaan en beiden werden bij de eerste aflevering meerdere huizen verderop achtergelaten. Deze laatste bestelling had een waarde van €1093,- dus da's best slordig.
ook ontbraken de pakbon en de factuur .
Misco ontkent enige betrokkenheid en verantwoordelijkheid in bij het verzendproces

Aftersales
zeer slecht
zonder pakbon en factuur is het lastig reclameren en de feestdagen zaten er tussen.
Intussen rammelde de laptop aan alle kanten.
bv toetsen op het toetsenbord van de laptop zijn onjuist geplaatst , numeriek paneel staat standaard uit , defragmenteren lukt niet terwijl één station 24% gefragmenteerd schijnt...
en zo heb ik nog een aantal probleempjes ...
Deze dure laptop is nu al trager dan zijn half zo dure , 4 jaar oude voorganger. Misschien heb ik een inruilertje ontvangen tegen nieuwprijs ? ik heb geen idee .
Misco reageert nergens op , behalve dat ze mijn klacht in behandeling genomen hebben

26-1-2014 fu after sales.
Misschien heeft mijn review eraan bijgedragen want 'íneens' kwam er een oplossing;Het aanbod van misco luidde : laptop retour zenden en geld terug. Ongeveer veertien dagen en vele mails later, heb ik de aanschaf kosten op mijn rekening terug gestort gekregen. Inclusief het bedrag van de bij vervanging waardeloos geworden office home for students( met 1 licentie) .Da's dan wel netjes ..gelukkig

Misco? Miskoop!

Op vrijdag bestel ik een IPad mini, nadat ik eerst had gebeld of er nog voldoende voorraad was. Er waren er nog ruim voldoende aanwezig, dus de bestelling werd direct gedaan. Op maandag heb ik nogmaals gebeld en naar de leverdatum gevraagd. Er werd bevestigd dat de IPad die dag verzonden zou worden en dinsdag verwacht mocht worden. Alles werd overigens per e-mail bevestigd. Dinsdagmiddag, op de dag van levering, ontvang ik een e-mail dat de IPad was uitverkocht. Maar een dag later staat hij voor een veel hogere prijs weer op de website. Ik heb Misco twee keer gebeld en om opheldering gevraagd, maar men wil niets voor mij doen. Ze wilden hem alsnog leveren, maar dan voor een veel hogere prijs.....
Dus pas op, mensen. MISCO lokt je met leuke prijzen naar de site, maar je wordt gewoon bedonderd! Kopen bij Misco blijkt dus een miskoop!

Online bestellen - Oeps toch niet meer op voorraad

Ik bestelde een laptop uit de koopjeshoek, om er zeker van te zijn dat deze nog op voorraad was heb ik Misco eerst even gebeld.

Ja meneer geen probleem u kunt hem gewoon bestellen. Bestelproces doorlopen en netjes betaald. Krijg je aan het eind van de middag (dat dan weer wel, niet pas 4 dagen later) te horen dat hij reeds door een andere klant gekocht was. Staaltje slecht voorraad beheer. Nu maar hopen dat het geld ook snel wordt over gemaakt.

Perfecte computer voor niet-gamers, service Lenovo bedroevend

Hier zit precies alles op wat je nodig hebt voor een vervanging van je PC door een laptop. Hij is een stuk zuiniger en stiller dan de meeste PC's en laptops en ook nog heel klein en plat. Je kunt er digitaal (!) twee schermen op aansluiten en dan werkt het interne scherm ook nog (met kleine truuk, DP pas insteken na het booten, anders werkt het niet). Er zit geen extra tweede GPU-flauwekul in, dus super zuinig en stil.

Pro:
- intern panel + HDMI + DP (tegelijk bruikbaar)
- zuinig en stil door achterwege laten tweede GPU
- 2x USB 3.0
- goede support voor Linux
- ssd dus geen bewegende onderdelen

Cons:
- een derde USB poort was wel prettig geweest
- scherm is TN (twisted nemetic) en dan nog van het ergste soort, je moet er precies recht voor zitten om goed beeld hebben, elke hoofdbeweging betekent beeld weg, kleuren zijn ook zeer matig
- support van Lenovo is absoluut onder de maat, het heeft mij 2.5 maand met interventie van Misco gekost om een DOA-exemplaar vervangen te krijgen, waarna vervolgens alsnog het verkeerde toetsenbord was gemonteerd. Het is continu kastje-muur.

Alleen om het laatste zou ik zeggen: NIET KOPEN.

Slecht! waardeloze service als je product wilt terugsturen omdat het verkeerd geleverd is

Na bestelling niet de netwerkversie van printer gekregen maar de usb versie van de printer. Misco weigert het terugsturen tegen volledige bedrag omdat wij verkeerd bestelling zouden hebben gedaan. Service dus O punten. kennelijk wil men zich niet onderscheiden van andere dozenschuivers. We hadden dit jaar en volgend jaar gepland om nog veel meer aan te kopen (fortune 500 company 45000 users) maar kennelijk heeft Misco geen zin om een beetje hun best te doen voor nieuwe klanten. Was dus de eerste keer en gelijk de laatste keer dat we iets bij Misco bestelden. Inmiddels voor 19 euro bij hun concurrent een usb printserver met netwerkaansluiting aangeschaft... probleem opgelost.. concurrent was erg blij...kort.. waardeloze service

Reken niet op service of garantie!

Bij de eerste installatie kiest mijn printer zelf via internet een driver en een poort en werkt hij. Na een recovery naar fabrieksinstellingen wegens problemen met e-mail krijg ik de printer niet meer aan de praat. Misco lost het niet op maar voert een drieweggesprek met mij en HP(fabrikant van pc en printer). Hp heeft alleen maar smoezen om mij niet te helpen. Ik maan misco om als leverancier haar verantwoordelijkheid te nemen en maak een dossier. Omdat ze hierop niet reageren stap ik naar de geschillencommissie, maar zij zijn niet aangesloten. Ik kan nu alleen nog mijn gelijk bij de rechter halen in een kort geding en dat kost meer dan de hele pc. Begin er niet aan !!
Harry Visser, Vlissingen

slechte service!

Ik heb van de week een headset besteld en geleverd gekregen. Helaas leek het produkt niet te voldoen aan wat wij er mee wilden doen. Niet dat het apparaat kapot was maar het werkte gewoon niet in onze configuratie.

Bij aflevering zag ik al dat de verpakking open was geweest. Voor mij geen probleem als het produkt werkt, vind ik het prima.

Ik wilde dus het produkt terugsturen. Misco zegt dat alleen ongeopende verpakkingen teruggestuurd kunnen worden. Uitzondering was niet mogelijk. Echt te belachelijk voor woorden. Ik kon natuurlijk niet aantonen dat de verpakking echt al open was geweest en ik mag het niet terugsturen!

Ik ben helemaal klaar met deze toko en heb dit eigenlijk bij andere bedrijven niet meegemaakt.

wees gewaarschuwd.... Gekocht is gekocht bij Misco!.

Geen garantie op onderdelen

Binnen 1 jaar begaf het intern geheugen van 2 HP computers. Misco verbindt je doodleuk door naar HP die ook niets doen. Ja ik moest maar zelf de kasten openmaken en onderdelen uitwisselen. Wat? Pardon? Kortom service 100% waardeloos. Misco kon niets voor mij betekenen en hebben de zaak gesloten. Ik niet, ik ga ze juridisch vervolgen..

Slecht bedrijf met nog slechtere service Cowboys

Hebben daar een poosje geleden apparatuur gekocht wat niet werkte, na maanden touw getrek wilde ze niets voor ons doen we zitten nu met een behoorlijke schade post dankzij de waardeloze service van Misco.

Kortom dozen schuivers die voor hun klanten niets doen.

Snelle levering, ik ben zeer tevreden

Beste,

Het bestellen en leveren van printers gaat bij Misco echt volgens afspraak!
Zeer snel en correct afgehandeld.

Bij Misco blijft elke aankoop een "miskoop"...!

Wij hadden een aantal hardeschijven nodig, op de website van Misco.nl stond aangegeven DUIDELIJK de tekst "op voorraad".

Alhoewel onze ervaringen met Misco.nl in het verleden niet bijzonder goed waren, dachten wij dat dit inmiddels verbeterd zou zijn.

Even terzijde; in het verleden belde Misco ons nog op om te vragen waarom wij niet meer zo vaak bij hun bestelde. Daarop hebben wij uitgelegd dat de service slecht is en dat vaak producten helemaal niet (voldoende) op voorraad zijn.

Dus zoals gezegd; aangezien de hardeschijven op voorraad waren, meteen dus de bestelling geplaatst en betaald.

Na 2 dagen hadden wij nog niks ontvangen en toen wij op de site keken stond er nog altijd dat de hardeschijven nog altijd "op voorraad" waren.

Echter kregen we een klein uur geleden de postbode aan de deur met slechts 2 van de door ons bestelde hardeschijven. Ook kregen we een email dat de hardeschijven op waren en dat deze (schrik niet) pas 7 februari uitgeleverd zouden worden!!!!!!

Schandalig en blijkbaar heeft Misco.nl absoluut geen lering getrokken uit eerdere situaties. Dit was echt de laatste keer dat wij bij Misco.nl iets hebben gekocht. Voortaan een paar Euro meer betalen en dan kiezen voor respectabele en betrouwbare bedrijven waar "op voorraad" dan ook echt "op voorraad" betekend.

Ik snap niet dat je over een voorraad kunt spreken, wanneer je slechts 2 hardeschijven op voorraad hebt.

Mijn advies luidt dan ook richting andere klanten; bestel niet meteen bij Misco.nl, maar kijk eerst bij de concurrenten. Die paar Euro meer scheelt je wel een hoop ellende!

Misschien wordt het nu echt tijd om jullie naam te veranderen van Misco.nl naar Miscoop.nl? Zou zeer toepasselijk zijn.

Treurnis

Misco boodt een router aan voor een zeer exclusieve prijs en kon later levering niet nakomen.
Misco Nederland B.V.

Reply from Misco Nederland B.V.

Door een fout in ons systeem is op 25-12-2012 de “TP-Link Ultimate WirelessN Gigabit Router” met een niet realistische prijs op onze website verschenen.
Hierdoor hebben wij u bestelling helaas moeten annuleren.
Wij betreuren het bijzonder dat deze fout op onze website is verschenen en hebben dit is inmiddels gecorrigeerd.

Ook is het door u overgemaakte geld terug gestort.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

- Misco Websales Team

Schrijf hier een interessante titel.

Prima en snel afgewikeld

Goed afgehandeld

Goed afgehandeld, alleen als deel van order op backorder staat volgende keer gaarne vermelding op paklijst of bericht.
Wel naar tevredenheid afgehandeld.

Bestelling niet op voorraad en bijna drie weken te laat geleverd

Ben gewoon belazerd door miskoop.nl
op de website stond dat de dvd op voorraad zijn en als je belt zegt men dit ook maar in werkelijkheid was dat niet. koop nooooit meer bij miskoop.nl
als je belt en er verhaal wil halen sturen ze je door naar een bandje (45 minuten gewacht .... als onze medewerkers zijn ingesprek......) om vervolgens op nieuw te bellen naar de afdeling verkoop en daar horen dat klantservice dicht is.
nu hoop kosten mobiel gemaakt om contact te krijgen. by the way er zou na 24-12 nog door jullie terug gebeld worden, geen kadootje onder kerstboom voor betreffende persoon. echt ronduit WAARDELOZE service!!!!!

Prima!

Ik bestelde een laptop van Acer van een mindere prijsklasse, product voldoet prima aan de eisen die ik stel aan het product.
Levertijd - en met name de communicatie daarover - had wél iets beter gekund, maar binnen 5 werkdagen had ik het bestelde product in huis, en dát in de periode rond kerst en oud en nieuw!

Snel levering en geen problemen

Ik heb een Philips monitor 221S besteld en betaald. Ik weet dat er de monitor dan de volgende dag kan komen, alleen ik was wel verrast dat de monitor al rond het middaguur thuis stond, TOP!

Misco Nederland B.V. Details

bij Misco.nl. Voor meer specificaties, foto's en klantbeoordelingen zie Misco.nl.

Visit Misco

Contact information