Misslux reviews

Misslux reviews

9.1

Fantastisk service

Post Danmark kluderede i leveringen og sendte derfor pakken retur til Misslux. Jeg blev straks kontaktet af kundeservice, som med det samme sendte pakken tilbage til mig.

Iøvrigt et rigtigt lækkert produkt. Flotte extensions af god kvalitet, som jeg er meget meget glad for :)

Mine bedste anbefalinger til Misslux!

bedste service jeg nogen sinde har oplevet!

Jeg ville købe Hair extensions men vidste ikke hvilken farve der ville passe med mit hår. Jeg skrev derfor til Misslux og en dame svarede meget hurtigt på mit spørgsmål og sagde, at jeg skulle sende billeder til hende af mit hår. Det gjorde jeg så. Hun sendte så 2 eksempler til mig og jeg valgte den ene som så blev sendt igår og er kommet allerede idag!! meget hurtig levering! hårfarven passede perfekt til mit hår! Jeg fik enda 2 par øreringe med i pakken som bonus! Hun sagde at jeg kunne få pengene tilbage hvis farver ikke passede osv.

alt i alt : MEGET GODT KAN ANBEFALES!

Super hurtig og venlig service. Fin vare 😊

Bestilte om eftermiddagen og dagen efter var varen i postkassen. Jeg havde fortrudt jeg ikke havde købt 2 af samme pakke da jeg så kunne have fået rabat, dette skrev jeg og fik rabatten med det samme. Super service 😊

Super Gode Hair Extensions - Kun ros at give

Jeg har nu handlet 2 gange på Misslux.dk . En gang i 2013 , og sidste gang den 16. marts 2014.

Begge gange har jeg fået mine varer dagen efter jeg bestilte dem. Stor ros til deres leveringstider. ( kom i en folie pose, så det var meget fin )

Sidste gang, ville jeg gere købe nogle hair extensions i 100 gram og i top kvalitet, jeg bestilte deres hair extensions i blond 60 til 699 kr. Det var kom en pakke hair extensions i god kvalitet. Der var faktisk 8 sæt ( troede kun 7 sæt hair extensions .

Kvaliteten var meget god.

Jeg har fundet min fast hair extension leverandør nu...:-)

Derudover vil jeg anbefale alle jer piger til at handle her, hvis i vil spare penge og stadig få hair extensions i god kvalitet.

Frederikke ..

Super god service

Min pakke forsvandt i posten og da jeg kontaktede dem sendte de en ny med det samme + plus en lille gave

Wau mange spændende ting.

Misslux har super mange spændende vare og siden er nem at finde rundt på. Min bestilling kom super hurtig og lever fuldt op til mine forventninger. God side til alle os tøser.

Alt spillede max. Bestilling, levering og varen var super. Mine bedste anbefalinger:-)

Super!

Hurtig levering og retur. Super kundeservice. 5 stjerner herfra.

Dejlig kundeservice

Jeg har bestilt nogle indlæg og jeg modtog dem to dage efter jeg havde bestilt dem... Og jeg syntes der var noget galt men kunne ikke placere det en til to dage efter gik jeg ind på deres hjemmeside og så at der manglede en brystvorte på mine indlæg jeg sendte billederne til Mette og hun kiggede to dag efter på et andet sæt hvor der var en brystevorte på hun sendte dem til mig og jeg fik lov at beholde dem jeg først havde fået, det er noget jeg gerne vil bruge igen for der er god kunde betjening og de ved hvad de laver (alle kan lave en fejl)
Så alt i alt er jeg virkelig glad for misslux.dk og det er første gang jeg handlede der
Godt arbejde Mette

SUPER SERVICE!

Jeg modtog min pakke med extensions torsdag aften, og var helt oppe og kører, men da jeg åbner pakken op, lever varen slet ikke op til mine forventninger, det var en helt anden farve end den jeg havde bestilt (og varer numrene passede) ØV ØV, skulle til frisøren om fredagen og til photoshoot søndag samme weekend, så vidste jo godt hvad "klokken havde slået". Skrev min skuffelse til deres chatservice, og blev 10 min senere ringet op af den dejlige indehaver Mette, som ville sende mig en ny pakke med det samme, da hun var blevet gjort opmærksom på at farven var en helt anden end den på billedet. Mette sendte mig derefter en MMS med et billede af de andre farve og vi aftalte hvilken en jeg skulle have, hvorefter hun nu er gået på posthuset, så pakken kan nå at komme med aften bilen. !! DET ER FANTASTISK SERVICE! STORT TAK TIL METTE! :) Mine klare anbefalinger!

Service, kvalitet samt levering i top!

Jeg har modtaget et par vildt lækre sager fra Misslux.dk
Og jeg har ALDRIG oplevet så god service før ;)
da jeg bor på Bornholm så skal man ofte forvente en dags ekstra leveringstid, MEN!
Jeg modtog det 1½ dag efter jeg havde bestilt. hvor jeg normalt plejer at skulle vente 2-3 dage.

Jeg kan varmt anbefale Misslux

Rigtig god service

Servicen er rigtig god, og man får besvaret sine mails og spørgsmål forholdsvist hurtigt.

SUPER service!

Har nu modtaget min "usynlige mini BH" - hurtig levering og rigtig god og overskuelig hjemmeside.

BH´en sidder perfekt og jeg er nu klar til at hoppe i kjolen til julefrokosten.

Jeg er SÅ tilfreds og sender en varm anbefaling herfra.

Har simpelthen fået den bedste service og produkterne er i top. Købte nogle sorte leggins for flere år tilbage og de holder stadig kvaliteten, farven og formen. Kan kun give dem min varmeste anbefaling.

God service, dog ikke som forventet!

Jeg bestilte en pakke extensions søndag aften og fik dem allerede tirsdag formiddag. Så super hurtig og god levering!!
Håret jeg fik virker også som noget af super kvalitet, det er blødt og lækkert!! Men det er fandeme tyndt!! jeg har tyndt-normalt hår, og en pakke er aaaaaalt for lidt! så det er bare super ærgeligt at man er nød til at gå ud og købe en ekstra pakke :(

Det bedste sted på nettet jeg nogensinde har handlet tøj - høj service, lave priser og lækker kvalitet.

Hver gang jeg har handlet ved dem, har jeg fået en helt vildt lækker service - som om jeg har en veninde der er ansat derinde, der ligger sig i selen for at jeg får lige præcis den vare jeg har forelsket mig i.
Normalt når jeg køber tøj over nettet, sidder det sjældent som på modellen, men jeg er ikke blevet skuffet endnu fra misslux, og jeg har trods alt købt 10 stykker tøj derinde - samt andre produkter jeg har købt derinde.
Derudover har de en lækker og overskuelig hjemmeside.

De bedste anbefalinger herfra ihvertfald :)

Fantatisk

Første gang jeg bestiller derfra og er super tilfreds , håret er fantatisk kvalitet ... Bestiller ihvertfald igen

Hurtig levering, mangelfuld indpakning

Jeg bestilte et par småting og har intet at udsætte på kvaliteten af det bestilte eller den hurtige levering, men jeg er noget træt af at modtage mine ting i en almindelig papirkuvert, da begge emballager indeni var fuldstændigt mast under transporten. Det er selvfølgelig PostDanmark der maser tingene, men de burde fra starten have været pakket bedre så de rent faktisk kan tåle transporten. Så en lidt blandet oplevelse og hvis de havde være i f.eks. en boblekuvert, havde jeg givet 5 stjerner.

Rigtig god service

Super service, også ved retur. Søde til at svare tilbage på mails. Alt i alt en god oplevelse at handle hos Misslux:o)

troværdig reklamation og hurtig levering

Jeg bestilte nogle ekstensions i går, fredag, i farve #60.
Jeg har før købt ekstensions i den farve andre steder, men når jeg så har modtaget dem, har farven været betydeligt mørkere end billederne på disse hjemmesider viser.

Jeg besluttede mig derfor for at prøve Misslux, og fik dagen efter nogle ekstensions der passede perfekt til mit eget hår. - Ydermere var spænderne i håret større end hvad jeg er vant til, hvilket gør at mine nye ekstensions er virkelig behagelige at have i. :D

Mit indtryk er umiddelbart også at håret er i ret god kvalitet i forhold til hvor få penge jeg har brugt på det. :)

Jeg er 100% tilfreds, det er ikke sidste gang jeg handler hos Misslux.dk.
Tak for en god handel!

MIsslux.dk Details

Egen webshop til din Internet butik

Visit Misslux

Write to: mail@misslux.dk
Call us on: Brug vores chat
We live here: Østergade 6
7200 Grindsted