MissMartins.dk reviews

MissMartins.dk reviews

9.2

Rigtig fint og godt sted at købe en gallakjole!

Er super overrasket over den super hurtig fragt og den super gode service, når man enten har et spørgsmål om det ende eller det andet så går der ikke længe får man få svar. :D
Og var ret usikker på str. men den passe bare super godt, jeg er ikke lige den tyndestes så det var lidt et stats at bestille men det var det vær en super flot og smuk kjole! 😄

Kan klart anbefale denne side og nok også deres butik er et kig vær og de er super søde :-) 👍

Fantastisk service og hurtig levering

Jeg bestilte varer for 14 dage siden og havde dem to dage efter. Kjolen var fin, men den bodystocking jeg havde købt var ikke noget for mig alligevel (den var lidt for vovet og sad ikke så pænt på mig, som jeg havde håbet, den ville). Jeg sendte den retur og to dage efter havde jeg fået mine penge tilbage ind på min konto.
Jeg vil varmt anbefale jer at handle hos missmartins.

fantastiks butik, og hælper med alt :)

ville gerne give 6 stjerner :) meen kan man jo ikke.. fantastisk tøj, hurtig levering. og dejlig butik :) skønt i havde åbent dagen før nytårs aften :) Tak fordi i hjalp på fb, ang konkurrence regler til mit firma

Fantastisk lækkert tøj til fornuftige priser ..!

Jeg har mange gange handlet hos MissMartins - og altid været SÅ glad, når mit tøj kom med posten. Det er super-lækkert og særdeles feminint, så vi kvinder kan være klædt lækkert og feminint på til både hverdag og fest.
MissMartins leverer altid en helt fantastisk service! De få gange, jeg har sendt tøj retur, fordi pasformen ikke passer til mig, har jeg kun oplevet positiv og hurtigt behandling af mine returvarer.
MissMartins er helt afgjort en netbutik, jeg anbefaler til alle, jeg kender! Lækkert, feminint tøj til fornuftige priser og oveni i det en helt fantastisk service :-)
Hvad mere kan vi kvinder ønske os? :-)

Super kundeservice og nem webshop :) Dårlige billeder.

Jeg har handlet ved Miss Martins et par gange og synes altid det har været en god oplevelse. Alt kører som det skal på hjemmesiden, det er nemt og tilgængeligt, levering og returnering er også nemt og hurtigt.
Fantastisk kundeservice ! Jeg skrev til kundeservice med en forespørgelse. Vi mailede et par gange frem og tilbage. Tonen var behagelig og kundeservice medarbejderen yderst behjælpelig, hun svarede endda i weekenden !!!! :)
Jeg er fuldt ud tilfreds med jeres service, men jeg kan desværre kun give jer 4 stjerner. Da jeg synes det er brand ærgerligt i er begyndt at tage jeres egne billeder til webshoppen. Jeg synes billederne ser kedelige ud i forhold til de opsatte billeder fra jeres leverandører, de giver ihvertfald ikke mig lyst til at købe noget. Modellerne er flotte, men ligner oftest nogle der er trætte af det hele og mange af varerne sidder som en sæk kartofler på dem..
Med det sagt vil jeg sige det er en flot og nem hjemmeside i har jer. Jeg vil anbefale jer til andre og det er ikke sidste gang jeg har handlet ved jer :)
MissMartins

Reply from MissMartins

Hej Mia,
Mange tak for din fantastisk søde ros :) Ang. billederne er der stor efterspørgsel på, at vi tager vores egne billeder på en naturlig pige, men det er noget nyt, og alt har en start. Vi kan kun lære og blive bedre :)
Mvh MissMartins / Stine

Super super god butik og personale.

Det er en rigtig lækker internet butik med massere lækkert tøj, god betjening og hurtig fragt.
Det ikk kun internet butikken ser er i top! Også deres forretning i Hobro er super! Man føler sig altid velkommen og bliver hilst på hver gang man kommer! Det er klart en af de bedste butikker du kan handle ved. Jeg elsker den selv og vil 100% anbefale den til alle! :)

Helt perfekt.

Fik min vare som lovet, og den levede fuldt op til forventningerne, og var også pakket rigtig fint ind :-) Det er helt klart ikke sidste gang jeg handler hos jer.

Utrolig god bedømmelse herfra!!

Jeg har handlet op til flere gange på missmartins.dk. Og jeg er lige tilfreds hver eneste gang jeg modtager min pakke! Har dog ikke prøvet deres service og retur endnu, da størrelsen altid har passet, men et kæmpe GO herfra. Kan klart anbefale missmartins til andre. Og udover det, har de også nogle unikke kjoler, som jeg elsker at sidde og kigge på selvom jeg ikke lige har råd osv. Skøn hjemmeside, klar anbefaling herfra (Y)

Service ud over det sædvanlige!!!

Jeg havde bestilt en kjole til 249 kr. senere samme aften lavede MissMartins et stort tilbud på mange af deres kjoler, og denne blev sat ned til 99 kr. Så jeg følte mig enormt dum, men jeg skrev til MissMartins for at høre, om der var noget at gøre, og det var der! Jeg fik svar på under 5 min. om at jeg selvfølgelig fik kjolen til 99 kr !! Det kalder jeg service ud over det sædvanlige! :D

Fantastisk service! :D

Jeg bestilte en blonde bluse fra MissMartins, og fik den dagen efter bestillingen. Jeg var en klovn ikke at tjekke blusen ordentligt før jeg klippede mærkerne af! Bagefter opdagede jeg at der var en fejl i fabrikationen (Dette kan jo ske) og syede den da jeg skulle bruge den til min fødselsdag samme aften. Jeg regnede med at der så ikke var nogen hjælp og hente, og skrev en træls anmeldelse her på trust pilot. Jeg blev herefter kontaktet af MissMartins, de beklagede fejlen og tilbød mig at få en ny bluse eller refundere 50% af hvad blusen kostede :) De var også kede af at jeg ikke havde kontaktet dem, og givet dem en chance for at hjælpe. Der var slet ingen problemer, og de var virkelig hurtige til at behandle sagen. Jeg vil klart handle hos MissMartins igen, og har slet ingen skrupler nu hvor jeg ved at deres kundeservice er udover det sædvanlige! :D Jeg er meget glad for den gode kundebehandling jeg har fået og kan kun sige at indehaveren af MissMartins er sød og fornuftig at snakke med!!! :D

Venlig Hilsen en glad og tilfreds kunde :)

Fantastisk webshop!

Lækkert tøj og god service!
Har købt den fineste kjole som jeg glæææder mig til at bruge til min galla!

Jeg elsker jeres hjemmeside

I har så meget fedt tøj, lige min smag og så er det dejligt nemt og i er hurtige til at levere varen og der er aldrig nogle problemer hvis man enten vil bytte til en anden vare eller have pengene tilbage.. tusind tak for endnu et fedt køb i dag

Med venlig hilsen Zenia N

Dejlig nemt og hurtig levering :D

Kan klart anbefale andre at bestille herfra. Det var nemt, mega gode priser, god kvalitet og rigtig hurtig levering :D
Eneste lille men, var da jeg gik gennem betaling sagde den at der var sket en fejl, heldigvis prøvede jeg ikke igen, for da jeg tjekkede min mail dagen efter var ordren alligevel gået igennem.
Kunne havde set godt ud med en dobbelt bestilling
Men trods dette, så er det klart et sted jeg vil bruge til at bestille fra igen :D

Ikke nogle som helst problemer alt i tip top :D

Miss Martins er mit favorit sted at handle tøj elektronisk.
de levere altid som lovet og trækker først pengene når varen er sendt :)
jeg har også oplevet en enkelt gang at jeg havde bestil noget tøj hjem som jeg så ikke syntes var pænt til mig og måtte sende varen retur men heldigvis fik jeg mine penge hurtigt retur selvom jeg var nervøs for om jeg skulle hen og havde en kamp.

idag har jeg skrevet ind til dem og sprugt om de kunne bestille en kjole hjem som starstyle havde, da jeg havde kontaktet starstyle over både facebook og email men ikke fået noget ordentligt svar på mine spørgsmål, det hjalp ikke da jeg tjekkede startstyle på trustpilot og så de havde rigtig dårlige anbefalinger
derfor skrev jeg til missmartins om de kunne bestille den kjole hjem jeg havde forelsket mig i.
de kunne både svare mig på mine spørgsmål og bestille min vare hjem :D
og det kun et stort + at de svarede mig hurtigt tilbage :D

Varer i god kvalitet til en fornuftig pris

MissMartins er hurtige til at pakke varen og få den sendt. Derudover er returnering nemt.

God service, hurtig levering og lækre vare!

Jeg bestilte hos MissMartins en torsdag formiddag, og modtog dagen efter, allerede mine vare! 1 dags levering! Det kalder jeg service. Plus alle varerne levede 100% op til mine forventninger. Varerne er super kvalitet, moderigtig og en fed stil de sælger.
Jeg kan 110% anbefale at købe tøj hos MissMartins, da det her har været nok min bedste "online købs oplevelse". Jeg vil fremover købe mit tøj derinde, da deres gode betjening lægger jeg vægt på, hvilket er noget de kan finde ud af!
5 stjerne herfra! :-)

Den bedste service !! :-)

Nu har jeg handlet på missmartins et par gange og to af gangene har jeg haft brug for hjælp. Har derfor skrevet mails og vil bare sige at der går ikke mere end to sek fra, at man har sendt sin mail også til man får et svar tilbage! :). De er så super gode, hurtige og hjælpsomme.
Jeg skulle returnere nogle vare og sendte dem en onsdag og mine penge stod allerde på min konto om torsdagen. Hvem skulle have troet det kunne gå så hurtigt! :) Det har jeg aldrig prøvet nogle steder før.

Desuden har de vildt fedt tøj derinde og man er slet ikke nervøs for at bestille der, ligesom man nogle gange kan være når man køber over internettet.

De skal virkelig have ros for deres shoppeside og deres service er bare helt i top. Helt klart fem stjerner herfra :-)

Super sted at handle

Jeg har handlet inde hos missmartins et par gange og jeg kan kun anbefale siden! Det er super godt og de har en masse lækre varer. Leveringstiden er også helt perfekt. Jeg har oplevet 3 dages mellemrum fra bestillings datoen til modtagelse af varerne. Jeg kan varmt anbefale dem! Personalet derinde er super søde og hjælpsomme. De besvarer mails på rigtig kort tid som jo er yderst tilfredstillende. Så en masse ros herfra

Super flot tøj, fornuftige priser og fantastisk kundeservice!

Jeg har købt en del tøj hos missmartins i årenes løb, og jeg kan finde noget nyt derinde hele tiden ... elsker det store udvalg, og tøjet er ikke dyrere end alle andre steder. Man får en hurtig og god kundeservice, selv om aftenen :) Jeg fik endda bestilt en strikkjole hjem, som ellers var udsolgt, og den blev lagt fra til mig, så jeg var sikker på at få den :) Det kalder jeg service! Jeg kan kun anbefale missmartins, uanset om du mangler tøj til hverdag eller fest! :)

- Marianne Helsinghof

Fantastisk sted :)

Uden tvivl et sted jeg vil handle ved fremover, og anbefale til andre. Og så har de en fantastisk Kundeservice!

MissMartins Details

Visit MissMartins.dk