Misslux reviews

Misslux reviews

9.1

Servicen er i top!

Jeg bestilte fra misslux for lidt over 3 uger siden og jeg havde endnu intet modtaget.
Sender dem en mail hvor jeg spørger til min pakke og får dette svar igen:
"Hej Louise.
Det er jeg super ked af. Det ser ud til i mit system, at betalingen ikke
er gået igennem med det samme, men kan godt se nu at den er som den skal
være. Det er min fejl at jeg ikke har været tilbage at kigge på ordren.
Beklager mange gange, jeg sender en ekstra pakke curlers med, som
undskyld. Håber det er ok.
MVH Mette"

Det er hvad jeg kalder god serivce!
- Jeg kunne trods alt have reageret hurtigere på at min pakke ikke var kommet.

Gode anbefalinger herfra!

Hurtig forsendelse og god indpakning

Jeg bestilte 6 neglelakker - de ankom dagen efter og pakket godt ind i bobleplast. Alt ok!

Super god service!

Jeg bestilte et par shapewear bukser, men der var desværre gået hul i dem. Jeg kontaktede derfor misslux.dk og fik pengene retur med det samme. Derudover har jeg ikke oplevet, at misslux.dk var langsomme med fragten. Indpakningen var dog lidt dårlig, men har kun oplevet gode ting :)

Rigtig god oplevelse!

Jeg har kun godt at sige om misslux.dk, stod og skulle bruge en festkjole hurtigt, og gennem chatten på hjemmesiden, fik jeg at vide at de ville sende den samme dag. Super og venlig service og kjolen var faktisk endnu bedre kvalitet end hvad jeg troede man fik for 180 kr., fik kjolen dagen efter, den sad bare perfekt og var rigtig flot. Så helt klart en positiv oplevelse, og vil ikke tøve med at handle der igen.

Dårlig indpakning af varer!

Jeg bestilte 6 By K neglelakke som var på tilbud til 29kr/stk (det kan man jo ikke brokke sig over) og oven i det var der gratis fragt den dag. Jeg modtager forsendelsen ret hurtigt men bliver simpelthen så skufftet over den mangelfulde indpakning!

Neglelakkerne er blevet sendt i en helt almindelig brun kuvert, fred være med det, men de er kun blevet pakket ind 3 og 3 i et enkelt stykke A4 papir! Det er glas vi har med at gøre her!
Har set flere steder at det ikke er et engangstilfælde (og at det er svært at få fat i kundeservice OG få et brugbart svar) så derfor vil jeg ikke bruge mine penge der igen..

Mere held end forstand...

Jeg har bestilt derfra 2 gange indenfor de sidste 3 uger. Hver gang har bestillingen været nem og jeg har fået mine ting 2 dage efter :-)
MEN første gang bestilte jeg 9 neglelakker. Hver af dem var pakket i et almindelig stykke plastik fra en plastikpose, altså på ingen måde blødt. Derudover var de lagt i en almindelig A4 kuvert af papir, dvs heller ikke her var der noget blødt om og endda masser af mulighed for at de kunne ligge og skramle sammen i kuverten med stor risiko for at blive smadret. Så det er mere held end forstand at de nåede helskindet frem til mig.
Igår modtog jeg min 2. og sidste bestilling og det var et grotesk syn... Denne gang havde jeg bestilt 4 lakker og det første jeg ser er igen denne kæmpe, tynde A4 kuvert. Men dælme om ikke lakkerne var pakket endnu ringere denne gang!! 3 af dem lå pakket sammen i et helt almindeligt stykke A4 papir og den 4. var så også pakket ind i et stykke A4 papir. Det svarer til at du sender 3 vinlas pakket ind i ÈT lag helt almindelig papir, putter dem i en helt almindelig kuvert og sender dem...
Jeg handler ALDRIG hos misslux igen. Som skrevet er det mere held end forstand at de lakker ikke er gået i stykker, og som jeg kan læse her på trustpilot, at hvis de var så er det usansynligt at jeg kunne have fået pengene tilbage eller sendt nye lakker...

Super fantastisk service!

Jeg havde købet forskellige hår dimser, da de kommer frem med posten, har PostDanmark ødelagt forsendelsen og en af mine pakker var gået i stykker (inkl. indhold).

Jeg skrev en mail til MissLux og samme dag, skrev de at de sendte en ny pakke uden beregninger. Dagen efter havde jeg min pakke, bedre service findes ikke!

Det skal også siges, at jeg er glad for mine ting :)

fint

hurtig levering og fin stram ind top.. jeg kan bare ikke trække vejret i den, men det er vist ikke misslux skyld ;-)

forkert vare og svingende kvalitet

Jeg bestilte to bodyshapere, en i sort og en i nude begge i str.m. Leveringen var hurtig men kun den ene shaper var i str. m. Den anden var i str. xl. Jeg sendte en mail til misslux og fik hurtigt svar. De sendte en ny shaper i str.m. og en frankeret returkuvert til den forkerte vare. Den ene shaper fungerer nu ok, men shaperen i nude er ubrugelig, da den slet ikke støtter, selvom det er en str. m.

Ødelagt pakke

Ventetiden var egentlig helt okay, bestilte torsdag aften og pakken var her tirsdag. Jeg bestilte 5 ting på Misslux' webshop:
2 x Invisible Style brysttape
1 x Unbra
1 x Nipple silicone pad
1 x Magic curlers.

For det første var det alt sammen lagt ned i en plastikpose og da jeg modtog denne, så jeg at der var blevet revet hul på pakken. Når jeg dernæst sætter mig for at kigge på mine ting, er pakken med curlerne mast og åbnet og curlerne ligger over det hele i den sorte plastikpose. Pinden til at føre håret igennem med er væk og det samme er en del af curlerne. Den ene Invisible Style brysttape er også væk og resten af delene er lidt mast (det er dog til at forvente og de har IKKE taget skade!) Jeg ser det som PostDanmarks fejl, men er stadig ret ked af at jeg ikke har modtaget alle mine ting og at nogle er defekte, da jeg havde glædet mig meget til at modtage det. :(

Dejlig bh og som fungere perfekt til min bryllup!

I forbindelse med, at jeg blev gift i maj måned, havde jeg købte en selvsiddende bh på missluxs hjemmeside.

Jeg valgte en hudfarvet stof bh, som klister på min barm.. Jeg var meget meget skeptisk om, den kunne holde min barm oppe.. ( d skål ).

Den holdte hele aftenen og jeg dansede i flere timer. Så det var simpelhen rigtigt dejligt, at jeg kunne have en bh uden stroppen, som også være til at have på.

Eneste lille minus, var at blev lidt beskidt, for jeg har vasket denne efterfølgende, men det gør en alm. bh også..

Min veninde fortalte mig om denne type bh, men troede ikke på det.. Men god og kvalitets produkt...

Levering på 2 dage er også fint nok.

Reply from MIsslux.dk

Dejligt at høre, at I har haft et dejligt Bryllup! ... En Unbra Bh er perfekt til et bryllup!

Mette

Fantastisk!

Jeg bestilte en unbra mandag lidt efter middag, og jeg modtog den tirsdag, og den var tilmed billig i forhold til andre steder.
Jeg vil helt klart anbefale Misslux.dk til andre :)

Reply from MIsslux.dk

Dejligt at du fik din vare hurtig.

Vi forsøge, at være de billigste på markedet, men med høj kvalitet

Mette
Misslux.dk

God service, efter nogen ventetid.

Jeg bestilte mandag omkring kl. 10 - 11 tiden extensions hos MissLux, jeg regnede selvfølgelig med at kunne regne med at de overholdte den leveringsfrist der står på hjemmesiden: 1 - 2 dage. Jeg skrev til dem Torsdag i frustation over stadig ikke at have modtaget min bestilling - til det fik jeg et standard svar: din bestilling er fuldendt og du skulle gerne modtage varen senest idag. Jeg valgte at slå koldt vand i blondet, det kom jo nok fredag - men nej nej, skuffet måtte jeg blive. Henvendte mig igen på deres mail, men har stadig ikke fået svar - og min bestilling er stadig ikke kommet idag, mandag. Utrolig dårlig service og mangelfuld respons.

Jeg fik endeligt fat på dem igår, og de sender en nu en ny pakke med en gave, så efter et godt stykke tid - fik jeg endelige en god service. tak for det misslux :-)

FANTASTISK SERVICE!

Super god service! - Helt klart en virksomhed der kan anbefales!! :)
Jeg er sindssyg glad for min nye valk :)

Fantastisk fin service

Jeg har lige fået en fantastisk fin service hos jer. Jeg har sendt nogle ting tilbage som jeg ikke kunne bruge. Fik efter eget ønske straks en erstatningvare tilsendt i stedet for og resten af pengene sat ind på kontoen med det samme. Denne erstatningsvare viste sig at være defekt, hvorefter i straks sendte en ny, igen efter eget ønske og jeg kan nu kassere den der var i stykker. Mange tak for en fine service. Handler gerne her igen.

Rigtig god service

Jeg havde bestilt en vare men fik desværre ikke den farve jeg havde ønsket, men fik besked på at jeg skulle beholde den jeg havde fået og de vil sende en ny.
Det var sgu en god service.

God kvalitet i hår extensions

Jeg må sige, at jeg er meget positive over de varer som jeg har modtaget. Jeg købte et sæt hair extensions ( clip on ) , og hvor håret er dejligt blødt og lækker.

Jeg fik min frisør til, at sætte håret i den første gang, og hun sagde også at det var lækker remy hår extensions .

handler bestemt der næste gang...

Fik mails om at min ordre ikke var gået igennem,selvom den var og derefter var de dårlige til at hjælpe

Efter jeg havde bestilt en unbra bh fra Misslux, fik jeg to mails om at en ordre ikke var gået igennem og hvis jeg ville have ordren skulle jeg bestille den igen. Da bh'en var det eneste jeg havde bestilt hos dem, gik jeg ud fra at det var den og bestilte den igen i troen om at den ikke ville komme. Jeg endte så med at få to bh'er alligevel. Jeg kan ikke forstå hvorfor de har sendt mig to mails om en ordre der ikke var gået igennem. Nu står jeg så med to stropløse bh'er og jeg skulle egentlig kun have en bh for jeg skulle kun bruge den til en enkelt lejlighed. Jeg har skrevet frem og tilbage med dem og de har ikke været særligt behjælpelige. De har svaret meget kort, når jeg har skrevet med dem om at finde en løsning og det virker til at de ikke er interesserede i at hjælpe og nærmest ikke læser mine mails ordentligt. Jeg har nu til sidst valgt at beholde begge bh'er fordi jeg ikke vil betale porto for at sende den tilbage og så kun få nogle af mine penge tilbage (de refunderer ikke porto). Hellere give 180 kr. for en bh jeg har, end 60-80 kr. for en bh jeg ikke har.
Så nu står jeg med to bh'er som jeg håber engang at få lejlighed til at bruge, så mine penge ikke er spildt. Nu sidder jeg så og overvejer hvorfor jeg har fået de to mails der forvirrede mig. Forsøgte de måske bevidst at forvirre mig?

Alletiders!

Bestilte en slankebuks og fik dem 2 dage efter i fin stand og lige til at hoppe i. Dog slanker de ikke helt som reklameret, men bruges kan de :)

Ikke godt nok!

Jeg havde bestilt en kjole, som jeg ville have på til nytår. De skal have ros for at kjolen kom hurtigt frem :-). Til kjolen fulgte der nogle gennemsigtige stropper med til kjolen, da kjolen var stropløs. En time efter jeg var kommet til nytårsfesten, knækkede stropperne og jeg måtte hele tiden gå at holde op i kjolen, for den ikke faldt ned. På kjolen var der nogle "pyntesten", som de så fint selv kalder det, på deres hjemmeside. De blev mere og mere løse, og var ved at falde af. Det forklarer måske hvorfor kjolen "kun" kostede omkring 200 kr. Jeg er skuffet over denne kjole, ikke var i bedre kvalitet end den var.

Reply from MIsslux.dk

kunden har ikke skrevet til os før, hvorfor vi ikke har kunne gøre kunden tilfreds.

Går et produkt i stykker, så kan man altid sende den retur hos misslux.dk, men kunden har ikke skrevet til os, så vi kan rette hendelsen.

tm

MIsslux.dk Details

Egen webshop til din Internet butik

Visit Misslux

Write to: mail@misslux.dk
Call us on: Brug vores chat
We live here: Østergade 6
7200 Grindsted