Missguided reviewed by

Santa Cruz de Tenerife, ES

1 Reviews

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Never received my order

I bought a dress from sweet deal on september 13, that's 2 months ago, and HAVEN'T received it yet! on top of that the track number I received was fake and didn't work! It was my first and last time buying from missguided. Never again.
1
Dewanna Poston Samms found this review useful
    Missguided
    TrustScore 6.3 / 10
    4,741 Reviews

    Reply from Missguided

    Hi Laura,

    We are so sorry for the inconveniences caused by this.

    We have checked your account and can see that this has now been resolved. If you have any queries with regard to delivery, you can email us or contact us on Facebook or Twitter and we can chase this for you.

    We apologise once again.

    Best wishes,

    Missguided Customer Care xx
    Comment (?)