MitLiv.dk reviewed by

Genbestilling af varer ???????

Hej
Da i fik ny side, skrev jeg hvad jeg mente om den,Jeg skrev, at det var meget vanskeligt at genbestille, da det jo for diabetiker er næsten er det samme hver gang, og man skal finde de varenr. man skal bruge
Hvorfor kan man ikke, når nan har logget på få den side der omhandler genbestilling med de nr man har fået de sidste par gange, og bare kan krydse af, hvad man skal bruge
Det er iriterende at man skal sidde og finde dem

Mvh Ebbe Jensen
    MitLiv.dk
    TrustScore 9.3 / 10
    1,598 Reviews

Reply from MitLiv.dk

Hej Ebbe,

Mange tak for din anmeldelse - og tak for din feedback.

Vi har to forskellige muligheder for at genbestille sine varer i webshoppen.
    Den ene mulighed er, at du genbestiller tidligere bestillinger. Derved lægges hele din tidligere bestilling i indkøbskurven, og du kan herefter ændre/tilpasse den nye bestilling.
    Den anden mulighed er, at bruge 'Mine favoritprodukter'. Dette er en nyhed i webshoppen, som vi lancerede i august. Med denne kan du tilføje Favoritprodukter til din liste, og derefter kvikbestille dem direkte fra 'Mine favoritprodukter', som du finder på din profil.
    Du kan tilføje et favoritprodukt på siden med visning af produktet, når du er logget ind.
    Har du spørgsmål eller har du brug for hjælp - så er du meget velkommen til at kontakte os.

Hav en god dag.

Thomas Høeg